Skoda tak maleho obsazeni… Jet vic lidi, nahodili by to na koleje a jeli dal…
PetrH
12 hodin
Snad se jí nic nestalo!
Jan Fiala
14 hodin
Ti 3 cestující si měli sednout nad přední nápravu, třeba by tak neskákala přes zmrazky. 😁
Petr Struhař
16 hodin
Příčina je naprosto jasná. Zmrzlý sníh, nebo led v přejezdu. Průjezd aut přes přejezd napresuje sníh, ten pak zmrzne a neštěstí je na světě hned. Na Zoomu v jednom pořadu o kanadských vlacích museli trať před každým vlakem kontrolovat v pick-upech. Zmrzlá voda a sníh uježděný auty dokázal vyboulit celý přejezd a mohl tam vykolejit celý nákladní vlak. Dokonce tam zmiňovali, že přejezdy dělají železničářům největší problémy.
vagonář
19 hodin
MU splašený šukafon.
hroch.obojzivelny
20 hodin
Tři cestující? Patrně byl vynalezen vyrovnávkový osobní vlak.
David
22 hodin
Jak mohl vykolejit motorák, který už u nás nejezdí?
Co vás nemá, na vlašimce jezdí už jen Spidery. Alespoň pokud se čeká ministerská návštěva (a nikdy jindy předtím ani potom jsem tam spidera neviděl). A zřejmě to bude stejné i na ostatních lokálních tratích.
Cokoliv jiného, než dvounápravová krabice. To vykolejí obrazně na stéblu trávy. Je to daleko náchylnější k vyskočení z koleje, než klasické podvozkové vozy s 2×2 nápravami.
Mate jasno, vyborne. Mate i jasno, kolik cestovalo lidi od Decina do Rybniste? To, ze do Varnsdorfu jezdi lidi malo je dano tim, ze v soubehu jede autobus. Narozdil od vlaku se pohodlne dostanete do centra mesta.
Třeba proto, že pak pojede zpět do Děčína a o obsazenosti zpět to nic nevypovídá? Nebo také protože, to je součást IDS a tedy v rámci možností taktové dopravy?
Ano, pokud se má zajistit pravidelná a tudíž předvídatelná dopravní obslužnost, tak některé spoje vždycky budou obsazeny minimálně. Nechceme se vracet do před 1989, kdy do spousty obcí zajel jeden autobus ráno a jeden odpoledne, aby se dělnící dostali do práce a tím to končilo, zbytek poraď si sám.
v 5 ráno čekáte na lokální trati velkou obsazenost? Zkuste se zamyslet v kolik, kam a jak velké tam budou přepravní proudy a jestli náhodou neobjednává kraj zbytečně souběžný autobus jako je tomu poslední dobou zvykem
K veřejné službě v pravidelné dopravě patří i málo obsazené spoje. Bez pravidelné a celkem časté dopravy by daleko víc lidí muselo spoléhat na vlastní auto.
I když je tím náhodným kolemjdoucím člověk, který má bydliště 3 km od místa události, veřejnou dopravu využívá každý den, dopravní technologii vystudoval a v oboru pracuje roky?
zbrawa
1 den
ano,dřív chodili pochůzkáři a přejezdy čistili,pořád se šetří,kde nemá…
Chodí stále ale když pracují od 6 tak těžko v 5 něco vyčistí že? Stačí i když tam utrousil auta štěrk nebo kámen, to by tam musel být denně ale chodí jednou týdně.
Ivan_pha
1 den
To jim mohlo zavolat taxika? Vyšlo by to levněji 😁
Normálně tam jezdí desiro. Děčín – Kamenice tam frekvence je, 26053 jezdí cca v čase někdejšího školáku 6673 a ten jezdíval slušně obsazený. Ale těžko říct, jestli se cestující vrátili, když jim ho kraj na půl roku zrušil. Jinak ten Varnsdorf je se současným jízdním řádem mrtvej… Na dojížďku do Děčína je to nepoužitené, první vlak přijíždí do děčína v 8.19. Navíc přímý bus Vd-DC jede každou hodinu a staví v centru. Jezdilo pár lidí na přestup z/do Liberce ve Varnsdorfu, ale letos se ještě vylepšil jízdní řád zrušením skupiny ve 13:00, takže je tam přestup jenom 3 krát denně;… Číst vice »
Tři lidi evakuováni do autobusu, by se vešli do osobáku 😀
Chleba Nakup
1 den
Furt to na čhmú píšou: starší a hůře pohybliví mají při pohybu na ledu dbát zvýšené opatrnosti, případně odložit cestu. A je to tu! Motoráček se vykotil.
No tak já si jen barvitě představuju, jak vedle motoráku najíždí autobus aby evakuoval lidi v počtu 3 ks. Spíš se mělo napsat cestující byli přesazeni do autobusu.
Jan
1 den
44 let starý motorák místo nízkopodlažního mravence? Nevěřím…
Ten vtip je hloupý, protože na této lince je řada 810 zasmluvněná jako řádné vozidlo (na rozdíl od linky PID S34), a také zde na rozdíl od Prahy kapacitně stačí. Další věcí je fakt, a to snad nebudete rozporovat, že 810 ČD jsou snad již skoro všechny po různých formách rekonstrukcí, zatímco 810 KŽC, to je poctivá nostalgie, která v pravidelném provozu nemá co dělat.
