Valašské expresy pojedou podle upraveného jízdního řádu, zohlední výluku v Hustopečích
Lokomotiva 361 ZSSK s vozy dopravce České dráhy (ČD). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

V úseku z Hranic na Moravě do Prahy pojedou vlaky přesněji, slibují České dráhy.
Když jsem tu den po nehodě psal, že Škoda nebude 40 mega ale1,5 miliardy (a s ekologickou škodou na Bečvě spíše 3 mld), všichni se smáli a dávali minusy. Obnovení provozu bude přesně v srpnu roku 202x. Kde X je v intervalu 5-9
Bohužel
Relevantní informace je, že SŽ směřuje k obnovení provozu po obou traťových kolejích a elektrické trakci v půlce června 2025. Bez výhybek a spojek na lhotském zhlaví. Konečný stav bude realizován na podzim roku 2025 po dodávce nových výhybek
Nevite kdy uz bude konecne ta vyluka odstranena? Cesta na vsetin je uplne silena..
Je vidět, jak by teď Baťova dráha pomohla.
Kdyby na Vsetín, a co teprve pro lidi co pokračují dále (Bylnice,Velké Karlovice)
Úúúúž? 🙂
České Dráhy zjistily po 4 měsících, že autobus mezi Val. Mezem a Hranicemi to za 20 minut nezvládne dojet? To na to přišli hodně brzo. Tato úprava měla být udělána už mnohem dávno. Naprosto však selhal i Zlínský kraj, tj. v tomto případě KOVED Zlínského kraje, protože úměrně tomu se měly upravit alespoň některé přípojné vlaky na Ex2 v Lidčí, Vsetíně a Val. Mezu. Tak možná, že za další 4 měsíce na to KOVED přijde a budou upraveny i přípoje. Současný stav např. Val. Mez – směr přípoje Rožnov. Příjezd NAD v xx:55, odjezd osobního vlaku na Rožnov v xx:52,… Číst vice »
Jak rychle zareaguje SŽ na požadavek změny jízdního řádu?
Ptám se proto, že KOVED chtít mohl.
Koved podle mě reagovat nemá zájem, dotaz proč nedojde k úpravě jsem zasílal již během března, když se jízdní řád na trati 280 upravoval, jako odpověď mi přišlo, že změna tohoto jízdního řádu na trati 280 z důvodu mimořádné události pro ně není důvodem, aby měnili jízdní řády na dalších tratích. Takto skvěle bohužel Koved funguje.
Co byste chtěl po krajském úřednikovi? On ma za svou práci nulovou zodpovědnost
Koved nechtěl.
To brzo. Vlaky tam nejezdi od konce února (což je taky ostuda, že to neumí rozjezdit) a po čtvrt roce si někdo vzpomene, že by se mohl změnit jř
SŽ zprovoznila 2. kolej pár hodin po uhašení požáru. Bohužel orgán státní správy nařídil vymezený úsek dráhy úplně odstranit. Tudíž je jakékoliv „rozježdění“ zatím zcela nemožné.
2 kolej nebyla zprovozněna to je blábol.
Kolej byla zprovozněna pro potřebu výlukových prací pro manipulaci s vozy pro nakládku cisteren.
I kdyby to tak bylo. Tak slovo bohužel absolutně není na místě. Jsou vyšší hodnoty než provoz vláčků. 😉
Bez znalosti fakt tady rovnou nálepkujete … Vy „ostudo“
Tohle měli udělat daleko dřív. Když bylo jasné, že výluka bude trvat dlouho.
Je jen škoda, že autor neuvedl, že cestující z osobních vlaků nebudou mít možnost přestupu v rámci celého Zlínského kraje směr Praha a budou muset využivat vlaky o hodinu dříve
úplne to isté sa stane aj na Slovenskej strane, kde bude väzba na uzol v Púchove vždy (okrem posledného vlaku) rozviazaná a bude nutné použiť vlaky o 30 min. (Os ZA-TN) alebo 60 (Ex) skôr. Doteraz to bolo konzistentne nefunkčné jednosmerne, po novom to bude konzistentne nefunkčné obojsmerne (5 min prestup od BA u tých posunutých o 15 min je tiež veľmi otázny…) a jeden (13.25 miesto 14.08) bude totálne nepoužiteľný, lebo ujde aj osobákom od ZA/TN…
Alespoň mají šanci autobusoví dopravci se předvést.