Větší konkurence mezi rychovlaky ve Francii. Frecciarossa dorazila do Marseille
Vysokorychlostní jednotka Freciarossa 1000. Foto: Hitachi

Trenitalia France začíná na čtyřech párech spojů.
Trenitalia France začíná na čtyřech párech spojů.
TGV je ve všech svých podobách špatná služba. Konkurenci potřebuje více než koza drbání.
Tak snad mají v Marseille velký Hlavák
Frecciarossou jsem jel loni z Říma do Florencie. Parádní svezení 🙂
A jak tato informace souvisí s článkem? Nebo chcete zatleskat?
Taky nemusíte být hned tak negativní, člověče.
Docela i krasavec, design se povedl a jizdni vlastnosti jsou skvele.,.
Prelozim vam srozumitelne – pan chtel rici, ze Freciarossou uz jel a je v ni fajn svezeni. Myslim, ze tolerantnim lidem svym prispevkem zas tak neuskodil, kdyz vyjadril svuj zazitek namisto Vami ocekavane diskuze “pouze k veci”, ovsem hejtri jako Vy musi okamzite dehonestovat.. Chce to vice tolerance pane…
BTW, potvrzuji pana nahore v prispevku , mohu srovnavat, jel jsem z MAR do Paris TGV Ouigo, TGV InOui z Toulonu do MAR a Frecci 1000 z Milana do Bologna, Freccia za me jednoznacny vitez v komfortu.. Pro SNCF dobra konkurence..
No určitě to spojení Paříž – Marseille pomůže, ty ceny, co tam SNCF držela byly občas fakt haluz…
Teď jenom aby si ty ušlé zisky nezačaly SNCF nahánět někde jinde 😅
„“nejrychlejší spojení za 3 hodiny a 6 minut““ – pre ilustráciu: je to rovných 750 km…
Cca jako od nás do Rijeky…:)
Když u SŽ má prioritu oprava veledůležité fasády na nádraží v Blatně, než nějaká zbytečná VRT.
Ano, jedná se o nejrychlejší spojení v Evropě co se týče průměrné rychlosti, a to společně s trasami Paris-Bordeaux a Paris-Strasbourg. Průměrné rychlosti 240-250km/h dosahují ale pouze vlaky jedoucí trasu bez jediné zastávky… Třeba v Německu se nedostanete ani na 200km/h průměru…