Vídeň objednala dalších 27 tramvají Flexity
Tramvaj Flexity pro Vídeň. Foto: Döllmann Design
Tramvaje nahradí starší typy a současně je nasadí na nově budované tratě.
Tramvaje nahradí starší typy a současně je nasadí na nově budované tratě.
Typ E1 už pár let nejezdí, pokud se nepletu. Jinak ty Flexity vypadají hezky, ale mají tragický interiér: Celoplastová kluzká sedadla a nerovnou podlahu. Na podvozcích u okna se kvůli tomu sedí nakřivo. Taky koncepce multigelenk není do města s tolika zatáčkami, výhybkami a smyčkami bůh ví jak dobrá.
Průjezd řadou úseků mají klidnější než Ulf, který není zrovna hvězda chodových vlastností.
E1 dojazdili v roku 2022, v prevádzke zostávajú novšie E2, ale aj tých postupne ubúda.
Děkuji za upozornění, nahradí E2.
E1 sice už nejezdí, ale E2 pořád ještě ano. Z pohledu cestujícího je obojí úplně stejná katastrofa. Je to skleník a ještě k tomu se schodama. Je fakt ostuda, že tramvaje ve městě, které dává tolik prostředků na MHD, ještě pořád nejsou bezbariérové.
Ostuda to opravdu není. Ostuda by byla kdyby nebyly udržované…koukněte do italských měst. Řím je opravdu ostuda, protože tramvaje jsou staré a neudržované. Mnohem lépe je na tom však Miláno, které provozuje 100 tramvají cca 50 let starých, 30 70 let starých a 150 staletých vozů. Ostuda to tam není. Jsou krásně udržované a tudíž ničemu ostudu nedělají.
I Miláno se konečně dostá větší várky současných tramvají. Trefně píšete o ne/údržbě tramvají v Římě.
Několikrát jsem s touto tramvají ve Vídni jel. Z pohledu cestujícího mi přišla jako příjemná současná tramvaj. Nic více, nic méně.
jistě, delší než 2xT3 a pevné podvozky, to přece nemůže fungovat… Ale možná tam mimo východní blok není přechodnice sprosté slovo.