Zatímco u široké odborné veřejnosti roky zažité linkové vedení měl každý tak nějak podvědomě pod kůží a tušil, jaké změny se týkají jaké linky a oblasti, teď to podle mě není jasné ani části místních 😁
Frantík
4 hodin
Zrušili do Mojžíře trolejbusy, protoze se u nich nemuselo chodit přes řidiče. Po povinném nástupu předními dveřmi se ukázalo, že to jde, tak se tam vrátily 😀
watslaw
5 hodin
Jaká je vlastně logika v tom číslování linek v Ústí?
náhodou, díky tomu, že problém nesmíme ani pojmenovat se čeština obohatila o spoustu dvousmyslů: komín, kofola….
nově jsem zaslechl: trpaslíci z morie more… snad se pan tolkien nebude zlobit…
Vsichni vime, o co jde, rict to vsak naprimo nesmime, tak to uz je jak za komunistu.
Michal Bartoníček
6 hodin
I na stánkách DPMÚL je pouze informace o změně intervalu. Ale nevím, jestli jej prodlužují nebo zkracují. To je fakt informace na prd.
Nové linkové vedení mi přijde takové zmatené, hlavně teda linka 88. Domů na Vyhlídku mám jet přes Žežickou? Proč bych to měl dělat?
Změna intervalu znamená, že prázdninových 20 minut bude vráceno na 15 minut. Nečekejte, že by interval zkrátili na 12-10 minut.
Ale tisková zpráva v první chvíli uspokojí, ale až zveřejní JŘ, přijde zase vystřízlivění.
Lukas
7 hodin
Ty nové čísla linek a vlastně i jejich trasování je jak zlý sen. Hodně špatný zlý sen.
Chlapi, nebuďte takoví nesouhlasmeni 🤣. Vždyť na novém návrhu určitě drahný čas pracovaly týmy odborníků, zadávaly se studie v množství větším než malém, dělalo se nespočet anket mezi obyvateli dotčených čtvrtí, radní pro dopravu si s celým týmem hrábnul až na dno psychických i fyzických sil, spánek si odpíral, jen aby se obyvatelé Ústí měli dobře, a vy na něj takhle zhurta…😃😃😃
Už na květnových změnách pracovali rok a půl. Vypadnul z nich skoro ideální produkt, který v Ústí ocenili snad jen lidé, kteří na něm pracovali😁
Jen tedy nechápu proč těch lidí v MHD furt ubývá. Investice do vozového parku na miliardy, JŘ dělané podle přání cestujících…
Zatímco u široké odborné veřejnosti roky zažité linkové vedení měl každý tak nějak podvědomě pod kůží a tušil, jaké změny se týkají jaké linky a oblasti, teď to podle mě není jasné ani části místních 😁
Zrušili do Mojžíře trolejbusy, protoze se u nich nemuselo chodit přes řidiče. Po povinném nástupu předními dveřmi se ukázalo, že to jde, tak se tam vrátily 😀
Jaká je vlastně logika v tom číslování linek v Ústí?
Žádná..(leda by se „použít jiná čísla než doteď“ počítalo jako logika)
Do toho Mojžíře jen autobusy s fialovým pruhem.
Pls nekrmit ani mínusy. Právě kvůli takovým pan domácí obvykle zavírá celou diskusi.
náhodou, díky tomu, že problém nesmíme ani pojmenovat se čeština obohatila o spoustu dvousmyslů: komín, kofola….
nově jsem zaslechl: trpaslíci z morie more… snad se pan tolkien nebude zlobit…
Pojmenovat neznamená pronášet rasistická paušalizující hodnocení a pak sebelítostné označování se za oběti perzekuce. 😉
Vsichni vime, o co jde, rict to vsak naprimo nesmime, tak to uz je jak za komunistu.
I na stánkách DPMÚL je pouze informace o změně intervalu. Ale nevím, jestli jej prodlužují nebo zkracují. To je fakt informace na prd.
Nové linkové vedení mi přijde takové zmatené, hlavně teda linka 88. Domů na Vyhlídku mám jet přes Žežickou? Proč bych to měl dělat?
Změna intervalu znamená, že prázdninových 20 minut bude vráceno na 15 minut. Nečekejte, že by interval zkrátili na 12-10 minut.
Ale tisková zpráva v první chvíli uspokojí, ale až zveřejní JŘ, přijde zase vystřízlivění.
Ty nové čísla linek a vlastně i jejich trasování je jak zlý sen. Hodně špatný zlý sen.
Chlapi, nebuďte takoví nesouhlasmeni 🤣. Vždyť na novém návrhu určitě drahný čas pracovaly týmy odborníků, zadávaly se studie v množství větším než malém, dělalo se nespočet anket mezi obyvateli dotčených čtvrtí, radní pro dopravu si s celým týmem hrábnul až na dno psychických i fyzických sil, spánek si odpíral, jen aby se obyvatelé Ústí měli dobře, a vy na něj takhle zhurta…😃😃😃
Už na květnových změnách pracovali rok a půl. Vypadnul z nich skoro ideální produkt, který v Ústí ocenili snad jen lidé, kteří na něm pracovali😁
Jen tedy nechápu proč těch lidí v MHD furt ubývá. Investice do vozového parku na miliardy, JŘ dělané podle přání cestujících…
Já to myslel odpudivě ironicky, pokud to někdo nepochopil 😂😂
Já to tak pochopil, nebo jsem měl dát víc 😁😁😁😁😁