Vimperk a další obce zavedly cyklobus až do Strážného, chtějí ulevit Šumavě od aut
Cyklobus. Pramen: Jihočeský kraj
Obce zajištění provozu objednaly u dopravce Švarctrans, na provoz přispívá i Jihočeský kraj.
Obce zajištění provozu objednaly u dopravce Švarctrans, na provoz přispívá i Jihočeský kraj.
Loni přede mnou u Borový Lady si plácli zrcátkama protijedoucí karavan s dodávkou. Karavan měl zpětný zrcadlo sklopený a pekárenskej otočený dovnitř auta včetně vyražených bočního skla a řidič od skla. Silničky jsou úzké, tak tam prosím necpěte velký vozidla . Díky.
Když už jsem tu „rejpal“ s výrazem „do Strážného“, tak správně je „u Borových Lad“… 🙂
Hm, kdo místo autem pojede raději busem?
Není nad to, přijet autem v klidu do Vimperka, zaparkovat u nádraží, vyjet vlakem na Kubovu Huť a přijet na kole k tomu auto. Příjemný cyklovýlet a na závěr pěkný sjezd. Konečně to půjde i z Kvildy, Borových Lad a dalších míst, kam nevedou koleje…
Proc ne, kdybych mel ve. Vimperku ubytovani, nebo kdyz budu vedet, ze tam zaparkuju o dost snaz, nez nahore, klidne to vyuziju.
Místo vlaku autobus, dobrý způsob, jak se efektivně nakazit
Bojíte-li se nákazy, nechte se očkovat.
Nakazit čím? Odporem k autobusům? Už se stalo, jak vidím.
Dobrý nápad 🙂
Kam že jede? Do Strážného? Proč cyklolinka z Vimperka do Krkonoš?
Strážný je pohraniční vesnice při hranici s Nemeckem.
Je trochu rozdíl Strážný a Strážné. To je u Vrchlabí. A linka vede kam? Dle článku do Strážného, kam ale nevede…
V tom padu, ve kterem to v textu je, maj holt Strazny a Strazne stejny tvar. To se stava, ze si clovek neco musi domyslet z kontextu nebo dohledat.
Nepochopil… No nevadí. Hlavně, že domyslel z kontextu… 🙂
Tak to jste trefil těsně vedle 😀
Nemají, pokud by to byly ty krkonošské, bylo by to „do Strážných“.
To je teda velká úleva, když ten bus má 20 míst, to je max 5 aut, to vypadá, že tam jezdí nějaký minibus a ne klasický autobus.
Těch 20 míst je na kola. A na střeše auta vídávám většinou 2 bicykly, takže až 10 aut a jede několikrát denně. Je mi jasné, že kolony na D3 do Mirošova to nevytrhne, ale raději ať pražák zaparkuje na parkovišti, než aby to odstavil ve výhybně na úzké silnici. A následně se dva protijedoucí neměli kde vyhnout, ideálně takoví, kteří neumí couvat.
Místní na dědině v pohraničí mívají odstaveno mimo cestu na vlastním pozemku a na couvání jsou zvyklí.
Já tedy čtu, 20 míst a 20 jízdních kol.
Pokud jedou dva se dvěma koly, tak to vychází i tak. 🙂 Pět až deset aut, ne maximálně pět.
ideální by bylo, kdyby se pražákoj vyplatilo na místo D3, použít vlak.
Ono to jede z Churáňova na Pláně přímo po zpevněné lesní cestě – cyklobus patří na cyklostezku 🙂
To vypadá na tohle: https://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/268995?searchParameters%5BcarId%5D=59529&searchOrders%5B0%5D=date&searchOrders%5B1%5D=carListingOrder&searchOrders%5B2%5D=whenPublished&listUrl=https%3A%2F%2Fseznam-autobusu.cz%2Fvuz%2F59529#photo
To by ta auta musela jezdit plna, coz nedelaj. Asi tam budou mit prumernou obsazenost vetsi, nez tech 1,3 cloveka jako ve mestech, ale pochybuju, ze az tak.
Pokud ten pán v nazouvákách autobus ve stejné obuvi řídí, tak bojim bojim. Jinak cyklobusy jsou prima. Člověk nemusí řešit auto a návrat tam, kde nevedou koleje.
Možná řídí naboso. V tomhle hicu bych se ani nedivil.
Já narážel na tohle
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/za-tragickou-nehodu-autobusu-ve-slanem-mozna-muze-spatna-obuv-ridice-jel-v-pantoflich
59letý řidič autobusu se pro Kladenský Deník vyjádřil v tom smyslu, že se mu zasekl plynový pedál a už nemohl nic dělat
Opravdu věříte tomu, že s jinou obuví by se technická závada na vozidle nestala? Nezapomínejte na to, že ten článek vyšel tak krátce po nehodě, že policajti ještě nestihli prozkoumat vrak, natož soudní znalec.
Hodilo by se zjistit, zda opravdu měl autobus závadu, než buddete z pantoflí dělat příčinu dopravní nehody. Byl byste sdoudce nahouby.
Měl pantofle. No tak to je jasné, proč spadl z kola. A chybějící kanalizační poklop ignorujte.
Později byla závada autobusu vyloučena a řidič od Arrivy ihned propuštěn za nedodržení pravidel oblékání. Stačilo si přečíst jinde a neblbnout tu jak malej kluk. 😉
Ale příčina nehody byla jiná, a sice nepřiměřená rychlost. Obuv v tom roli nehrála. Info mám přímo od dopravce.
Váš příspěvek zní jako klasická dezinformace.
Vy jste snad právník toho řidiče, nebo ne?
Tak či tak je to nebezpečné. Pantofle má člověk nechat doma v obýváku a nelézt v nich do auta.
Třeba to není řidič, ale „manažer nakládání kol“. Nebo steward, jako to mají (měli?) u žlutých autobusů…
Řešíte kraviny, ta fotka je pouze ilustrační, několik let stará, navíc s dopravcem Švarctrans nemá absolutně nic společného. Ten pán ve vestě je skutečně z největší pravděpodobnosti jen nakladač…Každopádně buďme rádi za každý cyklobus, co odlehčí Šumavě od aut…Ale samozřejmě ano, stále má kraj co dohánět…
Buďme rádi, že jsou ještě místa neznicena masovým turismem, bez záplav aut, elektrických kolo-motorek, parkovišť a záplavy odpadků.
Odkdy je smrt dítěte kvůli nevhodné obuvi kravina?
Kravina je to v daném kontextu rozpatlávat ad absurdum.
Máte pravdu