Velká autobusová zakázka. DB Regio koupí 1200 vozidel od MAN a Ebusco
Autobus Ebusco. Foto: DB
DB Regio současně oznámil alternativní dodavatele pro případ, že by výrobci nestíhali.
DB Regio současně oznámil alternativní dodavatele pro případ, že by výrobci nestíhali.
DB Regio provozuje 10 tisíc busů. Tj. jde o cca 1/10 flotily autobusů. A jde o vyšší počet než je počet provozovaných železničních vagonů.
https://kpi.deutschebahn.com/en/fleet-and-infrastructure
Dalších 15 tisíc busů provozuje DB Arriva.
A zatím ČD hledají na trhu neexistující DMU70.
Ale oni busy nekupují za účelem rušení tratí.
Kupují je za účelem efektivní přepravy pár desítek cestujícících. Proč ČD hledají DMU70, netuším.
Pokud by to bylo v ČR, bude jedním z vítězů SOR. Nebo nebude a bude napadat výběrové řízení. Mezitím nebudou nové vozy, budou přesluhovat staré a náhodně se skupovat ojeté pro překlenutí doby. O náhradním dodavateli pro případ, že by vítěz soutěže z nějakého důvodu nebyl schopný vozy dodat taky v ČR moc často neslýcháme.
On snad kraj nechal zrušit a vytrhat trať do Mšena?
Promiňte, ale asi jsem to tak úplně nepobral. Co DB má nebo měla s tratí do Mšena?
Tím, jak jste to napsal nazančujete, že -někdo- nakupuje autobusy za účelem rušení tratí.
Protože takové tratě, jaké v ČR hoblují sólo 810, a pro které se shání ty DMU 70, už jsou právě těmi autobusy z většiny dávno nahrazené, resp. osobní doprava na nich.