Vidnavská lokálka má šanci. Těžba kaolinu úspěšně prošla procesem EIA
Velká Kraš, vlevo trať do Vidnavy. Autor: JanSuchy – Vlastní dílo, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=8343263
V dokumentaci EIA se mimo jiné uvádí, že nákladní provoz by mohl být impulsem i k obnovení provozu osobních vlaků.
Kdy to tak zhruba začne jezdit?
Tohle je skvělý důkaz toho, že boj proti konzervaci tratí je opravdový kreténismus, jehož následkem je snaha tratě rušit.
Není spíše konzervace maskovaná snaha o zrušení tratě? Kdyby byla konzervovaná, tedy snesen svršek, bylaby ochota ke znovu zprovoznění stejná?
Proč si tu trať nepronajmete a nezačnete ji provozovat, SŽ to neumí, možná vám to půjde líp, co to vyzkoušet?
A proč? Protože lepší pseudoargument nevymyslíte?
A proč má někdo jiný platit její provoz, zde kraj, aby po ní někdo bez nákladů na rekonstrukci provedenou SŽ, tedy za veřejné peníze, mohl díky dráze vydělávat. 🙂
Vysvětlete jak jste přišel na to, že kraj má platit proto, aby někdo vydělával. A kdo přesně by měl vydělávat a na čem?
Až mi vysvětlíte který právní předpis poruším tím že budu horninu místo drahou vozit po silnici. ;-)))
Jak malé děcko 😀 Jakmile to bude jedna s podmínek v rozhodnutí o povolení těžby, tak takový odborník jako vy, určitě ví. Ptát se dál by bylo pod jeho úroveň a jen by s shazoval… 😉
A už jste si dohledal co je EIA? A přečetl jste si dokumentaci pro žádost EIA, která tady byla pod odkazem v minulém článku? Abyste věděl kdo trať opraví, kdo to zaplatí, a vůbec o čem ten článek tady je.
Jinak, děkujeme za zpestření diskuze. Půlka komentářů je o vysvětlování, že těžba kaolínu není nic mimozemského, a doprava po železnici je mezi námi už přes 150 let. A jinak na Marsu bylo dobře? Že byste se tam zase navrátil.
Zde nesmysl s krajem.
A dále…jak to, že stát financuje stavbu silnic, na kterých pak vydělávají jiní?
Na pitomce si jen hrajete nebo to myslíte vážně?
Dle vzoru vaší demagogie…běda vám si stěžovat že je v silnici díra, pronajmete si ji a dělejte to lepe
A jak jste přišel na to, že ze zakozervované tratě má být snese svršek?
#810 #kýblnafty #marnénaděje #šotosvět #halucinace #pndobřany
Nojo, je třeba naučit se přijmout realitu jaká je. Kamionisti nejsou jediné efektivní řešení pro vozbu suroviny. A do toho ještě ta zlá osobní lokálková doprava. Plně soucítím, ten pocit musí být strašný. Někdy pomáhá vyrovnat se s realitou návštěva psychologa, člověk se vypovídá z toho jak mu 810 ztěžují život, popíše lokálkové noční můry a hned bude lépe. Aby až ten motorový vlak vyjede nedošlo k nějaké srdeční příhodě.
#demagogie #nemamargumenty #trolling
Co prosím znamená #pndobřany?
Psychiatrická nemocnice v Dobřanech. Pro Plzeňáky, resp. Západočechy, je to synonymum k Bohnicím.
