Vlakem z Gotthardu? Jste jako na lyžích, říká strojvedoucí jezdící nejdelším tunelem
Jednotka ETR610 po výjezdu z nového Gotthardského tunelu. Foto: AlpTransit
Vincenzo Di Pascuale jezdí po trati, kterou mu mnozí strojvedoucí mohou jen závidět. Gotthardská dráha je klíčovou tepnou mezi severem
Jste jak na lyžích, nesmíte přehřát brzy ?
brzdy, jestli v hlavě nepřečteš brzdy, tak je něco blbýho.
Pěkné snímky, v tom Švýcarsko nezklame. Tedy pokud vyjde počasí. Taky to můžete chytit, že x dní nevyfotíte nic. Trochu mě udivuje, že výpočet brzdících procent je v hornaté zemi cosi nadstandardního, jak je tvrzeno, když u nás to patří k „základnímu vzdělání“ strojvedoucího. Nesrovnalostí jsou zhoršené podmínky při padajícím dešti a sněhu, když vám každý kdo kdy jezdil potvrdí, že nejhorší je mokré listí apod. sr….y. Čistě mokré koleje nemají na jízdu nijak velký vliv.
A ten expres „Curych – Miláno“ na obrázku by do Itálie dojel leda tak samospádem 🙂 Je to ICN Basel / Curych – Lugano (- Chiasso)
Pravda, díky za upozornění
„Který úsek se vám líbí nejvíce?“
– tady pan strojvedoucí odpovídá zřejmě na tu Lötschbergskou trať, ne?
můj ročník a pěkně to popsal.