Někdo bude muset z kola ven, do Prahy se šest letů týdně rozhodně neuživí. Tirana je jednou z nejsilnějších bází Wizzairu, tak jsem zvědavý, jak se tam chytí i Ryan.
víc cash-e může spálit FR. otázkou je, jak dlouhou dobu si dá na vyštípaní W6. já to vidím tak, že v obou otázkách má navrch FR, takže to bude jeho rozhodnutí, jestli zůstane dost dlouho, aby potopil W6, nebo někde jinde najde výdělečnější linku a stáhne se (a vydělá na tom).
Co na to Lord Budka? Jeho odborny „nazor“ tu chybí..
Peknej konkurencni boj. Skoda, ze neco takoveho nevidime na primych letech treba do Portugalska 🙁
Přesně!!!!
Někdo bude muset z kola ven, do Prahy se šest letů týdně rozhodně neuživí. Tirana je jednou z nejsilnějších bází Wizzairu, tak jsem zvědavý, jak se tam chytí i Ryan.
Wizz Air i Ryanair se přepočítali. Na Tiraně je převálcuje Smartwings.
O Smartwings bych se na té trase nebál, nějaké cestující mu sice Wizz a Ryan vezmou, ale svojí klientelu (ck) tam bude Smartwings mít i nadále.
No Wizz začíná lítat později a aktuálně je s cenama nekonkurenceschopnej i pro ty co maj WDC.
Tyhle ceny ještě nemá cenu řešit, Wizz vždy nahraje do systému nejvyšší ceny u nové linky.
víc cash-e může spálit FR. otázkou je, jak dlouhou dobu si dá na vyštípaní W6. já to vidím tak, že v obou otázkách má navrch FR, takže to bude jeho rozhodnutí, jestli zůstane dost dlouho, aby potopil W6, nebo někde jinde najde výdělečnější linku a stáhne se (a vydělá na tom).