Velké nákupy ČSAD BUS Uherské Hradiště. Do konce listopadu převezme 80 nových autobusů
Nové autobusy Iveco Crossway pro ČSAD BUS Uherské Hradiště. Foto: Zliner
Dopravce díky novému kontraktu se Zlínským krajem rozšiřuje počet autobusů o polovinu, nově bude jezdit v provozním souboru Valašské Kloubouky.
UH vždy zajišťovalo solidně linku do Brna, s busy s dostatečným místem na nohy. Tomu je teď asi konec, s jedním novým z Brna zrovna jedu….
Tolik nahrazenejch Šukafonů. 😀
Překvapuje mě vysoký podíl vysokopodlažních busů, pro obsluhu venkovských oblastí (hodně starých lidí v busech, ne moc hustý provoz – nemůžu čekat až pojede LE) to nepovažuju za vhodné.
Jde o to, že součástí souboru je poměrně hodně spojů do Brna (např. z Val. Klobouků, Luhačovic, Uh. Brodu, Uh. Hradiště).
Kdybyste ten kraj reálně znal nedivil byste a slovo venkovská oblast byste si nedovolil použít.
Hradiště je ještě (poslední) samostatná firma v rámci kraje nebo už taky patří pod někoho většího?
Samostatná. A díky bohu, že jsme upustili od hrůzy jménem SOR. Tady na konci světa se ten jejich spotřební styl výroby projevuje více, než jinde.
Myslíte, že by nevydrželi těch blbých 12 let? Pak je s nástupem těch „mladých“ pravidel všude po EU v podstatě na vyhození nebo velmi levný prodej (spíš jen přez stát v rámci humanitární pomoci) do Afriky, protože už i na Ukrajině se začínají masivně projevovat evropské dobroserské dotace.