Velký výprodej u DPP. Dopravce nabízí vyřazené tramvaje a autobusy, někdy za cenu šrotu
Autobusy Karosa B 951 v Letňanech. Foto: Ropid
DPP vozidla prodává obálkovou metodou, na seznamu k prodeji je přes 50 autobusů.
DPP vozidla prodává obálkovou metodou, na seznamu k prodeji je přes 50 autobusů.
To šotouši mají většinou takové nápady, že si koupí autobus. Pak řeší, kde to bude stát, kdo to bude opravovat, kde se vezmou náhradní díly a kdo zaplatí povinné ručení. Každý by všechno chtěl, ale jak jde o peníze, všichni cuknou !
Aby se koupila taková Karosa, musí být na to prachy, zázemí a musí se o to člověk starat a nechat na tom ruce. Pak budou výsledky.
Proto taky tak moc chtěj, aby jim hobby platil erár. A to je zase naše parketa.
Dám ženě vybrat mezi tramvají a piánem.
… a nakonec postavíte piano na koleje 🙂
Pokud tím pianem myslíte W123, tak je to hodně velké dilema.
je za cenu šrotu? :)))
Takový šrot, jako je B951 nikdo nekoupí
Skoro bych si i vsadil že fanoušci Karos jim za ně utrhaji ruce
Jestli jim máma dovolí to zaparkovat na zahradě.
Na zaměstnaneckou dopravu do montoven to bude stačit, tam se objednatel na stáří vozu neptá.
Jednak se na to městské autobusy moc nehodí a druhak jsem byl překvapen, když jsem na zamestnecke lince Modletice Benešovpotkal docela zánovníbus ICOMu, pravda po okreskach na o jizdce nájezdu na dálnici to hnal, jak kdyby vezl opravdu jen substrát, ale vůz byl dobrý.
„U nás“ do hal kolem D8 jezdí taky zejména soudobé busy, částečně od ČSAD Střední Čechy. Z vraků vídám jedno Recreo a nějaké Volvo Hemtrans, ale dominují běžné par let staré vozy.
Městské autobusy se nehodí na ježdění po městě? Zajímavá informace… 😀 Možná byste měl vědět, že ne všechny zaměstnanecké svozy mají trasu dlouhou desítky kilometrů a sbírají lidi ve více obcích.
Jasně, vyřazené pražské kloubáky jezdí po celé ČR. Normálně jsou všude k vidění na silniciích, šoféři je bežně potkávají, během směny je to zaparkované u fabriky, takže to každý vidí… A potkat kloubák někde na vesnici, to nepřijde nikomu vůbec nijak divné. Prostě jako kombajn na Magistrále.
Jestli už se v Pardubicích rozpadly ty exolomoucké B961, tak je jeden kupující jasný. Pro substrát do montovny nemá cenu kupovat cokoli lepšího.
Jsem zvědavý, co bude, až dojdou devítistovky. Zvládnou staré kloubové citybusy taky uvézt 250 lidí?
Už vím, co ženě k Vánocům.
Autobus nebo tramvaj?
Asi tu Karosu, na nákupy ideální.
Tramvaj váží 140 Tun?
To bude řádění šotka, uvážíme-li, že T3R.P váží 19 tun…
Ne, to je jen nepochopení psaného textu. U většiny je podmínka nabídnout víc než cenu šrotu, u dvou je namísto toho minimální cena 350 000….
A navíc jsou tam i těžké motory s měděným vinutím.
Liberec nekoupí nic?
To už by bylo lepší koupit to co vyřadila Ostrava.
Liberec má svého šrotu dost.
Haha, no kdyby se našel mezi těmi osmnáctimetrovými Citybusy nějaký zachovalejší kus… Jinak Karosám už po nedávné dodávce dlouhých Solarisů doufám odzvonilo.