Valašské expresy pojedou podle upraveného jízdního řádu, zohlední výluku v Hustopečích

Lokomotiva 361 ZSSK s vozy dopravce České dráhy (ČD). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýLokomotiva 361 ZSSK s vozy dopravce České dráhy (ČD). Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

V úseku z Hranic na Moravě do Prahy pojedou vlaky přesněji, slibují České dráhy.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
v

Když jsem tu den po nehodě psal, že Škoda nebude 40 mega ale1,5 miliardy (a s ekologickou škodou na Bečvě spíše 3 mld), všichni se smáli a dávali minusy. Obnovení provozu bude přesně v srpnu roku 202x. Kde X je v intervalu 5-9
Bohužel

ostravak

Relevantní informace je, že SŽ směřuje k obnovení provozu po obou traťových kolejích a elektrické trakci v půlce června 2025. Bez výhybek a spojek na lhotském zhlaví. Konečný stav bude realizován na podzim roku 2025 po dodávce nových výhybek

Bok

Nevite kdy uz bude konecne ta vyluka odstranena? Cesta na vsetin je uplne silena..

Frantík

Je vidět, jak by teď Baťova dráha pomohla.

Marek

Kdyby na Vsetín, a co teprve pro lidi co pokračují dále (Bylnice,Velké Karlovice)

Motýl Emanuel

Úúúúž? 🙂

Michal

České Dráhy zjistily po 4 měsících, že autobus mezi Val. Mezem a Hranicemi to za 20 minut nezvládne dojet? To na to přišli hodně brzo. Tato úprava měla být udělána už mnohem dávno. Naprosto však selhal i Zlínský kraj, tj. v tomto případě KOVED Zlínského kraje, protože úměrně tomu se měly upravit alespoň některé přípojné vlaky na Ex2 v Lidčí, Vsetíně a Val. Mezu. Tak možná, že za další 4 měsíce na to KOVED přijde a budou upraveny i přípoje. Současný stav např. Val. Mez – směr přípoje Rožnov. Příjezd NAD v xx:55, odjezd osobního vlaku na Rožnov v xx:52,… Číst vice »

N.N.

Jak rychle zareaguje SŽ na požadavek změny jízdního řádu?
Ptám se proto, že KOVED chtít mohl.

Michal

Koved podle mě reagovat nemá zájem, dotaz proč nedojde k úpravě jsem zasílal již během března, když se jízdní řád na trati 280 upravoval, jako odpověď mi přišlo, že změna tohoto jízdního řádu na trati 280 z důvodu mimořádné události pro ně není důvodem, aby měnili jízdní řády na dalších tratích. Takto skvěle bohužel Koved funguje.

Vendelin

Co byste chtěl po krajském úřednikovi? On ma za svou práci nulovou zodpovědnost

Kolvrat

Koved nechtěl.

Vendelin

To brzo. Vlaky tam nejezdi od konce února (což je taky ostuda, že to neumí rozjezdit) a po čtvrt roce si někdo vzpomene, že by se mohl změnit jř

panZdenda

SŽ zprovoznila 2. kolej pár hodin po uhašení požáru. Bohužel orgán státní správy nařídil vymezený úsek dráhy úplně odstranit. Tudíž je jakékoliv „rozježdění“ zatím zcela nemožné.

Sniper

2 kolej nebyla zprovozněna to je blábol.

Kolvrat

Kolej byla zprovozněna pro potřebu výlukových prací pro manipulaci s vozy pro nakládku cisteren.

M19

I kdyby to tak bylo. Tak slovo bohužel absolutně není na místě. Jsou vyšší hodnoty než provoz vláčků. 😉

diem72

Bez znalosti fakt tady rovnou nálepkujete … Vy „ostudo“

Jan Severa

Tohle měli udělat daleko dřív. Když bylo jasné, že výluka bude trvat dlouho.

Rosnička

Je jen škoda, že autor neuvedl, že cestující z osobních vlaků nebudou mít možnost přestupu v rámci celého Zlínského kraje směr Praha a budou muset využivat vlaky o hodinu dříve

MicKys

úplne to isté sa stane aj na Slovenskej strane, kde bude väzba na uzol v Púchove vždy (okrem posledného vlaku) rozviazaná a bude nutné použiť vlaky o 30 min. (Os ZA-TN) alebo 60 (Ex) skôr. Doteraz to bolo konzistentne nefunkčné jednosmerne, po novom to bude konzistentne nefunkčné obojsmerne (5 min prestup od BA u tých posunutých o 15 min je tiež veľmi otázny…) a jeden (13.25 miesto 14.08) bude totálne nepoužiteľný, lebo ujde aj osobákom od ZA/TN…

Vendelin

Alespoň mají šanci autobusoví dopravci se předvést.