OT: Další možnosti: Z jižní Moravy se jezdí do Černovic (#šaškec), ze střední Moravy do Kroměříže nebo Šternberka, z Vysočiny a východních Čech do Havl. Brodu, ze severních Čech do Horních Beřkovic, z KV kraje do Petrohradu, z jižních Čech do Červeného Dvora (ale ten se specializuje i na alkohol a další závislosti a prošla jím řada veřejně známých osobností i z Prahy), ze severní Moravy do Opavy a do Bílé Vody (taky specialisti na závislosti). A to jsem ještě možná na něco zapomněl… Jak vidno, výběr je zatím stále ještě slušný, takže až někdo bude chtít někoho vytrollit a… Číst vice »
Na posledním jednání s vlastníky lomu konečně došlo ke shodě názorů a podepsání smlouvy o železniční dopravě je na spadnutí (hlavní podporovatel aut prohrál), ale zatím to ještě není definitivní vítězství dráhy, to bude až k podpisu smlouvy skutečně dojde. Nicméně zde nastíněný způsob přepravy kaolínu po železnici nebyl předmětem jednání, to, co se tu píše je jen návrh ČD Carga, který nemusí být přijat (ale samozřejmě může). A co se týče osobních vlaků do Vidnavy, kraj se neoficiálně nechal slyšet, že objedná víkendové spoje, ale to nic neznamená, protože nic nedal písemně. Je to jen prohlášení koordinátora dopravy, ještě… Číst vice »
Kraj může neoficiálně blábolit co chce. Nic takového v Olomouci zastupitelstvem kraje neprojde.
Co Petře bránilo kraji objednat víkendové osobáky již dnes? Vždyť je to pitomost…
Přesně tak platit osobáky na rozviklané dráze, která kopíruje silnici je naprostý ekonomický nesmysl a proto to jako nesmysl nikdy zastupitelstvo kraje nemohlo odsouhlasit, respektive se to nikdy nedostalo do objednávky veřejné dopravy. To že má někdo z šotoúředníků na kraji poluci o osobáku Velká Kraš Vidnava a pouští ven „neoficiální informace“ neznamená, že to projde přes náměstka hejtmana a objeví se to v podkladech pro zastupitelstvo.
Jakému člověku může pít krev malý osobní motorový vlak na 4,5 km dlouhé lokálce? Těžko pochopit.
Myslíte například hrkoták s obsazeností 1/45 placený z veřejných potažmo krajských peněz ku potlesku šotosexuálům? Podle mě to vadí všem normálním lidem v Olomouckém kraji. Za tu cenu může pro kraj jezdit taxík. A propos už jste v té lokalitě byl nebo tam bydlíte když to tak roztleskáváte?
já myslel že v té lokalitě bydlí jen samí sociálně vyloučení 🙂
Co bránilo? Dobré vztahy kraje s místní SŽ. Kraj prostě nechtěl SŽ nutit k opravě tratě kvůli pár víkendovejm osobákům. A právě ta dobrá spolupráce zapříčinila ochotu tam po opravě tratě objednat pár víkendovejch vlaků, aby se oprava co nejvíc vyplatila.
Z minulých komentářů vyplývá, že jste místní a v situaci se dobře orientujete, možná jste i přímo účastník dění. Děkujeme za další report, alespoň má našinec spolehlivý zdroj informací. Ať se projekt rozběhne a automobilovým příznivcům a dalším dezinformátorům rupne žilka.
Místní sice nejsem, ale spedice, pro kterou pracuji + firma, které jsem majitel, se ucházíme o vozbu kaolínu z Vidnavy, takže jsem ve Vidnavě už skoro místní.
Dráha do Německa Vidnavu povznesla, po válce koleje zpustly
https://www.idnes.cz/cestovani/po-cesku/zanikle-trate-dil-58-vidnava-nysa-prusko-nemecko-polsko.A220803_235118_po-cesku_vrja
Odsun znáte? 🙂
Impulsem k obnovení provozu osobních vlaků? Bylo by to hezké ale jak to s tím souvisí? Kdyby kraj chtěl, mohl dopravu už dávno objednat i bez kaolinu…
Asi tak nějak. Autobusové spojení tu není žádný zázrak a místní už se dávno řídí heslem „bez auta ani ránu“. Dráha je jim ukradená.
Ostatně i kdyby do Vidnavy nikdy vlak jezdit nepřestal, počet aut mezi lidmi by byl stejný. Na vesnici má auto ten, co chce a může si ho dovolit, bez ohledu na kvalitu VHD v dané obci.
