Velká oprava D8 začíná. Nejdelší český dálniční tunel bude neprůjezdný, auta musí na silnice II. tříd
Tunel Panenská na D8. Foto: Jarba / Wikimedia Commons

Policie doporučuje řidičům využít pro cesty do Německa jiný přechod. Týdenní uzavírky budou letos ještě dvě.
To bude paráda až cestou nahoru zdechne kamion na Nakléřově. Tam to druhý neobjede a v tom krpálu bude i odtah velmi komplikovaný. A na druhou stranu až to z Tisé v prudkém klesání neubrzdí. To budou špunty jak na šampaňském(v lepším případě)
Napadá mě nový termín, inverzní úleva, tedy opak úlevy obyvatel okolních sídel. No, zase budou po skončení oprav velebit dálnice, což není na škodu. Škoda, že nejde uzavřít vždy jen jednu tunelovou troubu.
Poděkujte krajskému úřadu a policii ČR, konkrétně pan Myšák.
Vědělo se že tohle bude peklo, jak kraj tak vláda měla domluvit s Německou stranou otevření přechodu Cínovec.
Jak je naším zvykem kašleme na to.
Nevím, proč se musí uzavřít oba tubusy najednou, ale ta objížďka je časovaná bomba před velkým průserem, doufám, že k tomu nedojde….
Tak zase je to 3x po jednom týdnu. Opravdu jsem rád, že tam v tu dobu nemusím jet, ale tak snad to někdo vydrží. Lepší než v případě vážné nehody, kdy ten shit nemůže být ani dopředu avizován.
Ano, snad to bude dobré, jen nevím, proč nemůže zůstat jeden tunel průjezdný pro oba směry tak, jak to bývalo vícekrát do roka.
Vždy týdny úplné uzávěry budou pro nákladní dopravu peklo, hlavně pro dopravce z Balkánu….
Inu tohle je ta odvracena strana tech tunelu. Obrovske naklady stavebni a udrzby a jednou za cas total reko za dalsi hafo penez. Pokud je to pres hory tak asi jina cesta neni ale horsi kdyz si to par vrtiskalu vyrve nekde pod udolim nebo na rovince. Ale aby se mohlo stavet kolem mest tak asi jina cesta stejne dneska neni…
přesně tak, tunel je stavebně a provozně velmi drahý špás.
Taky osmdesatka a úsekový radar = špunt na kapacitní cestě, jinak by tam byly hromady mrtvol a nabouraných aut
nižší rychlost kapacitu spíš zvyšuje, určitě to není špunt
přesně tak, učebnice učí, že maximální kapacita pozemní komunikace je někde okolo padesátky-šedesátky. a zkušenosti s telematikou s dynamicky upravovanoupovolenou rychlostí (např. okolo Mnichova) to víceméně potvrzují.
jiná věc je, že to jednoho, co sviští přes půl evropy pěkně otráví, když se má kus cesty vláčet po prázné silnici osmdesátkou tam, kde má rozhledové poměry pro 130+.
Tohle uz bylo vyreseno vynalezem tempomatu…
můj osobní názor je, že většina lidí není psychicky způsobilá účastnit se veřejného provozu na pozemních komunikacích, že prostě nedokáží jet pomaleji než krátkozrace vnímají za nutné, a že se zavedením autonomního řízení bude nutno buď tyto eliminovat, nebo úplně na kombinaci živých řidičů a autonomních vozidel na jednom hřišti rezignovat. ale prostě tyto řidiče tady máme a pokud jsou oprávněni řídit, tak jim musíme rozumět a nemůžeme na ně kašlat.
Přesně tak, od doby co jezdím kombinaci auto. převodovka+adapt. tempomat ani plynový pedál moc neošlapu. Nastavím rychlost a auto ať se stará.
špuntem by byly nehody vzniklé z nepřiměřené rychlosti.
Nehody častěji vznikají v místech změny provozu (zúžení, snížení rychlosti atp.)
Tesat do kamene, ale ne teda jako tunel.
A kdo mi vrátí peníze za to že půl roku nemohu využívat dálniční známku pro úsek kterým jezdím každý den směr Německo d8 😂 a ta silnice po starý telnice knínice nevydrží tolik kamionu je v dezolátním stavu
Jak jako půl roku? Kompletní uzavírka je jenom na 3x týden…
Ale ucpaný ný to tam bude jako vždy 😂😂už jenom ze se tam rok jezdi kuli vadnému senzoru 60 km v hodině 😂
Koukám že v10 frajerů neví co znamená ten smajlík 😂😂😂😂😂😂rada bere každej všechno moc vážně a kolik z vás tam jezdí každý den hako já? 😂😂😂😂no pojďte do mne 😂😂😂😂😂
Já bych tam dal ještě tak 8 těch smajlíků. Tohle je málo…
Jenom jeden clovek vam vrati co vam jiny vzali. Mam nebejt slusnej a rict jmeno?
Hele jed na Cinovec a pak to vem na Geisng. 15 minut zdržení.
Uplne debilně vymyšlené směrování, mělo být přesně naopak, takhle dochází k zbytečnému křížení na křižovatkách při odbočkách z dálnice.
Nemohlo být důvodem pro volbu směrů prudší (příliš nebezpečné) klesání modré objízdné trasy, pokud by se pojížděla směrem do ČR?
A taky železniční přejezd, kde by se „nemuselo dobrzdit“. Však známe borce. Naopak na červené by nešlo kamiónem odbočit z Děčína na Tisou. Jsem si to projížděl a je to právě zvoleno dle kritických míst (viz detaily).
Když na to tak koukám, opačná orientace tras má taky levá odbočení na podstatně frekventovanějších místech.
Ještě bych ještě doplnil, že tento víkend budou uzavřen i tunel Prackovice, takže se bude sjíždět na Exit 52 Velemín a po staré přes Paškapole na Teplice….
A bude částečně po problému, no.