Vagónka HMS má insolvenční výbor, areál v Lounech obsadilo DAKO-CZ. Spory trvají

Výroba nákladních vozů v Lounech. Foto: Legios LocoVýroba nákladních vozů v Lounech. Foto: Legios Loco

Věřitelé firmy Heavy Machinery Services (HMS), která vyráběla vagony, je v konkurzu a dluží přes 3,3 miliardy Kč, dnes v

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Horymír

Dobrý den, pane redaktore, možná byste hýbnul se světem, kdybyste se zaměřil na paní Hýskovou: https://www.ceska-justice.cz/2019/01/insolvencni-spravci-hyskova-moravec-prisli-licence/. Zkuste to 🙂

Martin

Proc mam pocit v pripade Czechoslovak Group, ktery nejak ovlada firmu za firmou, ze to neni jen tak…

gorgi

Je a není.

Sezen si tolik grosu , taky nakoupis.
Jen musíš věřit své šťastné hvězdě a tomu že k dluží hodně peněz tak dluhy neplati.

Jiří Kocurek

A taky se hodí mít polylitické krytí. :/

gorgi

Je to celkem jednoduché. Někdo nechtěl platit dluhy a jiný chtěl, aby dostal zaplaceno. Nedostal, tak se postaral po svém. Našel někoho kdo chce danou výrobu. A ten ať se snaží.

Přičemž Hyskova je „kousek“ – je dost střelec a když usoudí, že něco má nějak být, tak si jde tvrdé a bezohledně za svým. Zatím ji vychazi.

Jiří Kocurek

Úplně nejlepší je exekučně zabavit hotové a zaplacené vagony, které mají být předány zákazníkovi. Ostatně už kdosi v tomto případu přišel o licenci auditora, neboť to tak teatrálně zaonačil, že by tomu neuvěřil ani Tomáš Řepka.

Horymír

Paní Hýsková hlavně přišla o licenci

Dusanh

Jestli je ještě někdo, kdo se v té struktuře firem a bílých koňů vyzná, tak klobouk dolů 😉

Byvaly zamestnanec Legios

Presne tak! A neni bez zajimavosti, ze vsichni hlavni akteri jsou dnes schovani v railclinic v Ostrave Vitkovich …