Coz znamena v podstate kazdy, proto je v Cesku provozovano tolik vraku a ve mestech jsou kazdy pracovni den na prijezdovych cestach zacpy smrdejici vic jak v 80. letech.
Protože v česku nefunguje páteřní rychlostní doprava osob po dráze s logickou vazbou regionálního přípoje. Pokud není funkční to co vám má výrazně urychlit cestu proč bych to lidi používali.
Jestli je průměrné stáří automobilu 15 let, tak průměrný automobil pochází z roku 2008 a rozhodně nesmrdí jako dvojtaktní Wartburg.
Šířením nenávisti vůči obyvatelům ČR tu železnici nevylepšíš.
Asi jste v 80.letech nežil, nebo máte selektivní paměť. Dnes i 20 let staré auto je téměř bezemisní v porovnání s tím, jaký vozový park tu v 80.letech byl.
Spíš než „Na vesnici má auto ten, co chce a může si ho dovolit…“ bych napsal ten kdo dostane řidičák protože na vesnici chce téměř každý a dovolit si nějaké ojeté auto dnes může taky témeř každý.
Občas i ten, kdo ho nedostane nebo komu ho sebrali…
Například pro spočítání jezdících řidičů ve věku >80 let v mé domovské obci (500 obyvatel) a uznaných doktorem za schopné by mi asi nestačily prsty na jedné ruce.
Nehledě na to, že dráha kopíruje silnici, nevím proč by měl zrovna tady objednávat kraj osobní dopravu drahou.
Aby mohlo utratit 3x víc Kč za kilometr, protože autobusový motor z 60 let .. externality neprodukuje? 😀
Viděl jste někdy vznětový motor současné konstrukce? Denox, močovina, DPF, řízení paliva a zátěže. Jste si jistý těmi šedesátými lety?
A kolik vozidel na dráze používá třebas močovinu , nebo DPF ?
Všechny nové Cat motory mají denox a močovinu.
Že vede dráha a silnice souběžně je argument pro to, že tam nesmí jezdit vlaky? Co je to zase za nesmysl? Je tolik drah, podél kterých vede silnice a nikdo tam vlaky neruší.
Zkuste mapy.cz, proč by měl kraj extra na 8 kilometrů objednávat vlak?
Jistě. Kraj objedná dopravu a SŽ sklopí pírka a trať okamžitě opraví. Tak to určitě… 😀
Teď ještě aby těžba úspěšně prošla procesem NIMBY…
Vždyť se tam těžilo 130 let…
(Perlička: Obnovení těžby podpořila dokonce i římskokatolická farnost.)
Je tu jeden razantní rozdíl. V roce 1991, kdy byla zavřena šamotka, ztratilo práci kolem sta lidí. Přičemž se tu ale kaolin už dávno netěžil. Obnovení těžby pracovní místa nepřinese.
A kdo to bude dělat, když ne noví zaměstnanci?
Umělá inteligence . 🙂
Kdybyste použil mozek, tak k těžbě používáte mechanismy a k jejich obsluze potřebujete asi tak 5 lidí 🙂 A uděláte to tak, že si je najmete po okolí i s technikou a budete jim platit jak se vám zachce. Vy prodáváte vytěženou horninu jinam, proč by vás trápila Vidnava, konečně tam jsou lidi zocelení a vydrží to. 🙂 Věřte mi, že vím o čem mluvím, ten region znám dokonale. Moc bych se nedivil kdyby se za 5 let objevil článek, projekt těžby kaolínu zkrachoval podnikatelé neplatili místním živnostníkům… 🙂
A to nejsou nová pracovní místa? Místo urážek by možná měl mozek zapojit někdo jiný… A ten zbytek souvisí jak?
OSVČ a ještě z Polska 🙂
No, vidím, že o tom moc nevíte…
Přinese.
Nepřinese.
