Vlaky a autobusy pod jednou střechou? Křetínský údajně kupuje Škodu

Lokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhyLokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhy

Byl by to zásadní obrat v jednáních o budoucnosti plzeňské Škody Transportation. Místo vstupu čínského giganta CRRC se plzeňská strojírna

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
asdf

K tomu lze říct jen jediné: Zaplať pánbů, že ji nedostanou Číňané!

asdf

aha, nějak se mi tu nezobrazil můj předchozí komentář, tak jsem to komentoval ještě jednou, ale teď ho tu vidím…

Petr Doležal

No, to jsem teda zvědavej, co Křetínský udělá nakonec s tím projektem řady 109E – jestli opravdu Škodovka vyvine a schválí znovu tu silovou část pohonů v souladu se SIL 2 (dle platných norem ČSN EN 5016-1, ČSN EN 50 128 a ČSN EN 50129) a bude moct tak dál prodávat 109E, nebo už se na to vykašlou a zůstane při těch 20 (ČD) + 2 (ZSSK) + 6 (DB) = 28 vyrobený kusech, protože stávající 109E se jak známo už prodávat nesmí – narozdíl od Vectronů a Traxů.

Asdf

Tohle je nejlepší zpráva dne. Prodej české průmyslové legendy a ikony Číňanům by byla hodně smutná věc. Navíc Číňani už nepotřebuji pronikat na evropský trh, díky LeoExpressu už pronikli.