A kde je napísané, že kapacita bola obsadená
115 kusmi? Zatiaľ je podpísaná rámcová zmluva, ešte nebol objednaný ani kus. Ten kontrakt sa môže ťahať postupne niekoľko rokov. Skôr je problém s materiálmi a súčiastkami ako kapacitou výroby.
Myslíte jakože Pepíčkova jabloň krade jablka lidem, kteří žádný strom nemají a proto je potřeba ji skácet?
Kubrt
2 let
Před 40 lety byla ukončena výroba V43, zahájena prakticky před 60 lety.
Lukas
2 let
No, tak už by to chtělo něco i do Česka.
Co vím tender na lokomotivy na 200 a 230 není stále ukončen. A část vozového parku na tom již není nejlépe (viz: DKV (OCÚ) Západ).
A určtě nejsem sám kdo by zde viděl rád moderní lokomotivy ve vlastnictví ČD.
Také bych je rád viděl, ale ona to především bude holá nutnost, se vším tím ETCS a 25 kV~. Zatím si ČD může odškrtnout, že je Maďaři v siemensáckém pořadníku předběhli a jejich kapacity rozhodně nejsou nekonečné.
Pochopil jsem dobře, že toto budou první lokomotivy pro maďarskou osobku? Předpokládám, že maďaři mají rozdělení na osobku, cargo a trakci.
Ne. 10xES65U2 a 25xTraxx AC2.
A kolik těch ve Vectronů mají ČD?
Počkej, chvilku budu počítat.
Aha! Tak ČD mají celej 1 kus. 🙂
Mají 1, provozují 18.
Dvojsystemove su v akej kombinacii? S Rakuskymi 15kV, ci Ceskoslovenskymi 3kV? Ci cast tak, cast tak?
Tipuji MS A17. Za má všechno.
AC dvojsystém je striedavý 15/25 kV a MS verzia 3kV jednosmer plus 15/25
tohleneni dobrá zpráva pro ČD. kapacity Siemensu nejsou nekonečne a dodaci lhuty tak budou delší.
A kde je napísané, že kapacita bola obsadená
115 kusmi? Zatiaľ je podpísaná rámcová zmluva, ešte nebol objednaný ani kus. Ten kontrakt sa môže ťahať postupne niekoľko rokov. Skôr je problém s materiálmi a súčiastkami ako kapacitou výroby.
Zákazníka nezajímá, nakolik je naplněná kapacita výroby, ale jaká je aktuální nabídka. Nedostatek jakéhokoliv zboží na trhu následně vytváří růst cen, případně i prodloužení dodacích lhůt.
Viz např. situace s řepkovým a slunečnicovým olejem v německém maloobchodě.
https://www.watson.de/leben/supermarkt/833215947-nach-rapsoel-naechstes-produkt-im-supermarkt-wegen-ukraine-krieg-rationiert
Doufám, že letos už bude řepky na jedlý olej dost 😉
Ano, zase zaspali. Času dost.
Tak hlavně že ČD si je půjčuje po kusech a živý podnikatele…
Lepší živej podnikatel, než mrtvej podnikatel. Devadesátky už skončily!
A padesáté roky tím tuplem.
Copak pane Novotný? U pasu to není ono?😀
Živý 🤔
Jestli to nebude něco jako že když něco vyrobíte, tak jste to vlastně ukradl těm, co to vyrobit nedokázali.
Myslíte jakože Pepíčkova jabloň krade jablka lidem, kteří žádný strom nemají a proto je potřeba ji skácet?
Před 40 lety byla ukončena výroba V43, zahájena prakticky před 60 lety.
No, tak už by to chtělo něco i do Česka.
Co vím tender na lokomotivy na 200 a 230 není stále ukončen. A část vozového parku na tom již není nejlépe (viz: DKV (OCÚ) Západ).
A určtě nejsem sám kdo by zde viděl rád moderní lokomotivy ve vlastnictví ČD.
Také bych je rád viděl, ale ona to především bude holá nutnost, se vším tím ETCS a 25 kV~. Zatím si ČD může odškrtnout, že je Maďaři v siemensáckém pořadníku předběhli a jejich kapacity rozhodně nejsou nekonečné.
Třeba s něčím přijde Škoda
To minule dopadlo pro ČD dost katastrofálně.
Ta nestíhá vyrábět současné zakázky.
Člověče, nestrašte! Hrklo ve mně, jak ve starých pendlovkách!
Tak Cargo s nima bylo při testech spokojeno 🙂
Bylo. Byla to první moderní lokomotiva, na kterou si sáhli. Oproti Holztaurusu z Ústí fakt rozdíl.
Tak doufejme, že zase rychle odejde.
Leda tak mont linkou na Vectrona.
„Co vím“
Že to nevíte vy, ještě nic neznamená. Počkejte si pár hodin. 🙂
Není to škoda, rušit prosperující muzeum?