Velká voda odřezává Ostravu od vlaků. Hlavní koridor je od půlnoci mimo provoz
Situace na koridoru u Studénky 14. září. Kvůli objemu vody v blízkosti trati je zavedena pomalá jízda. Foto: Správa železnic
Do Ostravy je po kolejích možný příjezd jen přes Havířov ze Slovenska.
Vratimov – Paskov mimo provoz
Takze 1021,a nejspíše i 442/443 odklon přes Lideč, provoz zastaven mezi Polomí-Suchodolem, Studénka-Jistebník, Polanka-Svinov
NAD nepojede Studénka-Veřovice v celé trase
zvyšek nočáků nevim jak pojedou/nepojedou
A proč toho nejede víc přes Vlašské Meziříčí?
V pořádku, lepší uzavřít preventivně, než jako v roce 1997 jezdit až do chvíle, kdy se první vlak zřítí z podemletého náspu nebo mostku.
Prý je tam podemletá trať…už já kdys jsem jel do práce tak bylo asi půl metru od koleji
mezi Polankou-Jistebnikem-Studenkou jsou rybníky které to spůsobuji
A tu vidieť extrémny, až do oči bijúci rozdiel medzi objednávkovou vozbou ČD a RJ.
ČD má kyvadlovú dopravu ktorá síca nenaväzuje ale snaží sa človeka posunúť k cieľu.
RJ len sucho skonštatuje aby si človek zrušil cestu.
Asi sa mám do toho Brna teleportovať…
Nemáte vůbec do Brna cestovat.
Přes Lichkov těžko, tam je výluka, sjízdné přechody jsou Kořenov (nepoužitelný díky zubačce), Královec, Meziměstí. Díky jednomu pánovi, který nechal jako protipovodňové opatření sešrotovat záložní lokomotivy se ani poslední dva nedají v praxi použít. V roce 1997 při podobné situaci byli EC odkloněny právě na PPS Meziměstí/Mieroszow, dnes to nejde. Není bez zajímavosti, že ten kdo za to může je dnes ve vedoucí pozici na drážním úřadu, ministr Kupka by měl jednat a konečně zbavit českou železnici tohoto tlustého (doslova obézního) vředu.
Jako každej jinej den mi pije krev stav naší železnice, ale přerušení provozu při povodni dokážu pochopit… Jestli někdo musí do Polska, tak holt pojede flixbusem.
Vážení cestující, z důvodu úplného přerušení dopravy v úseku Studénka – Suchdol nad Odrou, které začne v noci ze soboty 14. 9. 2024 na neděli 15. 9. 2024 od 00:00, vás prosíme, abyste zrušili své cesty plánované na 15. 9. mezi Ostravou a Olomoucí/Přerovem. Přerušení dopravy potrvá do odvolání. O dalším vývoji a případných opatřeních vás budeme průběžně informovat. Děkujeme za pochopení. https://regiojet.cz/
A budoucí VRT bude nekompatibilní pro pomalé a nákladní vlaky.
Budouci VRT by za teto situace byla zaplavena taky, takze to je uplne jedno.
No kurnik šopa!
A je to v háji, vlastně severně to objet nejde, takže pokud by někdo chtěl po kolejích z Olomouce do Ostravy, tak vnitrostátně nemá jak
Pěkně si zazpíváme…
Olomouc – Hranice – Půchov – Žilina (bacha, tam se staví) – Čadca (tam se taky staví) – Český Těšín – Havířov (protože Dětmarovice – Bohumín je taky povoděň) – Ostrava…