Vectrony míří k překonání hranice 3000 kusů. Siemens v Mnichově podepsal další smlouvy

Lokomotiva Siemens Vectron v barvách Akiem. Foto: SiemensLokomotiva Siemens Vectron v barvách Akiem. Foto: Siemens

Cargounit a Akiem přidaly ke svým dřívějším objednávkám další.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Záruba

Škoda těch bočních oken.

Zlámalík

Ptal jsem se na to samé nedávno fíry, co s tím jezdí a říkal, že mu boční okna nechybí – dopředu je vidět dost a zboku aspoň nesvítí slunce.

Tom

Myslím, že zpětně se bude na éru Vectronů vzpomínat v dobrém a je super sledovat, do jakých končin se ta mašina až dokáže dostat. 🙂

Ale rejpnu si a dodám, že to není ani polovina vyrobených ČME 3 😀

Zlámalík

Čmeláci se vyráběli 30 let.Tady má Siemens ještě prostor, ale obávám se, že jej nebude chtít využít. 🙂

Michal M

Nepovedlo se mi najít, kolik se vyrobilo Taurů. Něco jako 650 ks?

Kubrt

Dle mého 556, tedy těch s taurusím designem. Pak byl takový přechod mezi taurusem a vectronem, pro SNCB a CP, s těmi by to bylo +145.

Twix

Doteď jsem si myslel že SNCB už odebraly regulérní Vectrony. O těch portugalských vím že to je Taurus s vectroní kastlí.

Marek
Kubrt

Ty belgické jsou to samé – taurus (eurosprinter) s kastlí vyhovující TSI, tedy vypadající jako Vectron.

Kubrt

Vectrony se sériově vyrábějí od 2013, čmeláci se intenzivně vyráběly tuším 24 let, takže třeba to dotáhnou 🙂
Preventivně dodávám, že si uvědomuju, že Vectrony se prodávají, zatímco čmeláci se (hlavnímu odběrateli) spíš dodávaly, než prodávaly.

Herold

Tak to bylo v podstatě se všemi výrobky socialistického průmyslu, které se na export na východ běžně vyráběly desetiletí v obřích sériích bez jakýchkoliv inovací…

N.N.

… a provozovatel si vybrat nemohl, politbyro rozhodlo za něj.

Michal M

Vehikl, který začal jako Škoda 1000 MB, se vyráběl s drobnými vylepšeními a facelifty bratru čtvrt století.
Přičemž motor pocházel někdy ze začátku 50. let.

To je ta technickovědecká revoluce v praxi…

MajsterN

Tatra T3, ČME3, Lada Niva a Škoda 120 – perfektní už od výroby 🙂