Věřitelé schválili prodej úzkokolejek Gepard Expressu, čeká se na soud

Příprava na obnovení provozu na úzkokolejkách (červen 2024). Pramen: JHMDPříprava na obnovení provozu na úzkokolejkách (červen 2024). Pramen: JHMD

Pokud soud na prodej kývne, bude mít Gepard Express 60 dnů na doplacení kupní ceny.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kupka hnoje

1. září si můžeme v pendolinu při 200km rychlosti tady v jižních Čechách říct, jak dopadla první fáze. Ta druhá nrjspíše nastane až za rok. Během necelého roku bude mít nabyvatel čas provoz připravit, technicky, organizačně, finančně. Obce svým stanoviskem prodej Gepardu podpořily, možná se nějakou částkou budou na turistických jízdáchni podílet. VHD je už mimo diskuzi, bude zázrak dát dokupy mašiny a vagony pro turistiku. Hašiš půjde do šrotu, ledaže by projevilo zájem muzeum kuriozit….

Tuzemák

Mimochodem, v událostech na ČT teď 19,45h krátká cca 30s zmíňka.

Marťas

Alberte, my se známe z jídeláku, jezdil jste s námi z Brna do Blavy, Vaši pravidelnou objednávku si též samozřejmě pamatuji – strašně moc Vám držím palce, aby to vyšlo, vždyť ty úzkorozchodky jsou téměř nenahraditelé národní stříbro.. strašně moc doufám, že se Vám je podaří rozjezdit a přivést zpět k životu, byť třeba jen v turistickém režimu. Palce držím, až se do nich krev nedostává 😂

Pražák

Úzkokolejka jako národní stříbro, nevím co berete, ale chci to taky. 🤣

Marťas

No napsat Národní zlato nebo Národní klenot mi přišlo moc patetický 🤪🤪

Pražák

No kdybyste napsal národní železo, tak by to s přivrenýma očima mohla být pravda. Ale srovnávat tuhle vcelku zbytečnou věc s jakýmkoliv drahým kovem je vážně směšné.
Já nevím jestli vám dochází význam toho slovního spojení. Dává se věcem jež mají velkou hodnotu nebo alespoň potenciál je mít. Kde tady vidíte nějakou hodnotu nebo potenciál.

čtenář

Tuhle úzkokolejku zná skoro každý Čech aspoň z doslechu. A to je ta hodnota, na které se dá stavět. Přijít s projektem, který má smysl a který najde nějaké okénko na trhu. Podobně, jako třeba ne každý by jel na Banát, Žiwell nebo Do neznáma, ale Albertovi se podařilo vytvořit komunitu lidí, která tam jede a asi mu to funguje. Takže i když zábavní vlaky pořádají i jiní dopravci, publicitu má hlavně Albert. A o tom to je. A díky tomu se to možná udrží i pro ostatní, kteří by dejme tomu na Banát/Žiwell nejeli, protože jsou o generaci starší.… Číst vice »