dkv_obrazok

Ve 21 městech rychlovlak každých 30 minut. DB mění koncept jízdních řádů ICE, zahustí hlavní tratě

Poslední jednotka ICE 4 pro Deutsche Bahn. Foto: DBPoslední jednotka ICE 4 pro Deutsche Bahn. Foto: DB

Velkou premiérou bude také nasazení nových souprav ICE L od španělského Talga.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hoermalmeister

V síti DB tohle žádná jistota není při normálních zpožděních přes dvě hodiny xd

jirikcerny66

Tak uvidíme, jak to za nové paní ředitelky, po starých tratích bude jezdit. Nových VRT tam moc nepřibývá.

šufec

„Díky tomu budou mít cestující v celkem 21 městech v síti německé železnice jistotu, že pokud přes den přijdou na nádraží, do půl hodiny jim pojede rychlovlak.“ Jenže okamžité ceny jízdenky na 1-2hodinovou vzdálenost stojí obvykle přes 100 euro, pokud jsou vůbec k dispozici, takže flexibilitu a to, že ocení půlhodinový takt, si může dovolit jen málokdo.

Danny

Tak pravidelní cestující málokdy platí plnou palbu.

Caprad

Tak povinné místenky tam nemají. Takže klidně můžete jet rychlovlakem třístovkou na stojáka u záchodu.

mgr.pavel

Tak pomůže to třeba v situaci, kdy mi vinou zpoždění ujel přípoj.

Nicméně co je špatného na zvýšení flexibility (za vyšší cenu)?

Samo

Však zlé na tom nie je nič, len je to benefit ktorý využije naozaj len malá menšina cestujúcich ktorá absolútne nerieši cenu. Pre väčšinu ľudí tá možnosť jednoducho bude irelevantná lebo síce mi do polhodiny pôjde vlak, ale bude stáť majland. Ja rozhodne nečakám české ceny, a dovolím si povedať že nie som cenovo nejak extrémne senzitívny, ale keď som pred pár dňami potreboval ísť na day trip z Berlína do Kolína a DB za spiatočku v jednotke pýtali 300€ tak to už mi fakt prišlo prestrelené (cestu som presunul na november kedy viem Kolín z Holandska otočiť za cca… Číst vice »

troglj

S Bahncard levněji.
A dobré to bude také při ujetých připojích.