V tendru na opravu mostu přes Labe v Pardubicích jsou tři firmy, nabídky se liší minimálně

Most Kapitána Bartoše v Pardubicích. Foto:ŠJů, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia CommonsMost Kapitána Bartoše v Pardubicích. Foto:ŠJů, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons

Most je na konci své životnosti.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Ten rámus nám bude chybět, už jsme si zvykli…

František Hlaváček

Pardubičtí konšelé? K smíchu, na všem ušetřit aby si namastili kapsi dokaď tam jsou. Autobusák s vodním prvkem, parkování před nádražím, pardon nemám sílu pokračovat, dělá se mi z nich opět nevolno

Jan

Ty kapsy…

Alibaba

Už jsem se z nadpisu hrozil, že ho chtějí opravovat.
Ale pak se píše o novostavbě a doufám, že u toho zůstane.

sám to postavím rychleji

aha…tak už skoro dva roky je omezen provoz a ještě 3-4 roky potrvá než bude nový ?!! že je na konci musí vědět x let a samozřejmě se to řeší až když se bortí…doslova

kdyby spadnul, tak by se to vyřešilo asi hned, takhle říkají 3 roky…ale bude to tak 6-10 let

Šejdr

Vědělo se to hodně let, ale nikomu se do výměny mostu nechtělo. Z pohledu politiků je to stavba, která spolkne velké prostředky a nijak nenavýší popularitu. Když magistrát postaví nový stadion, nový parkovací dům, novou školu, mohou se tím pak chlubit v kampani před dalšími volbami. Ale výměna starého mostu za nový? Co s tím, to na voliče nijak nezapůsobí – byl tam most, je tam most, proč se o tom vůbec mluví…?

Joe

Tento most je tak trochu pardubická Výtoň. Kdyby to rovnou spadlo do Labe tak se konečně začne něco dít a ne jen slibovat a plánovat.

Jiří Kocurek

Ó nikoliv, ti samí by se hádali o typu mostu: Se šípkovou! Se zelím!

A pak by zjistili, že nahnat tam sto lidí nestačí, protože nikoho nenapadlo pořídit lopaty a krumpáče – zbytečné plánování, nevíme, kde kopat, co kopat a tedy ani čím to kopat, ale důležité bylo nahnat tam ty lidi a prokázat, že umíme velet.

Šejdr

Důsledek je stejný, ale není to úplně přesné srovnání, v Pardubicích totiž chybí protistrana, která by bránila starý most. Není nikdo, kdo byl tvrdil, že stará konstrukce má právo na další život a nemá jít rovnou do šrotu. Už vloni na jaře magistrát tvrdil, že by se mohlo začít stavět v průběhu roku 2023, pokud seženou všechna povolení (viz zde https://pardubice.eu/mostni-provizorium-uz-nabylo-konkretni-podoby). Zřejmě se s těmi povoleními moc nespěchalo, protože je konec roku 2024, půlka největšího pardubického sídliště je při cestě na nádraží odkázaná na minibusy a teprve probíhá tendr na stavební firmu. Zajímavé je to zejména při srovnání s Opavou,… Číst vice »

Jiří Kocurek

V Opravě je to havarijní oprava/náhrada. Tam jsou jiné legislativní požadavky.

218

Tak to je škoda,že do toho mostu při vysoké vodě v září někdo „omylem“ nešťouchl bagrem..

Alibaba

Neříkejte 2x. Ale zatím ho ještě žádný památkářský mimoň za památku neprohlásil.