Velká zakázka pro Škodu v Pobaltí: Do Tallinnu dodá trolejbusy za tři čtvrtě miliardy korun
Trolejbus Škoda s karosérií SOR. Foto: Škoda Group
Parciální trolejbusy umožní provoz bez trolejí v centru Tallinu.
Parciální trolejbusy umožní provoz bez trolejí v centru Tallinu.
Drnčí to, vrže to, skřípe to, duní to, šeredný je to jak noc…a stejně si to někdo koupí…
Druhý uchazeč byl Solaris. Ale nikde jsem nenašel s jakou elektrovýzbroji se do toho tendru hlásil. Ví se to?
Přichází vůbec v úvahu někdo jiný než Medcom? Ganz i Cegelec jsou Škodovky a na RE má taky nepřímý vliv, navíc nikdy se Solarisem nespolupracovali.
Právě ještě Kiepe. Ty se Solarisem už spolupracovali.
Pro redakci: V nadpisu Vám vypadlo R ve slově třičtvrtě.
díky za upozornění
jen hlupák demontuje v dnešní době infrastrukturu ve městě a nahrazuje ji baterii
Někde demontují a nasazují baterie, v Praze staví sloupy a tahají dráty na Vaclavaku.
Co je lepší?
V Praze se zase staví trolejbusové linky, kde se stahuje/nasazuje 6x za kolo (linka 58), a vymýšlí takové chuťovky jako nezatrolejování kruháče na Waltrovce.
Když se ptáte, tak lepší je stavění sloupů a tahání drátů.
pro koho
Pro ty, co tím potřebují někam dojet.
A ne jen tak ledajaké sloupy, všude (kdovíproč) jen černočerné. A opravdu vysoké a mohutné.
Nejsou černočerné.
To aby ta Praha nebyla tak krásná, vypadala zas ponuře jak dřív a ulice pěkně potemněly. \všechny ulice teď lemovat černou mříží.
Jak moc nádšený jsem byl z historického centra ve Španělských metropolích, kde zmizeli troleje a tramvaje stále jezdili. Doporučuji koukat do světa, že to jde i jinak
A ve kterých to bylo? Nešlo spíš o zcela nové provozy, postavené rovnou bez trolejí v centru, s odpovídajícím vozovým parkem? Výsledek je pak samozřejmě totožný.
To je sice hezké, ale kupte si skoro tisícovku tramvají tak, aby mohly jezdit centrem Prahy – pokud to zasponzorujete, proč ne, ale jinak to je několik ročních rozpočtů celého města.
Mě by se líbilo historické centrum bez drátů, sloupů a měníren… Těch pár km by i tramvaje mohly dát z baterky.
V Praze nepřijatelné – pro trať byste potřeboval nová vozidla, a současně by trať byla zcela nepoužitelná pro odklony při výlukách.
§1
Ten v tomto případě ovšem neplatí.
Historické centrum bez drátů celkem je, ty tramvajové tratě jsou spíš na okrajích toho centra. Prašnou bránou nebo kolem Staroměstské radnice už se docela dlouho nejezdí.
A od Hradu na Petřín?
Tam nic. Až teprve kus dál, na hradbách. To je už samotný okraj.
To poslední co tramvaje potřebují, je ještě víc zatížit a případně zkrouhnout kapacitu.
… nicméně za možnost vrácení tramvají na „hradební korzo“ bych to vyměnil.