Proč to vlastně nechce DSZO komentovat, bojí se nějaké nimby sabotáže?
Michal Bartoníček
3 měsíců
Opět chybí mapa. Vidím, že je s nimi obecně velký problém. Přitom je to tak krásný prvek, který článek oživí. Není přece tak těžké vyznačit současné tratě a nové tratě, aby byl vidět nějaký postup.
Zkuste takovou mapku vytvořit, i za dodržení autorských práv a licencí pro publikování, pak ukažte výsledek a napište, jak dlouho její výroba trvala. Nehledě na to, že autor ani nemusí mít podrobné údaje o trasování, což text snese, ale zveřejněnou chybnou mapu už neokecáte.
V minulosti jsem dělal pro média docela dost map, když nemáte detailní podklady, je to hrozný žrout času a energie, přitom efektivita vynaložené práce z pohledu přínosu je minimální.
Vojtěch Gross
3 měsíců
Jižní Svahy se píšou s velkým „S“.
*h8*
3 měsíců
ten kruhový objezd napojující ulici Trávník a autobusák tam již stojí dobrých pět let
Takže Zarámí bude obousměrná pro trolejbusy? Smysl to má, ale na vedení Vodní taky nevidím moc špatného.
Beskyd
3 měsíců
U článku jako tohoto by měla být mapka, nebo aspoň odkaz na mapku. https://en.mapy.cz/s/jukugohuba
Ani když to bylo mé rodné město a všechny ulice v centru znám, tak zcela jistě si nepamatuji, polohy názvů všech ulic.
Poněkud mě mate, že v internetové mapě je ulice Zarámí vyznačena jako jednosměrná (k ulici Dlouhá) a v textu nic o případné změně tohoto stavu není: může to někdo nějak objasnit?
Možná na Zarámí jedním směrem a po Vodní druhým. Oboje vedou k Dlouhé a na druhé straně ke kruháči na Gahurovu. Spíš by mně zajímalo plánované vedení linek a kterou autobusovou to má nahradit. S použitím parciálů mně tak narychlo napadají třeba Paseky, Mladcová, Broučkova…..nebo nic z toho. Víte prosím někdo víc?
Toto se už plánovalo snad na konci 90.let, coby lepší napojení MHD k nádraží, které již tehdy mělo být blíže k centru. V současnosti dle mého tato linka chybí. Pokud nejede zrovna vlak, tak se z nádraží směr Dlouhá a dál necestuje zrovna dobře.
Ulice Zarámí je po celé délce obousměrná, jednosměrný je pouze výjezd na Dlouhou. Povolit tam i vjezd z Dlouhé (jako tomu bývalo dříve) si ale v současném provozu bez instalace SSZ nedovedu představit, leda by se to umožnilo pouze odbočením doprava z Dlouhé. To by nahrávalo tomu, vést tudy třeba linku 5 ve směru na Podhoří a 9 ve směru na Jižní Svahy. Otázka je spíš, jak by se na Zárámí využil opačný směr, pokud by i nadále bylo povoleno odbočit na Dlouhou pouze doprava. Každopádně to trolejové vedení v Zarámí bude pro Dopravní podnik dobrá pojistka pro případ, že… Číst vice »
panda
3 měsíců
Kruhový objehd na Vodní již nějaký pátek je. Spolu s připravenými stožáry.
Proč to vlastně nechce DSZO komentovat, bojí se nějaké nimby sabotáže?
Opět chybí mapa. Vidím, že je s nimi obecně velký problém. Přitom je to tak krásný prvek, který článek oživí. Není přece tak těžké vyznačit současné tratě a nové tratě, aby byl vidět nějaký postup.
Zkuste takovou mapku vytvořit, i za dodržení autorských práv a licencí pro publikování, pak ukažte výsledek a napište, jak dlouho její výroba trvala. Nehledě na to, že autor ani nemusí mít podrobné údaje o trasování, což text snese, ale zveřejněnou chybnou mapu už neokecáte.
V minulosti jsem dělal pro média docela dost map, když nemáte detailní podklady, je to hrozný žrout času a energie, přitom efektivita vynaložené práce z pohledu přínosu je minimální.
Jižní Svahy se píšou s velkým „S“.
ten kruhový objezd napojující ulici Trávník a autobusák tam již stojí dobrých pět let
O něco méně, ale to nemění nic na faktu, že tam je. https://mapy.cz/s/curujocofo
Možná první etapa a až fčíl ta druhá?
Pět let to ještě není. Brzy to budou tři roky. Viz.https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/okruzni-krizovatka-vodni-zarami-nadrazi-objezd-otevre-doprava.A210930_629265_zlin-zpravy_ppr
3 rok
Takže Zarámí bude obousměrná pro trolejbusy? Smysl to má, ale na vedení Vodní taky nevidím moc špatného.
U článku jako tohoto by měla být mapka, nebo aspoň odkaz na mapku.
https://en.mapy.cz/s/jukugohuba
Ani když to bylo mé rodné město a všechny ulice v centru znám, tak zcela jistě si nepamatuji, polohy názvů všech ulic.
Poněkud mě mate, že v internetové mapě je ulice Zarámí vyznačena jako jednosměrná (k ulici Dlouhá) a v textu nic o případné změně tohoto stavu není: může to někdo nějak objasnit?
Možná na Zarámí jedním směrem a po Vodní druhým. Oboje vedou k Dlouhé a na druhé straně ke kruháči na Gahurovu. Spíš by mně zajímalo plánované vedení linek a kterou autobusovou to má nahradit. S použitím parciálů mně tak narychlo napadají třeba Paseky, Mladcová, Broučkova…..nebo nic z toho. Víte prosím někdo víc?
Toto se už plánovalo snad na konci 90.let, coby lepší napojení MHD k nádraží, které již tehdy mělo být blíže k centru. V současnosti dle mého tato linka chybí. Pokud nejede zrovna vlak, tak se z nádraží směr Dlouhá a dál necestuje zrovna dobře.
Ulice Zarámí je po celé délce obousměrná, jednosměrný je pouze výjezd na Dlouhou. Povolit tam i vjezd z Dlouhé (jako tomu bývalo dříve) si ale v současném provozu bez instalace SSZ nedovedu představit, leda by se to umožnilo pouze odbočením doprava z Dlouhé. To by nahrávalo tomu, vést tudy třeba linku 5 ve směru na Podhoří a 9 ve směru na Jižní Svahy. Otázka je spíš, jak by se na Zárámí využil opačný směr, pokud by i nadále bylo povoleno odbočit na Dlouhou pouze doprava. Každopádně to trolejové vedení v Zarámí bude pro Dopravní podnik dobrá pojistka pro případ, že… Číst vice »
Kruhový objehd na Vodní již nějaký pátek je. Spolu s připravenými stožáry.
Ty stožáry tam čekají už od minulého století. Možná i režimu. Doufejme, že to nestihlo zreznout.