V sídle Správy železnic zasahují kriminalisté z NCOZ. Zajímá je uzel Pardubice a nádraží v Brně

Pardubické hlavní nádraží po modernizaci. Foto: Správa železnicPardubické hlavní nádraží po modernizaci. Foto: Správa železnic

Podle informací serveru se zásah tyká například zakázek na obnovu železničního uzlu v Pardubicích nebo budování nádraží v Brně.

Odebírat
Upozornit na
guest
56 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Slávek

Žrát ano, ale nesmí se při tom moc mlaskat.

HK~

Snad se podívají i na cenu pražců nebo zabzař, konkrétně dodavatele ETCS nebo i třeba takové elektrifikace.

Martin Toman

Někdo někde něco „odcerpal“? V Pardubicích nádraží opravené je. A Brno?? Brno má své vizualizace a studie.🤡🤗

kuna

ODSun nádraží v Brně dostane další rozměr?

jaroslav.dohnalik

A co na to výrobce pražců?

medical_examiner

Ten se třese, kdy si ho lidé plk. dr. Mazánka všimnou taky…

Martin V.

Tam by spíš měli mít stálou kancelář přímo v budově.

Stráťa

Nebude lepší celou budovu věnovat vězeňské službě a nainstalovat mříže?

Happy

😁😁😁 Tak jsem se dnes ještě nenasmál

Insider

Jsem projektant. Ano, z Olšanské.
Korupce mi jako občanovi samozřejmě vadí.
Chtěl bych ale utlumit nadšení, bude to mít vedlejší důsledky.
Čím víc bude zásahů, tím víc se všechno bude složitěji „procesovat“. Nikdo si netroufne něco rozhodnout „sám za sebe“, byť by to bylo seberacionálnější. Na všechno budou komise. Všechno se zpomalí.

haxor

Kecy. Dálnice se staví o sto šest.

jan.potucek.2831

On je spíš jiný problém, pokud budou tyhle monopolní firmy odsouzené, tedy nebudou se moci ucházet o státní zakázky, výstavba i rekonstrukce čehokoliv se zastaví. Všude. V případě třeba AŽD by velmi brzy došlo na oblíbené odborářské, že se nehne kolo.

vlachjan

Konkurence v oboru, v němž AŽD podniká, normálně existuje.

2101

Ano, a to dokonce i v zemích kde je větší míra korupce než u nás (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko), jen u nás se AŽD daří sem nikoho nepouštět

N.N.

AŽD naštěstí nemá celosvětový monopol.

jan.potucek.2831

To nemá, ale jistě si umíte představit, jak ochotně budou sdílet dokumentaci…

Stráťa

Stavby budou v pohodě, tam to prostě dodá konkurence. Ale jak je na tom SŽ se servisem již instalované techniky?

jan.potucek.2831

Přesně o tom mluvím. Neopraví ani blbej přejezd!

jan.potucek.2831

Tak všichni víme, že nejlépe šlape dobře promazaný stroj.

Insider

Je správné potírat korupci, abychom se mezi Finskem a Ruskem, obrazně řečeno, spíše posouvali k Finsku. Ano. Jenom upozorňuju na to, že soukromé osoby v prostředí věčných razií budou méně iniciativní. Může se stát, že neprojde levnější, racionálnější řešení, protože ho nikdo nepodpoří.
Místní dav by uvítal jakobínské řešení, cítí a chce krev. Já bych šel raději pozvolnější cestou.

Jan Tichavský

Pozvolnější cestou kráčíme posledních pár desetiletí a změna k lepšímu, narozdíl od zakázek ŘSD, se nedostavuje. Takže už je čas změnit tempo.

MaC

Mě ta změna nepřijde dramatická. Na Brno je XY studií, projektů a nikdy se nic nerozhodlo, asi za 30 let. Může to být horší? Může, ale tu odpovědnost na sebe očividně nikdo nechtěl vzít ani teď – nic se tam nestaví, nic není rozhodnuto a to jediné lze pocitat.

