Ve Vsetíně otevřeli nový dopravní terminál, přijela i Slovenská strela

Ve Vsetíně otevřeli nový dopravní terminál. Zdroj: Město VsetínVe Vsetíně otevřeli nový dopravní terminál. Zdroj: Město Vsetín

Kompletní přestavba vsetínského nádraží vyjde na tři miliardy. Město nyní začíná budovat dopravní infrastrukturu kolem parkovacího domu a nové autobusové nádraží.

37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vlastimil Kocurek

Hlavně aby všechna ta nová nádraží byla udržována a čistá. Aby z toho nebyl ten nádražácký prasátkov + doufám, že budovu nenechají bez ochranky.
Už je to hotové,m nemá smysl se přít jestli to pěkné, je to ale nové s moderními prvky.

Jaaa

Něco tak vošklivýho už jsem dlouho neviděl.

Dan

Schválně, jak budou vypadat s (ne)údržbou SŽ vypadat ty dřevěné prvky třeba za 5 nebo 10 let…

Vlastimil Kocurek

To musí zajistit ochranka, instalované kamery.

Traman

Stare dobre nadrazi bylo lepsi.

Jiří Kocurek

„Ideálně“ když vyšly dveře vagonu do místa přechodu, kde byl „peron“ v úrovni kolejnic. Pro staršího člověka, který chtěl vystoupit, to znamenalo přejít celý vagon, protože dveře sousedního vagonu vyšly taky do té samé díry.

Plus, ironicky, se nádraží muselo obejít naokolo, když chtěl někdo k Lapači, do těch bytovek.

Alibaba

Barák možná, kolejiště ne.

none

Je to takové divné, když se otevře něco nového a slavíme to tím, že tam přijede něco z minulosti.
Možná to bude tím, že nic jiného ukázat nemůžeme

Jurášek2

Star trek jo

Vlastimil Kocurek

Místo jednorázové akce Slovenské Strely, bych uvítal trvale čisté záchody.

JardaP

Mně tedy naopak průjezd Strely v souvislosti se slavným vsetínským rodákem Josefem Sousedíkem připadá jako vkusná součást slavnostního otevření nového nádraží.

Karl vB.

Možná, že ukázat něco nového by se dalo, ale mohlo by to udělat nemístný dojem, že jde o putovní výstavku vozidel, která na okolních tratích nebudou nasazena.
Účinkování motorového vozu „Slovenská strela“ na slavnosti mělo poukázat na významného vsetínského rodáka a vynálezce, pana Josefa Sousedíka, jehož firma se podílela i na dodávce komponentů pro toto vozidlo.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Soused%C3%ADk

Šejdr

A teď by to chtělo rekonstrukci nádraží ve Valmezu. Slušnou odbavovací halu a ostrovní nástupiště sice už má, ale ty desítky let bez jakékoli údržby jsou hodně vidět.

Jurášek2

Valmez se opravoval nevím co tady kecate. Nejhorší nádraží je Zlín.

Jiří Kocurek

Naposledy před ~20 rokama, když se postavil salonek pro prodej jizdních dokladů. A měnil se informační systém v budově, k tomu se něco natřelo.
https://valassky.denik.cz/zpravy_region/vlakove-nadrazi-ve-valasskem-mezirici-20231213.html

Ta druhá věta je ale pravdivá.

Jurášek2

Jo? podchod byl opraven ,udělalo se ČD centrum ,čekárna je opravena.opravovalo se zastřešení nástupišť a vyměnily se pragotrony.
Za mne je valmez v cajku .nevím co město pořád vymysli s autobusakem.

Karl vB.

Nádraží ve Valašském Meziříčí by se mělo opravovat v letech 2026 -2027 za ca. 1 miliardu Kč.
V mapě staveb SŽ se jedná o akci Z-05 – „Rekonstrukce nástupišť v ŽST Valašské Meziříčí“.
https://zlin.cz/zpravy/ministerstvo-dopravy-schvalilo-rekonstrukci-vlakoveho-nadrazi-ve-valasskem-mezirici-zacit-by-se-melo-v-roce-2026/
Původně navrhovaný rozsah rekonstrukce za 5 miliard Kč neprošel, z důvodu nedostatečné efektivnoti investice, přes CK MD.

Granja
Náhodný kolemjdoucí

Plocha před prvním nástupištěm (směrem k centru města) je jen udusaná hlína. Za mokra se to bahno úspěšně roznese až do toho slavného podchodu…

Jiří Kocurek

Z článku: „Práce kolem nádraží nekončí. Město nyní začíná budovat…“

Krutak

Sem tam na Vsetín jezdím a je komické jak dlouho jim to trvalo a vlastně trvá. A to ještě ČD stihli postavit dříve, než město. Celá ta jejich obří akce je děs běs. Nový kruháč malý a už je poškozený, nadjezd jim ujíždí, Valovka nemá pořádně udělaný odtah z podzemního parkoviště a s děckem do auta bych tam nešel, protože to je na plynovou masku.

Jiří Kocurek

Kdybyste ten článek četl, tak se dozvíte 2 věci:
a) nikoliv ČD, ale Správa železnic
b) „které s ohledem na technologické postupy nemohly být prováděny souběžně s přestavbou vlakového nádraží,“

Zdeněk

Co na to (jinak příznivou reportáž), Kocurek?:-)

Jiří Kocurek

Nádraží nemůže být v oblouku. Nádraží nemůže být v oblouku. Nádraží… a tak pořád dokola.

Narážím na nutnost odsunu v Brně, protože nádraží nemůže být v oblouku. Spokojen?

Pája

No a ještě bych dodal, že nádraží nemůže být v oblouku.

Jiří Kocurek

Jenže tady v oblouku je. Jak je to možné, že by zastánci odsunu neměli pravdu?

Pája

Vsetín taky potají chystá odsun. Ale pssst, ještě se o tom moc nemluví 😆

none

Ano.. Na to se často zapomíná…

Zdeněk

Fakt jste mentálně dobrej…..

Plecháč

Že by třeba šlo o poloměr oblouku… že má Brno tak malý poloměr, že nemůže mít 550 mm nástupiště jste si všiml? Pro jistotu dodávám, že nejsem zastánce odsunu.

Alibaba

Varianta „Pod Petrovem“ má poloměry takové, že tam takto vysoké nástupiště je.

Tom

Ten beton za chvíli přiláká spreji 🙁 . Jinak pěkný …

vagonář

Velká proměna, Vsetínu palec nahoru.

Karl vB.

Nějaká fotka z nové nádražní budovy by nebyla?

Radim

Žádná tam není. Bude tam „barák“ pro vlaky i busy, ale ještě není

Karl vB.

Hmm, jste si tím svým tvrzením zcela jistý?
Takže idnes přinesl snímky interiéru terminálu z blízké budoucnosti, nebo to jsou pouhé fantazie AI?
https://1gr.cz/fotky/idnes/24/051/cl8h/JFU7aafe196a4_dsc_4964.avif
To by tam podle vás přijelo tolik slavnostních střihačů (obr. 4/6) jen kvůli několika peronům s podchodem? 🙂

Radim

A jo 😀 no co, jsem id*ot 😀