Ve Vinohradském tunelu uvázl vlak. Hasiči z něj evakuovali 150 cestujících
Vinohradské tunely, Praha hl.n., foto: Dezidor/Wikipedia
Podle mluvčího SŽ se jednalo o kombinaci technické závady na vlaku a poruchy vedení.
Podle mluvčího SŽ se jednalo o kombinaci technické závady na vlaku a poruchy vedení.
Možná jsem slepý, ale nikde jsem neviděl, o jaký vlak šlo (číslo, dopravce, směr…). Za tyto údaje bych se nezlobil.
Os 9917, dopravce České dráhy, směr Praha hl. n.
Podle mě za to může jednoznačně Správa zeleznic a Fiala. To je naprosto jednoznačné, navíc to psali v Blesku a na stránkách SPD. Tohle by se za komunistů nikdy nestalo!!!
Tak a ještě Babiše, Putina a Trumpa. Ne, stačí to, co píšete, je to dostatečně hloupé a mimo. – Tohle je docela seriózní server s diskusí na úrovni, která tomu povětšinou odpovídá. Přejděte, prosím, na novinky.cz.
Jestli jste nepochopil, že je to příspěvek ukazující, jak se dnes lidi vyjadřují ke všemu a za vším hledají SŽ a Fialu, aniž by za to mohli, tak mě je váš upřímně líto.
No… řekněme, že i sarkasmus je třeba umět. Navíc toto je tolikrát opakovaná fráze, že některým lidem už vtipná prostě nepřijde.
Nestalo, to máte pravdu, takový článek by vyjít nemohl. Případně by to byla sabotáž z rukou… kapitalistických židlořezníků!
Jako že řezali židle?
Ano, jinak by přece opilý soudruh nespadl ze židle, určitě byla nříznutá!
Za to může most pod Vyšehradem…. stejně jako za všechny problémy na železnici v celé ČR, jak jsem se tu od místních odborníků v diskuzi dočetl… jednoznačně ihned zbourat!
Teda takovou mentální gymnastiku, to aby člověk pohledal. Naroubovat téma mostu pod Vyšehradem na mimořádnou událost v tunelu pod Vinohrady, to chce fištróna.
Ten most může za všechno!
Běžte trollit jinam, vy zachránče šrotu.
To je tréning na červené terče.
Souvisí to. Kdyby byl funkční most, tak nejspíš dojde k zaústění trati od Smíchova i do 2. Vinohradského a tím pádem by při výluce jedné koleje zbyly 3 a ne 1
Vážně takové zaústění od Vyšehradu na Hlavák naprojektováno a čeká se jen na výluku?
Proč se to nedělalo se Strašnicemi/Zahraďákem?
Naprojektováno není, co vím, je to jen určeno ke zvážení spolu s ztrojkolejnenim mostu (viz rozvojový plán pražského metropolitní železnice)
Že by se ve vedlejším tunelu nemohla stát závada na sběrači a nedošlo by tak ke stržení troleje? To jsou mi věci…
Ty jo. U nás před nějakými rokey švenkla žehlička za kusou kolej, projela kusou kolej a převrátila se na vstup propustku. Za to taky mohl ten most jo?
Já díky tomu říkám kusé koleji od mala „švenk do trávy“
kusá kolej nebo švenk do trávy, to je jedno….. Já znal jednoho a ten celý život Slunci říkal baba…. každý má holt něco, no…
A na tabulích by mělo svítit? „Cvičení pro uzavření mostu“. 😀
ČD není státní podnik
Odkud berete ten matroš?
vcera venku nebylo 35 stupnu.
ano, 35 bylo vevnitr. ne venku. mate to tam cerne na bilem.
fakt ten vlak byl tak plnej, ze si nemohli presednout jinam?
Zprávy TV hovna.
Tím se vše vysvětluje – tu hysterii jste přebral od šiřitelů poplašných zpráv z TV H*vna. Tady je opravdu zbytečná jakákoli další diskuze. Snad jen doporučit kvalitní detox od „zpráv“ oné televize.
Já věřím a doufám, že vy půjdete do psychiatrické léčebny 🙂
Ok, podejte podnět příslušným institucím, ať se tedy pochybení řádně prošetří. Aha, to vy neumíte, tak radši plevelíte diskuze.
ČD se nezastávám, ale opravdu nic nezměníte plevelením diskuze tématy, které s článkem souvisejí možná tím, že jde o mimořádné události.