Petr

Doufám, že na Olšanské už konečně začnete projektovat smysluplné projekty pro lidi místo odvádění pozornosti.

lokodepo

Toho bych se vůbec nebál. Ta nenažranost Skanzenu a to nekoncepční řízení projektů stejně povede k tomu, že nejen nebude je mít kdo projektovat a stavět, protože se všechno staví nejméně dvakrát a pak se to stejně ještě s prominutím domrdává menšími akcemi a opravami, jednak prostě nebudou peníze. A kdo na to doplatí? Samozřejmě dráha jako taková. Místo toho, abychom promyšleně a hospodárně vybudovali moderní a koncepční železnici, tak stavíme doslova Skanzen. Úsili a peníze vrážíme do projektů, které nejsou potřeba, naopak to, co by potřeba bylo, tak neustále oddalujeme. Viz třeba výpravní budova v Mladé Boleslavi. Horečně se… Číst vice »

jedenpovidal

Jo na nabrezi se pry taky deji veci…

jan.potucek.2831

Luďan taky?

Nezasveceny

To bude jiste jen omyl, tam bude vse kristalove ciste

lokodepo

Asi to bude omyl 🙂

medical_examiner

Tak na 5-12 let 😀

GV86

Měli by prověřit i elektrifikaci Vlárské dráhy na trati Brno – Veselí nad Moravou. Snad největší ostuda, že tato elektrifikace ještě není hotová. Jen se o tom neustále roky mluví a furt nic.

MaC

Brněnské nádraží je ostuda všech ostud…

medical_examiner

No…ono jediné řešení by bylo zbourat celé Brno tak, že by z něj zbyly jen Špilberk a Petrov 😀

jan.potucek.2831

Připraví se na Olšanské a v Záběhlicích!

lokodepo

A znova Žirovnickou.

Happy

I v Nuslích by se mohli zastavit….nejen na kávu….

lokodepo

Ještě by se nemělo zapomnenout na adresy Ke Štvanici 656/3 a Nerudova 773/1…

MP22

Konečně?!!!

lokodepo

Proč otazník?

medical_examiner

Asi bylo moc práce, tak se to protáhlo 😀

jan.potucek.2831

Seberte je všechny!

thom99

Jo, Piráti taky řvali „pusťte nás na ně“ a jak to dopadlo (v Praze a na Místním rozvoji.
Korupci a předražené zakázky neschvaluju, ale jestli je alternativou nic, tak nevím…

REVOX

Takhle brzo jsi nás nečekal viď Oulíku?!

Brzda dopravy

Já jen doufám, že manekýn má už připravený balíček s teplým prádlem…

Přípravář

Bohužel to brzo nebylo ani náhodou…

Pája

Mám takový pocit, že mi teče do bot?

Brzda dopravy

To tam museli mít strašnou zimu od těch otevřených dveří, očekávali návštěvu minimálně dvě neděle, od toho zásahu na ŘSD…

Happy

Na SŽ to můžou pozatýkat hromadně a myslím, že se spletou jen minimálně ❤️

F. K.

Jsem zvědav kdo to odskáče a zda vůbec.

jan.potucek.2831

Odkryto píše, že se zajímají i o Manekýna a Mátla.

medical_examiner

To máte jako Arcibiskupství pražské.
Tam kdyby to mělo fungovat, tak by tam zbyli jen vrátní a uklízečky…

JiVe

Takže se taky dočkali…

David

Koukam, ze na draze prisel letos jezisek trochu driv.

JiVe

jsem zvědav komu se z těch už rozbalených dárečků bude ode dneška hodně špatně spát

Matěj V.

Spíš Mikuláš s čerty

medical_examiner

Asi aby to lepší stihnul, tak zlobivým dětem bude nadělovat teď…

lokodepo

No konečně!