Více pruhů u Černého Mostu. ŘSD žádá o poslední razítko na rozšíření Pražského okruhu
Pražský okruh u Černého Mostu. Foto: Aktron / Wikimedia Commons

ŘSD plánuje začít stavbu příští rok.

ŘSD plánuje začít stavbu příští rok.
Tak hlavne v tomto useku se fakticky 6 pruhy jezdi, protoze ti co sjizdeji hromadne jiz dnes jedou odstavnym pruhem.
už vidí ten masakr, až se současně začne předělávat/bourat most přes Počernický rybník a stavět Hloubětínský tunel. nebo jak je to naplánované?
Když už je tu toto téma, má někdo vysvětlení toho úchylného sjezdu k IKEA se zatáčkou do pravého úhlu? Měla tam být nějaká logičtější návaznost, která nebyla nikdy realizovaná?
Ale přidat koleje na železnici, to je prostě nemožné.
musíte být konkrétní. někde to přidat jde a už je to i v plánu. kde koleje prochází zastavěnou krajinou (např Poříčany – Kolín, tam to moc přidat nejde , ale našel jsem i plány že se tam má 3.kolej přidávat – nechápu, kam se to vejde)
Myslíte si, že ti lidé by pak přestali jezdit auty ? To zatížení je enormní.
Jestli chcete železnici, připomeňte ji současné vládě. Rozšíření měla již za prvního vládnutí a sencse rozplynul jako Sáblikové sportovní hala i
Není to nemožné, jen to nedává ekonomický smysl. Kromě toho po odstavení uhelných elektráren dojde k poklesu přeprav o milióny tun. Tím se uvolní kapacita.
Koukněte kolik procent dopravy na korodoru zabírá přes den osobní doprava…
Co se vlastně plánovalo jako pokračování toho exitu směrem k Ikea? Všichni víme, jak je to tam vyloženě nepřirozené zalomené. Mělo se tam kdysi stavět pokračování někam na sídliště? Nebo je to jen důsledek divokého urbanismu z minulosti?
žižkovská radiála
od D11 údolím Rokytky
přes Jarov
Možná by nebylo od věci protáhnout šestipruh až za odbočku na D10 – tam je občas taky pěkně husto.
S tím se určitě počítá, protože severní část okruhu je celá komplet 3+3.
Podle dostupných studií má být ale D0 v průchodu pod D10 jen ve 2+2, následovat k D8 bude samozřejmě 3+3… Od D1 až po D10 bude komplet 3+3 i přes křížení s D11
Tak doufejme, že to tak nebude, jinak bude zaděláno na další Ořech.
Pokud by to bylo jen v krátkém úseku pod D10, tak s tím lze souhlasit. Protože před ním se „odpojí“ jeden pruh na D10.
Hned za průchodem ovšem znovu 3+3, protože přibude pruh od D10.
Nedávno se tu psalo, že tam to chtějí rozšířit na asi dvanáctipruh.
Jo, ale to má být na pár stech metrech a oněch 12 pruhů zahrnuje kompletní rozplet vcetne vsech odbocovacich a připojovacich pruhů z/na D10 a Vysočanskou radiálu.
Tady je mimochodem odkaz jak ma mezi Chlumeckou a D10 vypadat ten „12-pruh“ https://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?p=294173#p294173
Věc, kterou jsem se v článku nedozvěděl, je to v čase a prostoru koordinováno s dostavbou D0 511, přeložkou I/12 a tou tangentou Úvaly – Říčany?
koordinované to neni vůbec s ničím, až to bude, tak to bude. Původně jim dokončení vycházelo stejně jako dokončení 511, ale nabrali zpoždění, takže 511 začne svou kariéru pravděpodobně jako parkoviště.
Tohle už mělo být dávno a hlavně se vyvarovat chyb a nové stavby selata pořádně.
Sjezd z okruhu do Říčan bude např. díky kruhovym objezdům brutální jestli tam něco nezmeni
Myslíte, že Říčany jsou pupek světa?
Nejlepší místo k žití přeci 😀
Sjezd do Rican pujde na celkem 3 MUK, tim se doprava trochu rozredi, ale problem bude sjezd z okruhu od Cerneho mostu na D1 smer Brno.
Pokud to nestihnou do otevření D0, tak potom zasekají nový DO třeba až někam k Dubči.
Na to že jim to vychází jako v budoucnu jeden z nejzatíženějších úseků české dálniční sítě, jestli ne ten nejzatíženější, to tam bude hodně nepovedený. a to plánované zkapacitnění je hodně na hraně a spíš podstřelený.
Vždyť to tam nedávno předělávali! To to rozkopou zase a zase budou strašně kolony??!
Vidim velky špatny, ale pak budem hodně někde
S mostem nic moc nedělali.. až fakticky teď zbourají celou mostovku a udělají novou – širší..
Jo v řijnu 2022 se dodělal most přes Chlumeckou. To už je bratru víc jak tři roky a je to mimo řešený úsek. Teď se postupuje dál a budou se dělat další mosty tak, aby se zvládlo rozšíření a napojení 511. Já v tom vidím smysl a fajn práci někoho, kdo o tom přemýšlel a vyšlo to podle plánů. Jo a ano, budou tam kolony a bude to utrpení, ale to je pravidlem i teď, takže se vlastně nic nemění. A to pozor ještě přijde pro Vás asi jedna nepříjemnější zpráva… Až tohle bude hotový, tak se začne předělávat most… Číst vice »
Mimo řešený úsek je to jenom z toho důvodu, že most přes Chlumeckou je součást zkapacitnění části D10, která na tento úsek ani nenavazuje. Dost WTF Most přes Počernický rybník se nezačne dělat až bude tohle hotový, ale zatim má podle letáku termín dokončení o rok dřív než tohle. To že se rozkopává něco co předělávali nedávno imho vyplývá z toho, že EIA na rozšíření 510 byla těžce podstřelená a ten původní záměr, že si tam vystačej s 3+3 po celé délce úseku a který byl ještě v konceptu DÚR 2018 jim prostě nevyšel, takže to teď flikujou jak se… Číst vice »
Těch odhadovaných +20k aut se vezme kde? Místo 511 to dneska jede přes Spořilov, ale v tomhle úseku ta doprava přece straší už dnes.
Třeba D1 – D8 je někdy lepší jet na západ, někdy na Průmyslovou a někdy kolem ČM. Teď bude ten provoz spíš přesunut na ČM.
to se zeptejte u ŘSD, mívaj to v DIP rozdíl proti nulové variantě. Ono ne každej kdo jede přes Spořilov si zajíždí až k ČM. Když si třeba teď hodim do tří navigací D1D8, tak žádná navržená trasa nevede přes ČM, protože je to tamtudy dost zajížďka, která se nevyplatí ani na čas ani na vzdálenost, po dokončení 511 to ale najednou bude dost atraktivní trasa.
Doprava ktera v současnosti jede úplně jinudy, např. po Průmyslové, nebo po II/101. Trase přes ucpaný Spořilov se dost aut (převážně osobních) vyhýbá. Dostavba D0 511 může nalákat další auta co nyní jezdí od Jihlavy (D1) k Mladé Boleslavi po I/38. Plus další místní pražská doprava (indukce)
Most přes Počernický rybník se bude dělat současně s tímto, resp spíš bude zahájen ještě dřív, protože výběrko na zhotovitele už bylo vypsáno a navíc je na tom rozšíření mostu přímo závislá stavba 511