Mně to přijde jako velmi ošklivá kopie Alstomu (který obdobný ale mnohem lepší design používá už dlouho).
Ale možná to přeci jen je to nejhezčí polské…
VojtaDrevik
1 rok
Je trochu smutné, že takováto města začínají mít modernější vozový park než Liberec, Olomouc či Most…ano, třeba údržba je skvělá, ale co s tím když jsou ty vozy nevyhovující (zejména vysokopodlažní T3).
Já jim to přeju. Holt je překvapením, že vtloukání zaostalosti Rumunska do hlavy je dnes konfrontováno se zaostalostí informací v nebohé omlácené hlavě.
Vojta
1 rok
Když jsem o tomto provozu četl někdy kolem roku 2010, tak to vypadalo skoro na zrušení, paráda, že tu trať opravili (síť tvoří víceméně 1 páteřní trasa) a teď k tomu nová vozidla.
Mathew
1 rok
Ale, že spoustu komponent dodávají do těchto tramvaji české firmy o tom ani čárka.
To je reálné, ale musel by to někdo nakopnout napadením soutěže. Ostrava nakoupila 40 vozů Stadler OVA v Polsku, a až poté se teprve přihlásila Škoda, že by to také dovedli. Ale přitom neměli ve Škodě ani výkres. A za instrukce pro zakázku v Košicích dostala Škoda pozvánku k soudu. A ony nové tramvaje že Škody se stejně vyrábějí v Ostravě!!! Fandím rumunským městům, objednali si nové moderní vozy a též firmě PESA Bydgoszcz.
Asi najkrajší dizjan modernej ramvaje z Poľska.
Kazdemu sa paci nieco ine.
Mně to přijde jako velmi ošklivá kopie Alstomu (který obdobný ale mnohem lepší design používá už dlouho).
Ale možná to přeci jen je to nejhezčí polské…
Je trochu smutné, že takováto města začínají mít modernější vozový park než Liberec, Olomouc či Most…ano, třeba údržba je skvělá, ale co s tím když jsou ty vozy nevyhovující (zejména vysokopodlažní T3).
Cluj a Iasi jsou velikostně srovnatelné s Brnem, Craiova má 200 000+ obyvatel. Přejme jim ty tramvaje.
Já jim to přeju. Holt je překvapením, že vtloukání zaostalosti Rumunska do hlavy je dnes konfrontováno se zaostalostí informací v nebohé omlácené hlavě.
Když jsem o tomto provozu četl někdy kolem roku 2010, tak to vypadalo skoro na zrušení, paráda, že tu trať opravili (síť tvoří víceméně 1 páteřní trasa) a teď k tomu nová vozidla.
Ale, že spoustu komponent dodávají do těchto tramvaji české firmy o tom ani čárka.
My o nich s radostí napíšeme, když nám o tom dají vědět.
Jmenujte, směle do toho. Dobrých zpráv je dnes potřeba.
Krasna tramvaj,no klidne bych to videl u nas v Ostrave,snad se Pesa prihlasi do souteze😉
To je reálné, ale musel by to někdo nakopnout napadením soutěže. Ostrava nakoupila 40 vozů Stadler OVA v Polsku, a až poté se teprve přihlásila Škoda, že by to také dovedli. Ale přitom neměli ve Škodě ani výkres. A za instrukce pro zakázku v Košicích dostala Škoda pozvánku k soudu. A ony nové tramvaje že Škody se stejně vyrábějí v Ostravě!!! Fandím rumunským městům, objednali si nové moderní vozy a též firmě PESA Bydgoszcz.