Velká sláva v Polsku. Po čtvrt století se na trať do krkonošského střediska vrátily vlaky

Obnovení železničního provozu do Karpacze. Foto: Facebook Paweł GancarzObnovení železničního provozu do Karpacze. Foto: Facebook Paweł Gancarz

O víkendech bude na trase 14 párů vlaků denně.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
malý bobeš

Tuší někdo, co je to ona inzerovaná „historická souprava“?

Kubrt

Dle sledovačky jezdí SP42-001 klubu KSK Wroclaw.

182-097

SP42-001 bude jezdit celou sezónu. Teď na zahájení s dvěma velkými vozy, pak další víkendy s dvouosými.

Gilgameš

„Dolnoslezské vojvodství chce postupně obnovit až 300 kilometrů tratí.“
Wow, netušíte někdo, čím to? Myslel jsem, že lokálky se v podstatě všude spíš zavírají

Petr Sládek

Protože Poláci jedou👍❤️

Bram

Protože u nás se nezastavoval provoz například na trati Rumburk – Česká Lípa – Mladá Boleslav. Stejně tak až na pár měsíců nezastavil provoz na trati Tanvald – Harrachov, kdežto do Karpacze se nejezdilo asi třicet let.

Kubrt

Protože v Polsku byl v minulosti zastaven provoz i na tratích, které zas tak nanicovaté nejsou.

hbf

Ona to také není žádná lokálka.

Kubrt

Lokálka, tedy v pruském kontextu Nebenbahn, to je ve všech aspektech: stavebním provedením, provozem, původním majitelem (Algemiene deutsche Kleinbahn Gesselschaft). Že byla dříve elektrifikována z ní nedělá hlavní trať.

MiBe

Karpacz je takový polský Spindl.

Padre

Na trati do Kamiennej Góry je paradní tunel u Ogorzelce pod Horní Malou Úpou.

Antonín

Nádherná cena za revitalizaci

Fíra šukafonu

Pravda, no, u nás za to nepořídíme ani nové (a ještě k tomu zkrácené) zastřešení perónů v Kolíně. 😢