regio-vlak

Velká zakázka pro Škodu v Pobaltí: Do Tallinnu dodá trolejbusy za tři čtvrtě miliardy korun

Trolejbus Škoda s karosérií SOR. Foto: Škoda GroupTrolejbus Škoda s karosérií SOR. Foto: Škoda Group

Parciální trolejbusy umožní provoz bez trolejí v centru Tallinu.

Odebírat
Upozornit na
guest
27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nose Peak

Drnčí to, vrže to, skřípe to, duní to, šeredný je to jak noc…a stejně si to někdo koupí…

zyx

Druhý uchazeč byl Solaris. Ale nikde jsem nenašel s jakou elektrovýzbroji se do toho tendru hlásil. Ví se to?

a8n

Přichází vůbec v úvahu někdo jiný než Medcom? Ganz i Cegelec jsou Škodovky a na RE má taky nepřímý vliv, navíc nikdy se Solarisem nespolupracovali.

zyx

Právě ještě Kiepe. Ty se Solarisem už spolupracovali.

kubiqcz

Pro redakci: V nadpisu Vám vypadlo R ve slově třičtvrtě.

Karel

jen hlupák demontuje v dnešní době infrastrukturu ve městě a nahrazuje ji baterii

Oni_prijdou

Někde demontují a nasazují baterie, v Praze staví sloupy a tahají dráty na Vaclavaku.
Co je lepší?

Kamui

V Praze se zase staví trolejbusové linky, kde se stahuje/nasazuje 6x za kolo (linka 58), a vymýšlí takové chuťovky jako nezatrolejování kruháče na Waltrovce.

dizgrafy

Když se ptáte, tak lepší je stavění sloupů a tahání drátů.

Sáček

pro koho

tarten

Pro ty, co tím potřebují někam dojet.

Sáček

A ne jen tak ledajaké sloupy, všude (kdovíproč) jen černočerné. A opravdu vysoké a mohutné.

tarten

Nejsou černočerné.

Sáček

To aby ta Praha nebyla tak krásná, vypadala zas ponuře jak dřív a ulice pěkně potemněly. \všechny ulice teď lemovat černou mříží.

asfalter

Jak moc nádšený jsem byl z historického centra ve Španělských metropolích, kde zmizeli troleje a tramvaje stále jezdili. Doporučuji koukat do světa, že to jde i jinak

Twix

A ve kterých to bylo? Nešlo spíš o zcela nové provozy, postavené rovnou bez trolejí v centru, s odpovídajícím vozovým parkem? Výsledek je pak samozřejmě totožný.

Antonín

To je sice hezké, ale kupte si skoro tisícovku tramvají tak, aby mohly jezdit centrem Prahy – pokud to zasponzorujete, proč ne, ale jinak to je několik ročních rozpočtů celého města.

David

Mě by se líbilo historické centrum bez drátů, sloupů a měníren… Těch pár km by i tramvaje mohly dát z baterky.

Kamui

V Praze nepřijatelné – pro trať byste potřeboval nová vozidla, a současně by trať byla zcela nepoužitelná pro odklony při výlukách.

Nose Peak

§1

Michal Bartoníček

Ten v tomto případě ovšem neplatí.

Jan Tichavský

Historické centrum bez drátů celkem je, ty tramvajové tratě jsou spíš na okrajích toho centra. Prašnou bránou nebo kolem Staroměstské radnice už se docela dlouho nejezdí.

David

A od Hradu na Petřín?

tarten

Tam nic. Až teprve kus dál, na hradbách. To je už samotný okraj.

tarten

To poslední co tramvaje potřebují, je ještě víc zatížit a případně zkrouhnout kapacitu.

tarten

… nicméně za možnost vrácení tramvají na „hradební korzo“ bych to vyměnil.