Pokud si myslíte, že vámi uváděné nehody hrozí jen u ČD (zvláštní že u soukromých českých dopravců ne) a v Indii, pak další diskuze nemá cenu.
slusnej matros
kde se to prosim da koupit ?
hele, ty lzi si vymejslite, nebo to vas nekdo navedl? nebo to nekde nekdo siri?
vse od bodu 3 az po bod 10 je jedna velka lez. z toho nody 4-8 jsou objektivni lzi, ktere jde snadno vyvratit cisly.
bod 2 je jen prehnana novacka hysterie. ale budiz.
bobku, ty neses dukazni bremeno.
takze abychom ti to usnadnili – dokaz konkretnimi cisly bod (4).
ktere vlaky (a to konkretne – vlak, den, misto) se srazily minuly tyden a predminuly tyden?
Railjetem myslíš komerční produkt ÖBB a ČD? No ten nebude o moc jinde, mež expressy ČD.
je, hele … vy jste ten samej lhar, co vedle zase lze o tom, jak svycarum padaj tunely…
to ty blaboly vysvetluje … blazen.
Znovu: ČD snad můžou za všechny srážky vlaků, nehody na přejezdech, vykolejení nebo hluk? Víte, že existují i jiní dopravci nebo nějaká SŽ? A co z toho, co tady pracně vypisujete, je skutečně takový gigantický problém? A kde berete ta hausnumera o četnosti nehod?
Tady je to marné. Ne, vy nevíte o čem mluvíte.
kdy se napsoled v jednom mesici seazily 3x vlaky?
staci mi prijlady srazenych vlaku za stpen a cervenec, at se vam to snaz hleda.
Pointa? Ne.
Pořád jen hausnumera. A příčina těch nehod je jistě pouze a jen u ČD? A ve zprávách vám podávají opravdu jen přesné informace bez citového zabarvení a bez přidané tuny dramatu pro vyšší sledovanost?
Tak teď jste tady asi každého rozesmál. Vy se totiž ve všem vyznáte :-))))
1+2) Souhlas. Německý štíplístek by nepřevzal soupravu se šrotem. (Mimo jiné jsou zvlášť opatrní od doby, co bylo trestní stíhání za upečení cestujícího.)
3-7) Co statistika, jak si na tom stojí proti ostatním dopravcům? Je na tom regiojet nebo arriva lépe?
8) chceš říct, že nedodržují emc? Zkus to říct drážnímu úřadu a drážní inspekci.
9) proti kterému dopravci? Já vídám hlavně přiměřené rozdíly v rámci konkurence. Když už, tak leoexpress přepaluje, ale ten má taky důvody, aspoň se dá koupit místenka i pár minut před odjezdem ve špičce.
10) subjektivní.
Tak to by stačilo, nashle
Co se to tu dneska děje? – Vy reagujete na hlouposti a zoufalé výkřiky zde. Já reagoval výše. – Dnes je to tu jak na novinkách.cz. To si ale tento server nezaslouží. Takhle to tu běžně nevypadá.
Přesně! DMU poškodila trakční vedení svým sběračem (Asi výfuk, co já vím). Taky ten statní podnik je dost trefný, když to je DMU soukromého dopravce KŽC (Asi kžcČD?). A ta třešnička na dortu, když se jedná jen o ilustrační foto, to by jen tak někdo nevymyslel. Děkujeme Vám za Váš velice obohacující názor
Bývaly doby, kdy ilustrační byl obrázek, který ilustroval daně téma. Nikoliv nesouvisející a zavádějící.
Ilustrační obrázek vlaku k článku o vlaku na normálním (nikoliv dopravním) zpravodajském portálu je špatně? Ano, na dopravním portálu by to bylo zavádějící, avšak na klasickém portálu je to úplně jedno …
Prosím vás, tak vlakem dál nejezděte, ideálně zůstaňte doma, či v ústavu, kde bydlíte, bude to ideálně pro všechny. 🙂
A nebudete vy tedy propuštěným zaměstnancem ČD? Chováte se totiž úplně stejně jako ten z pivovaru.🤦🏼♂️
Moc ho nedrážděte, nebo vezme kýbl oleje a jde mazat.
Taky Vás to napadlo? 😀
Než se začnete ohánět cizími termity, kde přesně u toho motoráku vidíte slovo Multiple?
Máte pravdu, ani mi to nedošlo, jedná se o klasický motorový vůz, nikoliv jednotku složenou z více vozů. Díky za opravu 🙂
Pro sólo motorové vozy se používá označení DMU-1, což sice není moc logické, ale každý to chápe.
To je vidět už z Vašeho příspěvku, že nejezděte, sle mozna by jste si mohl neco přečíst, kdo za co na draze odpovida, jinak budete stále pro smích.
Za prvé se jedná o ilustrační snímek a za druhé se tyto vozy vyráběly už v 50. – 60. letech a za třetí už v pravidelném provozu nejsou.
