PKP Intercity kupuje poprvé hybridní jednotky, v soutěži byl jediný zájemce

Dálkové vlaky PKP Intercity. Ilustrační foto: PKP IntercityDálkové vlaky PKP Intercity. Ilustrační foto: PKP Intercity

Zakázka obsahuje i desetiletou smlouvu na údržbu.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal Tvrdý

No, dnes sa z tých hybridov robí veľké haló, ale smutné je, že vynikajúci a nadčasový projekt hybridnej lokomotívy TA 436 spred 40-tich rokov zostal zapadnutý prachom …. Hybridné jednotky a lokomotívy už mali byť dávno bežnou súčasťou prevádzky ….

Marana_CZE

Díky bohu, že si objednali i těch 10 let servisu! Taky by jim to Newag mohl vypnout 😀

libcha

Ve článku se podivně míchají částky ve zlotých bez přepočtu na koruny, respektive jenom v korunách. Nestalo by za to to nějak ujednotit, pokud možno napříč všemi články na Zdopravy, například že se napíše nejdřív částka v originální měně, a za ní do závorek přepočet na koruny?

M@trixX

Kamui

Newag? Po tom skandálu s DRM bych čekal, že už si od nich nikdo nekoupí ani šroub.

Gajda

Domácí výrobce se podporuje všude. Byla snad Škodovka nějak lepší u 109e?

Džamel

A vypínání na dálku také bude?

David

Jaktože to má tak nízkou kapacitu? Vůči třeba FLIRTu co má Leo, který má také 5 krátkých vozů, je to skoro o 60 méně. Má to stejně sedaček jako čtyřvozový FLIRT na osobácích u SBB. Bude to celé v uspořádání 2+1?

Jaaa

Že by dieselagregát nebyl mimo úroveň paluby?

Peeetr

Třeba chtějí, aby lidé co pojedou pod půl hodinu raději stáli, a tak se jich tam naopak vešlo co nejvíc.