V USA startuje nová aerolinka, začne létat se 27 let starými Boeingy 757
Boeing 757-200 společnosti North Pacific Airways. Foto: NPA
Firma chce u letů mezi USA a Asií využít modelu Icelandairu při spojení do Evropy.
Firma chce u letů mezi USA a Asií využít modelu Icelandairu při spojení do Evropy.
B757 nejsou nijak morálně zastaralá letadla, s bezpečností by také neměly být problémy. Jen ekonomika provozu odvozená především od spotřeby PHM bude oproti A321NEO nejspíš poněkud horší.
No poněkud
V textu je zmíněn název společnosti „Northern Pacific Airways“, v tagu „North Pacific Airways“, tak jsem z toho zmatený 🙂
Northern, díky za upozornění.
Čas letí a jestli dobře počítám, tak letadlo z roku 1995 nemá 17, jako v nadpise, ale 27let.
JJ, díky za upozornění.
Pokud bude možnost dlouhého stopover v Anchorage bez příplatku, tak bych využít 😉
Zdá se mi to, nebo jsou poslední 2 fotky z Microsoft Flight Simulator 2020? 😃
Nezdá:-)
Ta „Zorro’s mask“ na tom vypadá skvěle 🙂 O stáří letounů v konečném důsledku vůbec nejde. Pokud mají moderní interiér tak normální cestující ani nebude vědět a tušit něco o věku. Něco jako 767 Delty.
Nákup B757 vysvětlují tím, že vidí zrovna teď příhodný čas pro rozlétání nové aerolinky, ale nic jiného než bazar není k dispozici teď hned a nic jiného než B757 nemá požadovanou kapacitu a dolet. Není to proto, že by tak moc toužili provozovat nějaké staré vergly.
Co 321NEO?
Na to ale asi nemají penízky, tak raději starý boeing
Jak jsem psal – oni chtěli začít létat teď hned. Na A321neo by museli čekat několik let, nikdo je nevyřazuje ani se neválejí zakonzervované někde v poušti.
Nemají pořadník… tento typ na volném trhu jistě zatím nikdo neprodává, a když náhodou tak třeba jeden…
Podle McKinneyho společnost jedná s Boeingem a Airbusem o možné objednávce letadel 737-9 MAX či A321XLR. Vedle modernějších a úspornějších letadel by aerolinie v případě A321XLR získala letoun s výrazně větším doletem, což by jí umožnilo obsluhovat další destinace v Asii.
– zdroj airways.cz
Víte jaká je čekačka na A321neo? V řádu let.
Letadla se nekupují v Baumaxu z regálu
Takže jestli to rozlétají s B757 a objednají hned něco modernějšího, dostanou to až tak za dva roky.
Souhlas. A je to v pořádku a má svou logiku.Jen pak nechápu diskutující, že v případě že se dotahne u nás na koleje taky z venku něco „olítaného“, je to hned šrot a jsme popelnice Evropy. Přitom o tom, jak staré vozidlo to je, vůbec nejde, ale o to, jak zdařilou rekonstrukcí následně vozidlo projde, což běžný cestující obvykle nepozná.
A pak si ještě lidi připlácejí extra za nostalgické jízdy 😛