Budou sekundanti za úsvitu?
Pokud ano, kolik bude vstupné?
6,50 bez DPH
https://www.e15.cz/galerie/magazin/188120/babis-v-cernobylu-nebo-ve-hre-o-truny-podivejte-se-na-nejnovejsi-dila-internetovych-vtipalku?foto=6
Omlouvám se všem lidem co věří že se provoz osobních vlaků plném rozsahu obnoví ale skutečně trať na okraji města Vidnava (defacto na území sousední Velké Kraše) které má navíc necelých 1200 obyvatel (Vidnava) a stále toto číslo klesá, pokud by se měl obnovit provoz osobních vlaků tak jen v případě že by se obnovila trať do Polska (což je navíc věc která se s největší pravděpodobností ani nikdy nestane). Takže obnovení osobních vlaků v celoročním plném rozsahu nevěřím. Ale možné je že se obnoví alespoň pro turisty ačkoliv já osobně nemám páru co je ve Vidnavě zajímavého.
Ne neobnoví se. Zase je to jen výlev šotosexuální deviace. Vlaková osobní doprava po trati kopírující silnici nedává ekonomický ani jiný smysl. Kraj nic takového objednávat nebude.
On tuto část dokumentace vytvářel nějaký šotouš, viz zmínka o posunu pomocí 714 CNG, takže si tam naprojektoval i nějaké své sny.
No vždyť píšu o šotosexuální deviaci, ti chlapi by se měli léčit, třeba si najít holku. 🙂 A teď vážně, už jen z té dokumentace je poznat, že je za tím fake, dokumentace je podřízena záměru dostat povolení k těžbě, co nejrychleji to vyrabovat, prodat, nezaplatit místním dodavatelům a pak tvrdit, že se nepodařilo realizovat smělé plány, omlouváme se. Pokud má normální člověk kritické myšlení tak pochopí proč to v té dokumentaci je, prostě aby to mělo podporu lidí kteří tomu vůbec nerozumí a prošlo to. Ta dokumentace je hezké reklamní vysílání. Na krajiv Olomouci se to bude líbit a… Číst vice »
„…už jen z té dokumentace je poznat, že je za tím fake…“
„…co nejrychleji to vyrabovat, prodat, nezaplatit místním dodavatelům…“
Pán je jasnovidec?
Až jednou pochopíte k čemu slouží obchodní rejstřík a co v něm najdete, možná vám to dojde, ale jenom možná…
Naštěstí se nedá vámi vytvořený řetězec událostí v budoucnosti doložit. Takže spíše vypisujete nereálný scénář založený pouze na vašich domněnkách. A to se nedá považovat za argument.
A co se v budoucnu dá doložit z toho projektu na obnovení těžby a dopravy po dráze? 🙂 Projekt má umožnit zisk povolení k těžbě. To je tak jediné co se stane. 🙂
Pro vaši informaci za celým projektem stojí přes řetězec firem, který se zpravidla dělá, když potřebujete zakrýt něco, nebo když plánujete části firem poslat ve správný čas do insolvence, Miliardář Petr Paukner. Věřte mi, že tomuto člověku je nějaká železniční doprava u zádele. Vytěžit, prodat, zavřít.
Zdroj?
Obchodní rejstřík na portálu justice.cz a pak už jen schopnost práce s informací a dohledávání v majetkových a osobních vazbách. Nejpoetičtější na tom je, že je vše veřejně dostupné.
Takže miliardář tam jde uvalit prachy aby zkrachoval. Aha, to vyvětluje všecko.
