Ve vítězném konsorciu (které to bude stavět a provozovat přes PPP) jsou izraelské společnosti Danya Cebus, Dan a španělská Comsa. Pesa je „jen“ subdodavatel.
LiborV
1 rok
I Tel Aviv dohání nedostatky ve veřejné dopravě překotnou stavbou metra a tramvají.
Ano, za posledni roky usla Pesa kus cesty. Snad se ji podari uspet i v Praze, at se „nejlepsi vyrobce na svete“ chytne za nos a zacne konecne produkovat kvalitni a moderni vozidla…
xyz
1 rok
Taky byl Jeruzalém 7 let úplně bez vlakového spojení a i poté bylo utnuto jen po okraj města.
Na opětovné (a mezitím úplně jinudy vedoucí) vlakové spojení až do samotného města si Jeruzalém pak musel ještě řadu let počkat.
sádek
1 rok
Polsko a Židé, vtip? Asi v rámci novodobého tlačení na znormalizování historických křivd. Nebo šlo Izraelcům o peníze. Jako ve vtipech.
Tak koho si měli vybrat, něco z Německa, kteří je vyhladili, nebo z Francie, kteří je zavřeli do koncenkráku znova chvíli po válce, když se pokusili jít do Izraele?
Představa, že někdo vybírá tramvaje podle historických křivd, je fakt úsměvná.
Hádejte, do které země zamíří největší zbrojní export Izraele v historii? Ano, do Německa. Už dva roky zpátky taky velitel Luftwaffe přelétal nad Jeruzalémem v Eurofighteru opatřeném vlajkami Německa a Izraele, letos se Luftwaffe účastnila i slavnostního přeletu k 75. výročí vzniku Izraele. Myslím, že tramvaje by asi zvládli taky.
Vida pak Ježíš zástupy, vstoupil na horu; a když se posadil, přistoupili k němu učedlníci jeho. I otevřev ústa svá, učil je, řka: Blahoslavení chudí duchem, nebo jejich jest království nebeské.
Zkus pochopit nadsázku a vtip a zjisti si vztahy Poláků k Židům a různé pogromy a incidenty v období před, během a krátce po 1. světové, kdy se mohli utrhnout ze řetězu. Budeš se divit. Z toho období je i pěkná spousta výmluvných ilustrovaných letáků.
Ve vítězném konsorciu (které to bude stavět a provozovat přes PPP) jsou izraelské společnosti Danya Cebus, Dan a španělská Comsa. Pesa je „jen“ subdodavatel.
I Tel Aviv dohání nedostatky ve veřejné dopravě překotnou stavbou metra a tramvají.
Dobre si vybrali. Pesa patri ke svetove spici.
Ano, za posledni roky usla Pesa kus cesty. Snad se ji podari uspet i v Praze, at se „nejlepsi vyrobce na svete“ chytne za nos a zacne konecne produkovat kvalitni a moderni vozidla…
Taky byl Jeruzalém 7 let úplně bez vlakového spojení a i poté bylo utnuto jen po okraj města.
Na opětovné (a mezitím úplně jinudy vedoucí) vlakové spojení až do samotného města si Jeruzalém pak musel ještě řadu let počkat.
Polsko a Židé, vtip? Asi v rámci novodobého tlačení na znormalizování historických křivd. Nebo šlo Izraelcům o peníze. Jako ve vtipech.
Tak koho si měli vybrat, něco z Německa, kteří je vyhladili, nebo z Francie, kteří je zavřeli do koncenkráku znova chvíli po válce, když se pokusili jít do Izraele?
Představa, že někdo vybírá tramvaje podle historických křivd, je fakt úsměvná.
Hádejte, do které země zamíří největší zbrojní export Izraele v historii? Ano, do Německa. Už dva roky zpátky taky velitel Luftwaffe přelétal nad Jeruzalémem v Eurofighteru opatřeném vlajkami Německa a Izraele, letos se Luftwaffe účastnila i slavnostního přeletu k 75. výročí vzniku Izraele. Myslím, že tramvaje by asi zvládli taky.
Německo je neoblíbené mezi řadou Amerických a Izraelských Židů.
Vida pak Ježíš zástupy, vstoupil na horu; a když se posadil, přistoupili k němu učedlníci jeho. I otevřev ústa svá, učil je, řka: Blahoslavení chudí duchem, nebo jejich jest království nebeské.
Zkus pochopit nadsázku a vtip a zjisti si vztahy Poláků k Židům a různé pogromy a incidenty v období před, během a krátce po 1. světové, kdy se mohli utrhnout ze řetězu. Budeš se divit. Z toho období je i pěkná spousta výmluvných ilustrovaných letáků.
Jakože za Treblinku, Osvětim atd.? To ale neprovozovali poláci, Rudolf Höss vraždil už před válkou…
Také mají co dohánět, tam kdyby stavili (projektovali a schvalovali) naší rychlostí, tak by se na to mohli rovnou vykašlat.