Větší konkurence mezi rychovlaky ve Francii. Frecciarossa dorazila do Marseille

Vysokorychlostní jednotka Freciarossa 1000. Foto: HitachiVysokorychlostní jednotka Freciarossa 1000. Foto: Hitachi

Trenitalia France začíná na čtyřech párech spojů.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
cenek

Na rychlovlacích v itálii je vidět jak to kazí konvenční vlaky.
Rychlovlaky jsou předražené. A dělají hodně, aby ty lidi do nich povinně nacpali. Různé naschvály. Spoustě lidí by jinak normálně stačil IC a 200. Za třetinové peníze.
Je vidět, že prostě ty stroje na 300 mají moc drahý provoz.
Je to prostě tak.. Šef stadleru měl pravdu.

zemko

tak ono by bylo nejlepsi, kdyby se sjednotily zeleznice pod EU, aby si staty nehazely klacky pod nohy a propagace 300+ na dalkovych linkach a na lokalnich/regionalnich by bohate stacilo 200+ jako doplnek

ale chapu, ze kapri si rybnik nevypusti a tolik penez do toho nikdo chtit davat nebude

petr

Prakticky neexistuje alternativa, schválně jsou nepřípoje, takže cesta je delší nejen tím, jak to jede pomalejc, ale i jak se musí různě čekat. To jsou asi ty naschvály o kterých mluvíte, a které pozoruju nejen ve vztahu k rychlovlakům. Jako platící cestující to nemusím řešit, když se FR koupí včas, nevychází zase tak špatně. Ale když jsme ještě jezdili na FIPky (a rozhodně nehodlali připlácet částky srovnatelné s naším týdenním rozpočtem), které ve spoustě spojů neplatily (třeba v EN, některých IC, navíc ani v pokladnách nám nebyli schopni říct, jestli jo nebo ne a průvodčí to podle mě taky brali… Číst vice »

Zahn

TGV je ve všech svých podobách špatná služba. Konkurenci potřebuje více než koza drbání.

MaT

Drbání spíš potřebuje prase než koza. Nebo se to tak aspoň říká.

Ale s prospěšností konkurence souhlas…

Zahn

Používá se oboje. Příště, než budete poučovat druhé, si správnost své domněnky ověřte, prosím.

adam

Tak snad mají v Marseille velký Hlavák

Marian Kechlibar

Frecciarossou jsem jel loni z Říma do Florencie. Parádní svezení 🙂

Radomír Horeček

A jak tato informace souvisí s článkem? Nebo chcete zatleskat?

Les Aubrais

Taky nemusíte být hned tak negativní, člověče.

Martin

Docela i krasavec, design se povedl a jizdni vlastnosti jsou skvele.,.

petr

Jel jsem i freccia bianca (FB) a tam jsem měl takový stísněný pocit (málo prostoru na člověka i na kufry). Takže Freccia rossa bylo příjemnm překvapením. (Kupoval jsem to hlavně díky tomu spojení bez přestupu skrz celou Itálii Miláno-Scalea a po zkušenostech z FB jsem se trochu bál).

MirSv

Prelozim vam srozumitelne – pan chtel rici, ze Freciarossou uz jel a je v ni fajn svezeni. Myslim, ze tolerantnim lidem svym prispevkem zas tak neuskodil, kdyz vyjadril svuj zazitek namisto Vami ocekavane diskuze “pouze k veci”, ovsem hejtri jako Vy musi okamzite dehonestovat.. Chce to vice tolerance pane…
BTW, potvrzuji pana nahore v prispevku , mohu srovnavat, jel jsem z MAR do Paris TGV Ouigo, TGV InOui z Toulonu do MAR a Frecci 1000 z Milana do Bologna, Freccia za me jednoznacny vitez v komfortu.. Pro SNCF dobra konkurence..

petr

Já jel několikrát. Poprvé, když OeBB nabraly 4 hodiny zpoždění, tak 2 hodiny z toho srazili tím, že ve stanici Bologna Centrale ten vlak skončil a do Říma nás nahnali do FR. Pak jsem absolvoval Miláno-Scalea, krásné osmihodinové svezení a potom i zpět, ale jen na Bologna Centrale (odkud jsme pak pokračovali do Vídně). Za cca 39 a 35 euro to ne že by bylo levné, ale zas tak drahé to nebylo (koupeno 4 měsíce předem), plná cena by byla tak troj nebo čtyřnásobek. Letos máme koupené Florencie-Scalea, tak už se těším. Ty vlaky FR jsou, nebo aspoň v minulých… Číst vice »

Les Aubrais

No určitě to spojení Paříž – Marseille pomůže, ty ceny, co tam SNCF držela byly občas fakt haluz…

Teď jenom aby si ty ušlé zisky nezačaly SNCF nahánět někde jinde 😅

Jozef

„“nejrychlejší spojení za 3 hodiny a 6 minut““ – pre ilustráciu: je to rovných 750 km…

J.K.

Cca jako od nás do Rijeky…:)

Jarda

Když u SŽ má prioritu oprava veledůležité fasády na nádraží v Blatně, než nějaká zbytečná VRT.

PetrN

Ano, jedná se o nejrychlejší spojení v Evropě co se týče průměrné rychlosti, a to společně s trasami Paris-Bordeaux a Paris-Strasbourg. Průměrné rychlosti 240-250km/h dosahují ale pouze vlaky jedoucí trasu bez jediné zastávky… Třeba v Německu se nedostanete ani na 200km/h průměru…