Vy jste hodně naivní že? Možná ne, vy prostě jen nevíte jak se obchod dělá. Dělá se tak, že na těžbu založíte novou právnickou osobu která bude horninu dobývat a jdou za ní veškeré náklady těžby a případná rekultivace ta za minimálni marži vytěženou horninu prodává jiné spřízněné právnické osobě ve skupině. Tato druhá právnická osoba horninu prodává konečnému zákazníkovi s mnohem větší marží. Zisk tak zůstává jinde než máte zaměstnance, abyste je mohl oblbovat, že máte minimální profit. Až vám to přestane ekonomicky dávat smysl, pošlete ten poslední článek – těžební právnickou osobu do likvidace včetně pohledávek. Myslíte, že… Číst vice »
Už jste slyšel něco o fondu pro rekultivace? Přijde mi to, že jen závidíte.
No slyšel a vy už jste slyšel, že třeba Tykačově Severočeské uhelné na vázaném fondu pro rekultivace chybí desítky milionů? 🙂
Opravdu? Máte zdroj? Víte kolik peněz aspoň řádově je na takovém účtu?
Ví prd. Ale prachy tam chybí, to pravda jr
Tak těmi desítkami milionů jste definitivně ukázal že jste akorát prechytraly papoušek.
Desítky milionů rekultivace nespasi a rozhodně nevyřeší. A taky tam chybí o dva rady vic.
Tomu se říká tunel a aplikují to v ČR ruské firmy, jako zářný příklad mohou být Plzeňské kovárny. Ovšem kvůli těmto věcem tu máme policii, URNU a FAÚ. Takže vy propagujete něco co je trestné.
Co je trestné? Obchodní transakce mezi právnickými osobami? Na to jste přišel pro pánakrále jak? Můžete mi najít ten paragraf a doslovné znění skutkové podstaty majetkového zločinu o němž tady píšte?
Trestný je úmysl nezaplatit. Tam vám dvě firmy nepomůžou. Je to těžké prokázat ale trestné to je.
Jen tak mimochodem, víte že třeba skupina Mondelez, má v ČR právnickou osobu Mondelez Biscuit production, která vyrábí a prodává hotové výrobky jiné právnické osobě Mondelezu a ta má také sídlo v ČR a ta druhá společnost prodává ony výrobky řetězcům? To je tedy trestné? To jako opravdu? A proč to ta firma tak dělá byste věděl? .-)
Takže u firmy Mondelez to trestné není a u těžby kaolinu je to podvod? Nebo jak?
To se tak s doly, lomy atp. dělá, že se po vytěžení zavřou. Co by se s nimi mělo dělat dál? Pokračovat v těžbě…?
No a kdo tu bude platit státní podnik Diamo co? .)
A to těžil předtím soukromník nebo stát?
Víte kdy tam těžba skončila a jak lokalita vypadá?
Neodpověděl jste na otázku… 😉
Tak Paukner není znam jako zloděj a podvodník, vy ale jistě víte vic…
Na všech těžebních projektech mne zajímá především kdo nakonec zaplati rekultivace, jinak se z nich krade jen když se najde pošetilé, co půjčí peníze na naprosto nereálnou predikci Cash flow. Kdyby se miliardář chtěl nabalit na 5 mistnich živnostnícich, tak asi moc nevydela.
Jste dost mimo…
Btw, co byste s tím dělal po výtěženi?
Jo on je Paukner světec. 🙂 Co bych dělal? Nepovoloval tam těžbu a tím je to vyřešené. jednoznačně hrozí zásah do spodních vod, do katastrů 3 obcí, znečištění imisemi a hlukem.
Jaký je rozdíl mezi imusemi a emisemi? 😉
Oprava: Pardon, překlep: imisemi a emisemi 🙂
Aha, takže je jasno. Nimby či zavistivec, co bude lhát a deemagogicky borit rozumnou diskuzi.
Napsat EIA tak, aby to prošlo, je normální a dělají to tak všichni investoři, včetně SŽ, ŘSD. Pak už je řada na veřejných orgánech, aby si pohlídaly, že to slíbené bude dodrženo.
Ložisko vytěžit a surovinu prodat – to je princip těžby nerostných surovin už tisice let, proti tomu se nedá nic namítat.
Zbytek jsou spekulace. Investor do toho nějaký peníze nasype, takže si bude chtít zajistit návratnost investice a nepdkopne si židli tím, že nebude platit pár místním bagrákům.
