Někdo bude muset z kola ven, do Prahy se šest letů týdně rozhodně neuživí. Tirana je jednou z nejsilnějších bází Wizzairu, tak jsem zvědavý, jak se tam chytí i Ryan.
víc cash-e může spálit FR. otázkou je, jak dlouhou dobu si dá na vyštípaní W6. já to vidím tak, že v obou otázkách má navrch FR, takže to bude jeho rozhodnutí, jestli zůstane dost dlouho, aby potopil W6, nebo někde jinde najde výdělečnější linku a stáhne se (a vydělá na tom).
Co na to Lord Budka? Jeho odborny „nazor“ tu chybí..
Už se perou…
Peknej konkurencni boj. Skoda, ze neco takoveho nevidime na primych letech treba do Portugalska 🙁
Přesně!!!!
Někdo bude muset z kola ven, do Prahy se šest letů týdně rozhodně neuživí. Tirana je jednou z nejsilnějších bází Wizzairu, tak jsem zvědavý, jak se tam chytí i Ryan.
Wizz Air i Ryanair se přepočítali. Na Tiraně je převálcuje Smartwings.
O Smartwings bych se na té trase nebál, nějaké cestující mu sice Wizz a Ryan vezmou, ale svojí klientelu (ck) tam bude Smartwings mít i nadále.
No Wizz začíná lítat později a aktuálně je s cenama nekonkurenceschopnej i pro ty co maj WDC.
Tyhle ceny ještě nemá cenu řešit, Wizz vždy nahraje do systému nejvyšší ceny u nové linky.
víc cash-e může spálit FR. otázkou je, jak dlouhou dobu si dá na vyštípaní W6. já to vidím tak, že v obou otázkách má navrch FR, takže to bude jeho rozhodnutí, jestli zůstane dost dlouho, aby potopil W6, nebo někde jinde najde výdělečnější linku a stáhne se (a vydělá na tom).