Většina věřitelů je proti předloženému plánu na reorganizaci jindřichohradeckých úzkokolejek
Parní lokomotivy JHMD čekají v remíze na svou šanci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Pokud by soud reorganizační plán neschválil, JHMD skončí v konkurzu.
taková technická… Kde goodthing vezme 110mio.? Si někde půjčí?
V článku je psáno, že jim to bude splácet sdružení měst a obcí +úroky, pochybuju že jim to zastupitelstva schválí.
Ano, ale nejdřív by Good thing musel zaplatit část pohledávek za JHMD, takže na to by potřeboval nějakou likviditu. Třeba si myslí, že v bance dostane úvěr s nižším úrokem, než následně budou platit obce 🙂 Ne, celé je to nereálné.
jasně a vydělá jenom na transakci xx milionů. Tady se mi zdá, že chce někdo podnikat na obecních a krajských penězích…
Však, ta slavná reorganizace nebyla nic jinýho, než pokus o socializaci ztrát a kapitalizaci zisku.
Pochybuji, že obce schválí zaplacení těch stodeseti melounů a jestli se nepletu tak platba ze SFDI je podmíněna objednávkou ZDO………takže je otázkou jak se k tomu postaví jihočeský kraj?
Ono se samozřejmě nejedná jen o splacení 110 mega plus úroky, ale o další desítky milionů do tratí a vozidel. Nereálné je už to, jak by se asi 20 obcí, jimiž tratě JHMD procházejí, dohodlo na klíči k rozdělení nákladů v řádu 100 milionů v horizontu desítek let. To je úplný úlet. A ano, příspěvek SFDI je podmíněn provozem minimálně v rozsahu dvou párů vlaků denně (nebo jeho ekvivalentem) v celé délce tratě.
Stovek milionů.
Pan Kysela si neměl nahněvat Swietelského. To si myslím, byl ten zlom, kdy už i ostatní věřitelé řekli, a dost.
Už se opakuju, ale obce by do toho nešly se Swietelským jako bez Swietelského.
Také jsem toho názoru.
Možná ano, možná ne, ale bylo tam ztrátka to odborné i technické a personální zázemí, které teď není.
Vyjádření soudu se dá očekávat kdy?
Týdny až měsíce