Ve Vsetíně pokračuje proměna nádraží a okolí, dokončily se nové mosty, parkoviště a chodníky
Proměna zanádražního prostoru ve Vsetíně. Zdroj: město Vsetín![Proměna zanádražního prostoru ve Vsetíně. Zdroj: město Vsetín](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2025/02/475784120_1024398149717565_7723060626919888201_n.jpg)
![Proměna zanádražního prostoru ve Vsetíně. Zdroj: město Vsetín](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2025/02/475784120_1024398149717565_7723060626919888201_n.jpg)
Ze zanádražního prostoru se již dá dostat do podchodu pod nástupišti.
Konečně je nádraží připravené pro větší provoz. Od Ministerstva dopravy SR jsem dostal informaci že v roce 2030 můžou být Valašské expresy prodlouženy až do Slovenských Košic.
Slibem neurazíš.
všude se staví…co ta Boleslav?kdy už se konečně začne bourat??tam se jeďte podívat!!!
Takhle na první pohled to vypadá na jednu z těch nejzdařilejších rekonstrukcí, ve kterých se vše propojuje, zde pěší, auta, vlaky a autobusy.
Ano, hezké. Zkuste Kolín a Pardubice, také to není špatné. Naopak se podívejte do Břeclavi, jak to vypadat nemá, u nádrží stojí taxíky, pakuji podivně auta a autobusák je dost na straně a ještě s celkem krkolomným průjezdem busů sklady za nádražím. Ano, před budovu by se vešlo tak 5 stání, ale busšotoušům se to tak líbí, protože autobusák podle nich má být velký, mají tam postávat (pro neznalé místní struktury=překážet) odstavená vozidla mezi výkony a každý směr mít své nástupiště…
Minulý týden jsem jel vlakem do Vsetína. 15min.mi trvalo, než jsem našel východ z nádraží. Lidí co tam jezdí pravidelně, asi v pohodě. Ale podle mě, tragédie. Byl jsem tam zhruba před rokem, ale nic moc se nezměnilo.
Já to trefil na poprvé. Upravuje se prostor před nádražím.. a podchodem se dá konečně dostat k lapači.
Jeste to chce zmodernizovat trať do Karlovic a řídit podle D1. Je to otřesný tankodrom. A regiopanter by mohl zajíždět až na Lideč/střelnou.. a ne přesedání na Vsetíně+ zbytečne čekání. Jinak Vsetín chválím.
V roku 2027 má začít elektrizace trati do Velkých Karlovic. V plánu je využít jednotky BEMU (bateriové vlaky). Trať bude elektrifikována do Halenkova a z Halenkova do Karlovic bude vlak jezdit na baterky. Také jsem slyšel že cestující si stěžují na Arrivu, takže asi v roce 2029 budou do Střelné jezdit ČD se svýma Panterama. Spoj by jezdil z Přerova nebo Olomouce