Melete nesmysly, veřejný orgán nemá co mluvit do vašeho podnikání. Povolení k těžbě máte, a jestli to vozíte drahou nebo silniční soupravou mu nic není. A nemá jakýkoliv nástroj to vynucovat. Jste v režimu správního rozhodování. Vydáním povolení je věc uzavřena. Pak můžete leda kontrolovat provoz v souladu s předpisy nikoliv s projektem pro povolení. Pokud nemáte elementární znalosti o správnim rozhodování a jeho postupech neplácejte o svých snech.
Plácáte nesmysly. Ale je to milé… Doporučuji nastudovat právo obecné a správní a základní principy fungování práva.
Neplácejte nic o základních principech člověče nešťastná. Ukažte mi konkrétní paragraf podle něhož bude správní úřad přikazovat soukromému subjektu, že má horninu vozit po železnici místo silnice. Na to jsem hodně zvědavý. Prosím tedy o číslo zákona a paragraf a jaké podklady k tomu ten správní úřad bude používat a konečně podle čeho a z jaké moci to řízení zahájí. Děkuji pěkně.
Vy tvrdíte, že nemá. Tak prosím doložit. 😉
Pojud porušujete předpisy, tak samozřejmě má co do toho mluvit. Zjevně netušíte o čem píšete…
Právní předpis a paragraf mi uveďte. Čím provozovaná silniční doprava proti železniční porušuje předpisy a které? :-))
Co má silniční a železniční doprava jako taková společného s porušením podmínek v rámci územního řízení a dalších povolovácích předpisů?
Mimichodem, tušíte něco o závaznosti podmínek v rozhodnutí ve správním řízení? Nemusel byste tu pak psát bludy o tom, jak je to vše zcela jedno.
Plnění podmínek povolení určitě v nějakém rozsahu možné je. Například ten dopravník by měl být podmínkou celého povoleni. A pokud už někdo postaví dopravník na nádraží, asi je logické že to už tím vlakem vozit bude.
Ale vy vite vždy vše lépe…
Já tu lokalitu sire znám a na rozdíl od vás který se neumí ani podívat do map vím že nádraží je 5 metrů od silnice a dráha je v dezolátním stavu.
Sice možná znáte, ale už nevíte, že trať lze dneska opravit, dokonce jsou na to stroje, takže se pražce nenosí v rukách. A je to dokonce popsáno ve zprávě EIA, ale chce si ji to pozorně přečíst.
Opravovat to bude kdo a za čí peníze vy rozumbrado a pro čí prospěch?
Vy fakt jste si tu zprávu EIA v minulém článku o této trati ani neotevřel?
Zpráva EIA je prosím pěkně co? 😉
Možná máš i pravdu, ale tvůj hejt o šotosexuální deviaci to úplně shodil. Jako pokus o fór je to blbý samo o sobě a jestlis to myslel vážně, sám potřebuješ odbornou pomoc.
Ano šotosexualita je deviace.
Ovšem nenávistné příspěvky, pod článkem, že nějaký těžařský projekt pouze svědčí o nízkém sebevědomí a vnitřních problémech jeho autora.
ČDCargo svůj byznys dělá kvůli penězům a firmy co dělají lokomotivy také kvůli penězům. Pomlouvat jeden způsob dopravy svědčí o omezenosti fanoušků kamionové dopravy a je na úrovni jako nadávání výrobcům převodovek, že dělají ozubená kola a mají úchylku na ozubená kolečka se šikmým ozubením. Mají tedy ozubené sny a jsou ozubení devianti.
Takže příspěvky vašeho typu jsou fakt ubohé. A to jestli se surovina bude vozit auty oproti slibům v EIA je opravdu už věc právníků a MŽP.
