Mě se ten design, respektive v původním provedení design Eurotramu, nikdy nelíbil, ale je fakt, že v roce 1994, když vyjely, to bylo naprosto kosmické vozidlo. Praha v té době čekala na svou první T6A5 🙂
Pro mě je velká zajímavost v designu všech novodobých generací tramvají ve Štrasburku, že tramvaje mají zakrytovanou střešní instalaci, což působí esteticky přívětivě. Jinde jsem to takto striktně na všech typech vozidel neviděl.
Eurotramy byly ve své době skutečně nadčasové. Nejen designem asociujícím městský rychlovlak, ale i 100% NP koncepcí. Skoro bych řekl takový iPhone mezi tramvajemi.
Článek je ale o tragické události v tunelovém úseku pod nádražím, což je velmi smutné a osobně jsem zvědav na závěry šetření.
Jarda V.
3 měsíců
teď tu čtu o Flixbusu u Gery ….. bohužel tam to má tragické následky …..
Designově jsou to jedny z nejhezčích tramvají. Škoda, že nejezdí i v ČR.
Mě se ten design, respektive v původním provedení design Eurotramu, nikdy nelíbil, ale je fakt, že v roce 1994, když vyjely, to bylo naprosto kosmické vozidlo. Praha v té době čekala na svou první T6A5 🙂
Jsou odporné.
Pro mě je velká zajímavost v designu všech novodobých generací tramvají ve Štrasburku, že tramvaje mají zakrytovanou střešní instalaci, což působí esteticky přívětivě. Jinde jsem to takto striktně na všech typech vozidel neviděl.
Eurotramy byly ve své době skutečně nadčasové. Nejen designem asociujícím městský rychlovlak, ale i 100% NP koncepcí. Skoro bych řekl takový iPhone mezi tramvajemi.
Článek je ale o tragické události v tunelovém úseku pod nádražím, což je velmi smutné a osobně jsem zvědav na závěry šetření.
teď tu čtu o Flixbusu u Gery ….. bohužel tam to má tragické následky …..
Myslíte tu nehodu na druhou stranu – mezi Berlínem a Štětínem. O další nehodě autobusu v Thüringen jsem nic nenašel.
ano je to tak, původně mi v článku ukázali vesnici kousek od Gery, jmenuje se stejně.
Na internetu jsou nějaké fotky, tak to bychom tady v diskuzi rovnou mohli vyšetřit příčinu, co říkáte? Oni se v tom beztak budou vrtat měsíce…
Na odborných webech mají tak fundované diskutující, že umí poznat příčinu nehody z nadpisu článku.