PKP Intercity kupuje poprvé hybridní jednotky, v soutěži byl jediný zájemce
Dálkové vlaky PKP Intercity. Ilustrační foto: PKP Intercity
Zakázka obsahuje i desetiletou smlouvu na údržbu.
Zakázka obsahuje i desetiletou smlouvu na údržbu.
No, dnes sa z tých hybridov robí veľké haló, ale smutné je, že vynikajúci a nadčasový projekt hybridnej lokomotívy TA 436 spred 40-tich rokov zostal zapadnutý prachom …. Hybridné jednotky a lokomotívy už mali byť dávno bežnou súčasťou prevádzky ….
Díky bohu, že si objednali i těch 10 let servisu! Taky by jim to Newag mohl vypnout 😀
Ve článku se podivně míchají částky ve zlotých bez přepočtu na koruny, respektive jenom v korunách. Nestalo by za to to nějak ujednotit, pokud možno napříč všemi články na Zdopravy, například že se napíše nejdřív částka v originální měně, a za ní do závorek přepočet na koruny?
€
Newag? Po tom skandálu s DRM bych čekal, že už si od nich nikdo nekoupí ani šroub.
Domácí výrobce se podporuje všude. Byla snad Škodovka nějak lepší u 109e?
A vypínání na dálku také bude?
Jaktože to má tak nízkou kapacitu? Vůči třeba FLIRTu co má Leo, který má také 5 krátkých vozů, je to skoro o 60 méně. Má to stejně sedaček jako čtyřvozový FLIRT na osobácích u SBB. Bude to celé v uspořádání 2+1?
Že by dieselagregát nebyl mimo úroveň paluby?
Třeba chtějí, aby lidé co pojedou pod půl hodinu raději stáli, a tak se jich tam naopak vešlo co nejvíc.