V Ústí nad Labem spadla část rekonstruovaného mostu, k pádu došlo v těsné blízkosti koridoru
Pád části mostu přes koridor. Zdroj: Hasiči SŽ

Most převádí vytíženou silnici I/62 přes železniční koridor z Prahy do Drážďan.
Most převádí vytíženou silnici I/62 přes železniční koridor z Prahy do Drážďan.
Dotyčný most je kus od panelaku, kde mám syna/ Nestemice zrovna včera jsem tam koukal na demolici z okna. Nechápu proč během demolice jezdí po koridorove trati vlaky jak kdyby se nechumelilo. Sice včera to jezdilo podle pocitu méně, ale i tak to nechápu…
Věřím, že zábradlí umí SŽ opravit rychle.
Já spíš doufám, že to vyřeší páskou a opraví ho po skončení demoličních prací – není to veřejný chodník. Až se bude bourat mostní pole nad tratí, tak beztak půjde zábradlí pryč.
S jakýmkoliv zásahem do drážního mostu pod silniční estakádou se nepičítalo. Naštěstí ten nečekaný pád poloviny estakády netrefil sloup trakce. To by se asi nejezdilo více hodin. Zatím tedy pro dráhu dobrý….odnesl to jen barák u jednoho z pilířů. Zatím.
No vidíte… na co všechno se hodí modré zábradlí 😁 i kus mostu odkloní…
A bylo ve skutečnosti modré, nebo to zase někdo jen zfušoval?
Oni se z té Studénky fakt nepoučili.
Je tam PJ 50.
To mě tedy příliš neuspokojuje. Pokud se stav ruiny nebo postup bourání takový, že padají části mostní konstrukce na trať, tak ten provoz holt bude potřeba během provádění prací zastavit. Na dálnici to taky nedělají za provozu. Nedejbože by bylo možné pracovat např. v noci.
Ale ono to na trať nespadlo, pracovali vedle trati. Výluka má být, ale až budou bourat tu část pod kterou stojí fotograf titulní fotky.
K dálnici: Mohdy se jezdí po polovině, zatímco na té druhé se pracuje. Šmejkalka a desítky dalších omezení. Úplná uzavírka bývá když je most přes celou šířku a jinak to nejede.
Bourali mostní pole, které se nenachází nad tratí. Není možné zastavovat preventivně provoz, když se pracuje vedle trati/provozované koleje.
Před několika lety najel vlak do špatně umístěné ukolejňovací tyče – taky se pracovalo vedle provozované koleje, jen někdo udělal botu.
Errata: „Není možné pokaždé zastavovat preventivně provoz“
myslim ze jde,rika se tomu nickolejny provoz
ochranne pasmo je 60m, takže se jedna stejne jako by ten kus spadl ma trať
Stejné to rozhodně není: Trolej nepoškodil.
Ostatně osoby na mostě také nikdo nepokutuje za vstup na provozovanou železniční trať, přestože jsou v ochranném pásmu.
koho zajíma trolej? Poškodil zábradlí. To je důležitější než trolej.
Nezlobte se, ale pokud už bourají pole, které těsně sousedí s provozovanou kolejí, tak ať ten provoz raději zastaví. Most se má stavět přes rok a půl, tak pár dalších nočních výluk už by asi nikoho nezabilo.
V poli nad tratí jsou odbourané spáry, vždy po kraj stezky. Přitom se na předání staveniště upozorňovalo na nedávný průšvih v Popradu.
Podle vašeho popisu tedy ubourali nenosné konstrukce. Jejich odstranění pouze sníží síly v nosíku.
Představte si to, jako když ze stropu podchodu pod kolejemi odstraníte kolejový rošt a on, odlehčen, spadne – to už musí být opravdu velké špatné.
Provoz v cca 17.55 +/- obnoven.
To je nějaká federální reality show? Něco jako Superstar?
Niečo pre stávkové kancelárie. Kde padne ďalší most? V Českej republike alebo Slovenskej gubernii? V prípade pádu mostu cez ktorý vedie štátna hranica vyhrávajú všetci.
By Fortuna krachla, až ten most na staré cestě u Lanžhota sletí do Moravy…
Otázka času, když jsem viděl jak to tam za provozu rozebírají. 🤦🏼♂️
Myslel som si že toto je možné len na slovensku
Tak ony ty mosty padají často i i náš, v tom si nemáme co závidět