Nežereš maso – nepoznáš vtip
Fakt tam musí dát první fotku co jim padne pod ruku? Předpokládám že se za ní platí stejně jako za fotku něčeho soudobého.
na snímku v idnes je motorák, který provozuje soukromý dopravce (provozování drážní dopravy a provozování dráhy). Je to firma 100% vlastněná jednou fyzickou osobou, firma si potrpí na to, aby barva nárazníků odpovídala logu firmy.
A el. vedení tento motorák taky nepotřebuje 🙂
kromě toho, v tom motoráku jsou otvírací okna 😁, takže todna je úplně mimo mísu 🤗
Teď jsem viděl elektrikáře (MVTV) opravovat trolej před vjezdovým návěstidlem do tunelu v 1.TK od Vyšehradu.
Možná není dobrý nápad stále odkládat rekonstrukci těchto tunelů.
Na špatný technický stav vozidel nemá tunel vliv….
Trolejové vedení je tam po rekonstrukci. Už to nějaký pátek bude, ale nemyslím si, že by to bylo o tom, že je staré.
Tak to je při pondělku nešťastné. Ale zase jsme u toho, pohotovostní postrk/odtah, to by už těm drátům tolik neuškodilo a nemusela být evakuace.
Můžete, prosím, popsat, co konkrétně se tam stalo, když víte, že „odtah… by těm drátům už tolik neuškodil“? Děkuji.
Vycházel jsem z logického předpokladu, že když něco strhne drát cestou vpřed, dost často se s tím může manipulovat vzad. Ano, někdy s dopomocí, že musí někdo něco někam popostrčit/potáhnout/nadzvednout a ještě někdo něco odpojit/vyřadit/přepnout. Říká se tomu koordinace.
ldyz neco strhne drat cestou vpred, je celkwm velka sance, ze v tom neco bude z toho dratu zamotane/zachycene.
cestou zpet pak strhnete dalsi kus … a dalsi kus.
zkuste te logiky teosku vic
Jak už napsal Tomáš, tento předpoklad je úplně lichý. Zpravidla dochází k tomu, že se zamotá trolej a sběrač (tedy to něco, co strhlo trolej) a pak je potřeba to nejdřív rozmotat a pak teprve vlak odtáhnout, jinak hrozí mnohem větší destrukce trolejového vedení. No, já tam nebyl, takže nevím, co se tam stalo, ale z vašeho sebevědomého příspěvku jsem nabyl dojmu, že to víte zcela přesně. Tak nic.
Prostě „regulace a předpisy“..
Samozřejmě že u některých případě to může vypadat absurdní ale je to potřeba, jenomže v tomto případě úplně zbytečné..
Jednou na regulace, zákony, nařízení, předpisy a podobně dojedeme😁, hlavně že úřední oslové řehtají až kam…..
Nejspíš k.o. trolej a od ní sběrač, nebo obráceně. Pak odtáhnete prd.
Diesel.
Stržený a nezajištěný sběrač tahat na zhlaví a doprasit i to, co bylo vpořádku.
Pokud by to byl jediný problém a byla to klasická souprava, můžete odpojit vagony s cestujícími a na místě nechat jenom zamotanou lokomotivu. Nicméně to by bylo potřeba vědět, že do průjezdného profilu nezasahují dráty nebo podpěry TV.
ty jo, tady je takovejch expertu, co videli obrazek tunelu a presne vedi, co maj delat
se divim, ze uz nejste koordinator praci v gotthardskym tunelu (a v tom vinohradskym koneckoncu taky)….
😢
Je na mém komentáři něco nepravdivého? Já jsem nepsal, co mají dělat.
Jasně, přijet s nějakým traktorem z ONJ by asi trvalo 5 minut. Jenže právě to neuškodilo bude problém, nikdo si nevezme na triko, že se to tam při odtahu náhodou doprasí tak, že to budou dávat dohromady týden.
Jasně. A to, že při tom odtahu se může urvat na mašině / vozech / troleji ještě něco dalšího, a v tom horším případě dojít k závleku napětí z troleje nad vedlejší provozní kolejí, to neva.
Pochybuju, že pokud to začalo poškozeným sběračem (který se však určitě nepoškodil sám od sebe, ale v důsledku nějaké závady na troleji o pár metrů dřív), že výsledkem byla jen lehce prověšená trolej.
Tak nějak, zpravidla utržené laničko poškodí sběrač a poté už to může likvidovat on.
Samotný sběrač je příčina málokdy.
z tepla obyvaku vse vypada strasne jednoduse …
Tohl enení simulátor na počítači.