Varšava otevřela novou tramvajovou trať, pomůže s dopravou v rychle se rozvíjející oblasti Odolany

Nová varšavská tramvajová trať na ulici na ul. Kasprzaka. Zdroj: Tramwaje WarszawskieNová varšavská tramvajová trať na ulici na ul. Kasprzaka. Zdroj: Tramwaje Warszawskie

Otevřením trati na ul. Kasprzaka varšavské investice do tramvajové infrastruktury nekončí. Ve výstavbě je dalších více než 11 kilometrů.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

Pro lidi, kteří se o hostpořářství moc nezajímají: tady jsou ty mrakodrapy, které se měly někdy okolo roku 2003 stavět na Pankráci.
Tady je ten velký business, která měl Prahy výtáhnout z provinčnosti (kde je dodnes a snad ještě hlouběji).
Tady jsou ty velké bohaté firmy, které tady ročí peníze, které táhnou hospodářský růst.
Růst Polska. Ne ČR z Pankráce.

Radim

Ok. Odstěhujte se tam a budete se divit 😉

mlokXCM

Chtěl bych vidět tu velkou bohatou firmu, která jde do nějaké země nebo města kvůli tomu, že tam jsou mrakodrapy.

qěcy

To nejdou, ale Polsko láká více firem, než Česko. Protože má víc obyvatel, větší trhy. S pak ještě prý Polsko v nedávné minulosti hodně rotovalo velkým i malým i živnostníkům nákup strojů a vybavení do firem. To ale je jpp.

nedulezite

Nezabředáváte poněkud do obdoby cago kultu a nezamněňujete trochu příčinu a následek?

qěcy

Česko má 11 mil. obyvatel, Polsko 40 milionů. Jejich trhy jsou v průměru čtyřikrát větší a tudíž už jen tento fakt přiláká mnohem víc firem i investorů. Česko musí kvůli své malosti nabídnout něco extra. Tak to v byznysu dneska chodí.

Tomáš H.

Ježiš. Už zas.

Frantisek X

No, zakopou tramvaj do koryta, asi aby byla hůře dostupná – podle map je to v podstatě přeložka. A negativní jevy spojené s takovou koncentrací osídlení pomíjejí. Myslím si, že Praha – až na některé excesy – se zatím ještě pořád drží daleko od obou extrémů.