Velké přesuny na německé železnici. Go-Ahead prodal svůj byznys regionální dopravy rakouským drahám
Jednotka Stadler Flirt společnosti Go-Ahead. Foto: Go-Ahead
Koupí získávají rakouské dráhy dopravce s novými jednotkami a tisícovkou zaměstnanců.
Zdalipak také Němci brblají, že „ze svých daní živí Brity resp. Rakušany“… 🙂
Podle toho co si pamatuji z diskuzí pod videi s push-pull jednotkami Škoda bych se příliš nedivil, kdyby ano.
Němci už dávno šli vydělávat do cizích zemí.
Na trase Treuchtlingen – Würzburg letos počátkem září (jiná období jsem neměl možnost sledovat) jezdily ty moderní jednotky (viz foto) v menšině. Zbylé spoje jezdily buď s patráky, anebo s „ypsilony“ (či jak se těm vozům se schody + dvoukřídlými dveřmi říkalo) v subdodávce společnosti WFL.
Také jsem se divil co to tam jezdí. Jestli to trochu nesouviselo s výlukama…
Nemyslím si. Výluky Fürth – Neustadt se Go Aheadu netýkala.
A jak tak koukám, tak ty náhrady v režii WFL byly už přinejmenším o pár měsíců dříve: https://www.lok-report.de/news/deutschland/mit-der-kamera-notiert/item/41846-wfl-faehrt-go-ahead-ersatzverkehr-wuerzburg-treuchtlingen.html
http://sledovani.55p.cz/goahead_re80_2023/
Kolegové z Německa to chtějí sledovat, takže to asi nebude taková náhoda.
To nejsou jen patráky. Říkám tom retrolinka. Vyskytují se tam hojně i Silberlingeny,, hojně kombinované s patráky – kočkopes. Jako lokomotivy 111 a 112. Oblíbená šoto místa jsou u Oberdachstettenu.