Velké omezení na Pražském okruhu skončilo, práce u Lochkova začnou opět na jaře
Práce na opravě Pražského okruhu. Foto: Skanska
Na jaře začne oprava jízdního pásu směrem k D1.
Na jaře začne oprava jízdního pásu směrem k D1.
Bydlím na objízdné trase, u silnice III. třídy.
Letos bylo doma peklo, hluk v pokojích od provozu kamionů v obci, kde bývá obvykle úplný klid a kde nemáme chodníky
Tady se spis ukazuje, ze ten centristicky model dalnic sve jasne slabiny a je uz ted nutne uvazovat o propojkach jednotlivych vetvi a tranzit z prazskeho okruhu co nejvice odklonit, napr. dalnice v trase dnesni I/19.
Velká škoda, že se D19 nestaví už nyní jako obchvat měst (alespoň v přípravě). Obchvat Kámena, obchvat Chýnova (ten by mimoúrovňové křížení potřeboval jako sůl) atd.
Kolik vydrží vlakový koridor bez generální opravy? Mezi Brnem a Blanskem to fakt od elektrifikace v devadesátých letech vydrželo. Zato okruh se opravuje co 10let?
To jen tak pro srovnání.
Tahle oprava neměla obdoby
Joo, todle bylo fakt vyzivny. Strudl z obou stran klidne i v pul osme vecer, protoze se za tmy kazdej boji jet do zuzenyho levyho, jak tam clovek spatne vidi, kdyz proti nemu furt neco jede a sviti mu do ksichtu.
Snad ten jizdni pas v druhym smeru bude lepsi, ten je defacto ctyrpruh, takze tam to zuzeni muze byt o dost komfortnejsi oproti tomu, co ted skoncilo.
Představ si, jak krásně se tam příští rok pojede, až bude hotová i ta druhá půlka + Barrandovský most. Buď trochu pozitivní 🙂
Je to krásná představa, ale na D0 kousek od opravovaného úseku se blíží výměna mostů ev.č. 202 a ev.č. 203. U obou je SP už pravomocné a pravděpodobně se bude realizovat příští rok.
Ale no tak, nebuďte pořád takový tragédi, i to se dá brát pozitivně. Při opravě mostu je jen krátké zúžení, což je mnohem lepší, než když se opravuje povrch v nějakém delším úseku.
Haleluja…
Nevěřím, že by povrch silnice, a zvlášť na dálnici, vydržel 30 let 😀
Všude to začíná degradovat a deformovat se už po pár letech. Přijde mi to jen jako dělání z lidí blbce. Kdyby to tak bylo, tak by jistě nebyl problém na to poskytnout záruku v odpovídající délce. Což se nejspíš nestalo.
Kouzelné slovíčko „až 30 let“. Někde tam bude malým písmem dodatek že za podmínky když se po něm nejezdí…
Asi tak nějak 😀
Kolikrát byl měněn povrch mezi Plzní a Rozvadovem, otevřeli ji roku 1997 a máme 2024. Dle V.F. aleposň 10x ne?
Taky to tam podle toho již několik let vypadá.
Je to o zničeni auta.
Kecy.
Pár let jsou 2 roky nebo tak něco.
To by znamenalo, že okolo z Vyškova do Kroměříže už nejmíň 6x měnili povrch v celé délce. Když všude a pár roků, tak by se muselo měnit 500 km dálnice každoročně. Zdání holt klame.
Prosimtě, Jirko.. napřed chytneš za slovo a argumentuješ dvěma lety (nebo tak něco). A než se dostaneš na konec odstavce, tak už měníš (bůh ví za co) 500 km dálnic každý rok. Jeď raději z Vyškova do Kroměříže a neotravuj tady.
Ale vzdyt ma pravdu..
tyhle hloupý řečičky, že se to po pár letech začne deformovat… na cca stejný úirovni, jako podobné kecy, že benzín jenom zdražuje, ale nikdy nezlevnuje.
v gastronomickem zarizeni 4. cenové tím ostatní okouzlíte, ale …
Jsi moc chytrý kluk. Na úirovni 😀
Zdravím do hospody… Moc to dnes nepřežente.
Co máš pořád s tou hospodou, tam sem nikdy nebyl. Místo toho chodím radši do gymu a díky tomu mám, nejspíš, větší ruce, než ty nohy. Zkus to také, bude se ti dařit celkově lépe a nebudeš mít potřebu zvedat si sebevědomí v anonymní internetové diskuzi. Tohle je článek o D0, připomínám 😉