V Ústí znovu mění jízdní řády MHD, trolejbusy se vrátí do Mojžíře

Nové autobusy SOR NS 18 v Ústí nad Labem. Foto: DPMÚLNové autobusy SOR NS 18 v Ústí nad Labem. Foto: DPMÚL

Další změna je reakcí na připomínky cestujících.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtěch

Zatímco u široké odborné veřejnosti roky zažité linkové vedení měl každý tak nějak podvědomě pod kůží a tušil, jaké změny se týkají jaké linky a oblasti, teď to podle mě není jasné ani části místních 😁

Frantík

Zrušili do Mojžíře trolejbusy, protoze se u nich nemuselo chodit přes řidiče. Po povinném nástupu předními dveřmi se ukázalo, že to jde, tak se tam vrátily 😀

watslaw

Jaká je vlastně logika v tom číslování linek v Ústí?

218

Žádná..(leda by se „použít jiná čísla než doteď“ počítalo jako logika)

David

Do toho Mojžíře jen autobusy s fialovým pruhem.

Pražec

Pls nekrmit ani mínusy. Právě kvůli takovým pan domácí obvykle zavírá celou diskusi.

Dejf

náhodou, díky tomu, že problém nesmíme ani pojmenovat se čeština obohatila o spoustu dvousmyslů: komín, kofola….
nově jsem zaslechl: trpaslíci z morie more… snad se pan tolkien nebude zlobit…

M19

Pojmenovat neznamená pronášet rasistická paušalizující hodnocení a pak sebelítostné označování se za oběti perzekuce. 😉

Miky

Vsichni vime, o co jde, rict to vsak naprimo nesmime, tak to uz je jak za komunistu.

Michal Bartoníček

I na stánkách DPMÚL je pouze informace o změně intervalu. Ale nevím, jestli jej prodlužují nebo zkracují. To je fakt informace na prd.
Nové linkové vedení mi přijde takové zmatené, hlavně teda linka 88. Domů na Vyhlídku mám jet přes Žežickou? Proč bych to měl dělat?

Nikola

Změna intervalu znamená, že prázdninových 20 minut bude vráceno na 15 minut. Nečekejte, že by interval zkrátili na 12-10 minut.
Ale tisková zpráva v první chvíli uspokojí, ale až zveřejní JŘ, přijde zase vystřízlivění.

Lukas

Ty nové čísla linek a vlastně i jejich trasování je jak zlý sen. Hodně špatný zlý sen.

Marťas

Chlapi, nebuďte takoví nesouhlasmeni 🤣. Vždyť na novém návrhu určitě drahný čas pracovaly týmy odborníků, zadávaly se studie v množství větším než malém, dělalo se nespočet anket mezi obyvateli dotčených čtvrtí, radní pro dopravu si s celým týmem hrábnul až na dno psychických i fyzických sil, spánek si odpíral, jen aby se obyvatelé Ústí měli dobře, a vy na něj takhle zhurta…😃😃😃

Nikola

Už na květnových změnách pracovali rok a půl. Vypadnul z nich skoro ideální produkt, který v Ústí ocenili snad jen lidé, kteří na něm pracovali😁
Jen tedy nechápu proč těch lidí v MHD furt ubývá. Investice do vozového parku na miliardy, JŘ dělané podle přání cestujících…

Marťas

Já to myslel odpudivě ironicky, pokud to někdo nepochopil 😂😂

Nikola

Já to tak pochopil, nebo jsem měl dát víc 😁😁😁😁😁