Pardon, ale moc bych nepoužíval termín „modernizovaný“. Použil bych raději jen „rekonstruovaný“. Oproti skutečně moderním evropským městům v této konkrétní rekonstrukci nespatřuji rozhodně nic moderního.
Zbyněk
11 hodin
Cit: „výrazné zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu“.
A cyklisté do kopce spolu s auty. Bez možnosti jet legálně po chodníku.
Z fotky nevypadá jaký je to kopec.
No za těch 138M teda typicky moc kilometrů cyklostezky nepostavíte 🙁
A podle článku tam místy nebyl ani chodník, takže nějaké místo u krajnice by se mělo pro cyklisty uvolnit… případně snad jde zvolit cesta některou paralelní ulicí, ne bezpodmínečně po hlavní??
Nemusíte nic stavět za miliony. Do kopce by pomohl cyklopruh a značka na chodníku. Náklady ve vyšších tisících.
Ale pro ČR by to bylo moc.
Paralelní ulice zrovna tady i vede, pokud považujete za adekvátní variantu jet o třetinu delší trasu, dvakrát odbočovat doleva, do kopce po dlažbě a stejně s auty. Pokud teda nejedete do místa přímo na té ulici.
Pardon, ale moc bych nepoužíval termín „modernizovaný“. Použil bych raději jen „rekonstruovaný“. Oproti skutečně moderním evropským městům v této konkrétní rekonstrukci nespatřuji rozhodně nic moderního.
Cit: „výrazné zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu“.
A cyklisté do kopce spolu s auty. Bez možnosti jet legálně po chodníku.
Z fotky nevypadá jaký je to kopec.
Česká republika 2024.
No za těch 138M teda typicky moc kilometrů cyklostezky nepostavíte 🙁
A podle článku tam místy nebyl ani chodník, takže nějaké místo u krajnice by se mělo pro cyklisty uvolnit… případně snad jde zvolit cesta některou paralelní ulicí, ne bezpodmínečně po hlavní??
Nemusíte nic stavět za miliony. Do kopce by pomohl cyklopruh a značka na chodníku. Náklady ve vyšších tisících.
Ale pro ČR by to bylo moc.
Paralelní ulice zrovna tady i vede, pokud považujete za adekvátní variantu jet o třetinu delší trasu, dvakrát odbočovat doleva, do kopce po dlažbě a stejně s auty. Pokud teda nejedete do místa přímo na té ulici.