To co jste napsal je snůška vašich výmyslů a fantazií, já jsem z 90% nepsal o tom o čem píšete vy. Musíte se snažit nejen text číst, ale také ho pochopit a méně do něj vkládat svoje fantazie. A propos vy si myslíte, že by to vozilo Cargo? ;-))
Fakt jste v komentování rozpolcen. V prvním řádku napíšete „snůška výmyslů a fantazí“ a ve druhém napíšete, že obsahuje totéž co 90% z vašeho příspěvku.
Tedy vaše příspěvky jsou z 90% fantazie a výmysly? Děkuji, že jste mi to takto potvrdil, myslím si o vás svoje.
Definici šotosexuální deviace jsem na googlu nenašel, tedy další výmysl.
Takže nemá cenu se vašimi plácaninami hlouběji zabývat.
“Já jsem z 90% nepsal o tom o čem píšete vy…”Jste si jistý, že kromě čtení zvládáte i pochopit psaný text? :-))) Nedělají vám trochu potíž zápory ve větě?
To nic nemění na tom, že vaše komenty jsou z 90% výmysly. Přečtěte si reakce ostatních. Prosazujete tu něco, aniž byste měl jedinou oporu v realitě.
Vzhledem k tomu, že máte zásadní problém pochopit psaný text, tak to na věci mění hodně. A propos kde je ta realita? Z čeho vycházíte? Předpis, mapa, nařízení, územní rozhodnutí? Pravomocné a vykonatelné povolení, můžete uvést ty zdroje vaší reality?
Výraz šotodeviace bych mu nevyčítal. Přece jen někteří diskutující se tak projevují, nicméně ta jeho neznalost správního práva a práva ŽP je tak výrazná, že s timhle by nebyl na VŠ ani připuštěn ke zkoušce, natož aby ji úspěšně složil.
Opakuji uveďte čísla zákonů a jejich paragrafy o nichž píšete včetně právních předpisů pro orgány vydávající závazná stanoviska, šup znalče. Je to snadné.
Vy se tváříte pro publikum jako znalec. Tak šup z čeho vyvozujete svá tvrzení. Víte, které právo má přednost? Zda obecné či speciální? Vy nemáte ani základní představu o fungování práva, to už je vidět na tom, že vyžadujete čísla paragrafů a netušíte, že právo funguje v kontextu. Ale poučte nás, kteří absolvovali vysokoškolskou zkoušku s práva obecného a správního a z práva životního prostředí jak to podle vás, zřejmě dle vašeho sebemínění člověka s erudicí téměř soudce Ústavního soudu funguje?
Vy máte zkoušku s práva? Tak to by tedy šlo, už chápu ty problémy se čtením a pochopením textu. Takže si laskavě vezměte právní předpisy k územnímu rozhodování a územněplánovací dokumetaci k objasnění situace a možnosti realizovat v území onen záměr těžby. Pak se laskavě seznamta s územními plány obcí co je a není v území dovoleno, případně co budete potřebovat změnit. pak si laskvě k ruce vezměte základní zákon a tím je Zákon stavební zde si laskavě dohledejte co vše budete pro svůj záměr potřebovat a jaká odborná a závatná stanoviska akterých orgánů a podel kterých speciálních právních předpisů… Číst vice »
To jsem rád, že už nebude psát plané bezobsažné kecy. 🙂 Poučte publikum jaké konkrétní dokumenty musel investor doložit a jak je to s dobývacími prostory a co má stavební zakon společného s těžbou. Podle kterého zákona bude Báňský úřad postupovat?
Též mě to děsí. Základní neznalosti práva, stavařiny, dopravní infrastruktury, administrativy, povolovacích procesů. Ale vše vyvažují velkohubá a urážlivá prohlášení.
Vy se seznamte se situací v území a hned potom se právními předpisy. Pak laskavě vyražte na místo a seznamte se s technickým stavem dráhy o které tady planě vedete řeči.
Divím se že vůbec do těch Zlatohor ještě objednává, mě osobně to přijde sice o něco menší blbost ale furt, nemá to smysl objednávat.