Ve Zlíně rozšíří trolejbusovou trať, umožní tak konec dalších autobusových linek

Trolejbus DSZO. Pramen: DSZOTrolejbus DSZO. Pramen: DSZO

Celkem vznikne 710 metrů nové trati.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantík

Proč to vlastně nechce DSZO komentovat, bojí se nějaké nimby sabotáže?

Michal Bartoníček

Opět chybí mapa. Vidím, že je s nimi obecně velký problém. Přitom je to tak krásný prvek, který článek oživí. Není přece tak těžké vyznačit současné tratě a nové tratě, aby byl vidět nějaký postup.

Honza R.

Zkuste takovou mapku vytvořit, i za dodržení autorských práv a licencí pro publikování, pak ukažte výsledek a napište, jak dlouho její výroba trvala. Nehledě na to, že autor ani nemusí mít podrobné údaje o trasování, což text snese, ale zveřejněnou chybnou mapu už neokecáte.
V minulosti jsem dělal pro média docela dost map, když nemáte detailní podklady, je to hrozný žrout času a energie, přitom efektivita vynaložené práce z pohledu přínosu je minimální.

Vojtěch Gross

Jižní Svahy se píšou s velkým „S“.

*h8*

ten kruhový objezd napojující ulici Trávník a autobusák tam již stojí dobrých pět let

Jiří Kocurek

O něco méně, ale to nemění nic na faktu, že tam je. https://mapy.cz/s/curujocofo

Možná první etapa a až fčíl ta druhá?

Vojtěch Gross
Sanym@email.com

3 rok

Frantík

Takže Zarámí bude obousměrná pro trolejbusy? Smysl to má, ale na vedení Vodní taky nevidím moc špatného.

Beskyd

U článku jako tohoto by měla být mapka, nebo aspoň odkaz na mapku.
https://en.mapy.cz/s/jukugohuba
Ani když to bylo mé rodné město a všechny ulice v centru znám, tak zcela jistě si nepamatuji, polohy názvů všech ulic.

udavač

Poněkud mě mate, že v internetové mapě je ulice Zarámí vyznačena jako jednosměrná (k ulici Dlouhá) a v textu nic o případné změně tohoto stavu není: může to někdo nějak objasnit?

Pája

Možná na Zarámí jedním směrem a po Vodní druhým. Oboje vedou k Dlouhé a na druhé straně ke kruháči na Gahurovu. Spíš by mně zajímalo plánované vedení linek a kterou autobusovou to má nahradit. S použitím parciálů mně tak narychlo napadají třeba Paseky, Mladcová, Broučkova…..nebo nic z toho. Víte prosím někdo víc?

Vrták

Toto se už plánovalo snad na konci 90.let, coby lepší napojení MHD k nádraží, které již tehdy mělo být blíže k centru. V současnosti dle mého tato linka chybí. Pokud nejede zrovna vlak, tak se z nádraží směr Dlouhá a dál necestuje zrovna dobře.

PetrZL

Ulice Zarámí je po celé délce obousměrná, jednosměrný je pouze výjezd na Dlouhou. Povolit tam i vjezd z Dlouhé (jako tomu bývalo dříve) si ale v současném provozu bez instalace SSZ nedovedu představit, leda by se to umožnilo pouze odbočením doprava z Dlouhé. To by nahrávalo tomu, vést tudy třeba linku 5 ve směru na Podhoří a 9 ve směru na Jižní Svahy. Otázka je spíš, jak by se na Zárámí využil opačný směr, pokud by i nadále bylo povoleno odbočit na Dlouhou pouze doprava. Každopádně to trolejové vedení v Zarámí bude pro Dopravní podnik dobrá pojistka pro případ, že… Číst vice »

panda

Kruhový objehd na Vodní již nějaký pátek je. Spolu s připravenými stožáry.

Pája

Ty stožáry tam čekají už od minulého století. Možná i režimu. Doufejme, že to nestihlo zreznout.