To bylo myšleno tak, že předtím bylo objednávané Desiro/RS1 od Trilexu (téměř každou hodinu a často přímé do Liberce), ale pak se to změnilo na 810 od ČD, a to s mnohem nižším počtem spojů.
Mluvime o Dch – Vdf, kde kraj objednal ve vsedni dny opravdu par spoju…
A ano Trilex vystridala 810 od CD v useku Vdf – Rybniste. Kazdy si umi spocitat, co vyjde pro nekolik malo cestujicich levneji. Takze tenkrat bohuzel 810
Z hlediska nacenění dopravcem to samo o sobě nemusí vyjít levněji – myšleno RS1 od Trilexu vs. 810 od ČD.
Ostatně už v tom roce 2010 to nevypadalo nijak cenově špatně pro Trilex, když na lince Liberec – Rybniště získal kontrakt s (tehdy výhradně) Desiry, oproti dosavadní ceně ČD s 810 + přípojnými vozy.
Hm, skutečně jsem si nevšiml té změny s (turnusově) Desiry namísto 810, ale pravdu taky nemáte úplně tak vy, protože 810 ČD namísto RS1/Desir Trilexu tam od 12/2020 skutečně vyjely.
Ale O. K., neuvědomil jsem si, že (po osekání spojů Rybniště – Varnsdorf) toto není pendl do Rybniště, ale „přímý vlak do Děčína“.
Skoda tak maleho obsazeni… Jet vic lidi, nahodili by to na koleje a jeli dal…
Snad se jí nic nestalo!
Ti 3 cestující si měli sednout nad přední nápravu, třeba by tak neskákala přes zmrazky. 😁
Příčina je naprosto jasná. Zmrzlý sníh, nebo led v přejezdu. Průjezd aut přes přejezd napresuje sníh, ten pak zmrzne a neštěstí je na světě hned. Na Zoomu v jednom pořadu o kanadských vlacích museli trať před každým vlakem kontrolovat v pick-upech. Zmrzlá voda a sníh uježděný auty dokázal vyboulit celý přejezd a mohl tam vykolejit celý nákladní vlak. Dokonce tam zmiňovali, že přejezdy dělají železničářům největší problémy.
MU splašený šukafon.
Tři cestující? Patrně byl vynalezen vyrovnávkový osobní vlak.
Jak mohl vykolejit motorák, který už u nás nejezdí?
Co třeba náhrada ?
Nepsal tu tehdy někdo, že 810tky už jsou vyřazené? Těch tratí bude ještě relativně dost, kde jezdí.
Co vás nemá, na vlašimce jezdí už jen Spidery. Alespoň pokud se čeká ministerská návštěva (a nikdy jindy předtím ani potom jsem tam spidera neviděl). A zřejmě to bude stejné i na ostatních lokálních tratích.
Tak třeba trať 172. Tam už se snad loni slibovaly regionovy.
Kdyby tam jel normální vlak tak to nevykoleji.
Co si prosím představujete pod pojmem ,,normální vlak“?
Cokoliv jiného, než dvounápravová krabice. To vykolejí obrazně na stéblu trávy. Je to daleko náchylnější k vyskočení z koleje, než klasické podvozkové vozy s 2×2 nápravami.
Hocičo okrem dvojnápravovej frašky…
žralok
Tj. panečku obsazenost…..
Mate jasno, vyborne. Mate i jasno, kolik cestovalo lidi od Decina do Rybniste? To, ze do Varnsdorfu jezdi lidi malo je dano tim, ze v soubehu jede autobus. Narozdil od vlaku se pohodlne dostanete do centra mesta.
Proc by kdo jezdil do Rybniste? To je vesnicka, kde se jen prestupuje
Je to reakce Rybniště – Varnsdorf, kde vlak smysl nemá, zejména ne v kladiva.
Ti co vědí jak vytížený tam jsou busy, ví o čem píšu.
V 5 ráno se asi velká obsazenost nedá očekávat.
Ten vlak vyjíždí z Rybniště v 6:38 a směřuje do Vdf.
V tom případě se nabízí logická otázka, proč ten vlak vůbec jede…
Třeba proto, že pak pojede zpět do Děčína a o obsazenosti zpět to nic nevypovídá? Nebo také protože, to je součást IDS a tedy v rámci možností taktové dopravy?
Jaká bude obsazenost zpět? Dají se vůbec někde najít počty cestujíícch na konkrétních spojích?
Aha, zástupce veřejnosti.
Daňový poplatník.
Ano, pokud se má zajistit pravidelná a tudíž předvídatelná dopravní obslužnost, tak některé spoje vždycky budou obsazeny minimálně. Nechceme se vracet do před 1989, kdy do spousty obcí zajel jeden autobus ráno a jeden odpoledne, aby se dělnící dostali do práce a tím to končilo, zbytek poraď si sám.
Jo, u organizátora krajské dopravy.
Na šestou do práce jezdí poměrně dost lidí takže by to nemělo být zrovna sedlo.
To je panečku rychlej soud.
Takže byli anebo nebyli tam 3 (slovy tři) cestující?
Tj. dlouhodobý soud:-)
Byl jste tam kolikrát?
proto to taky vykolejilo, bylo to moc lehké 😀
3 cestující, opravdu páteřní dopravní systém, kdy 810 je už pomyslnou třešničkou na dortu…
Normálně tam jezdí Desiro 🙂
A v něm jezdí kolik lidí? Taky tři?
Nevím, nejezdím tam.
Nikterak existenci těchto vlaků neobhajuju, jen aby bylo jasno.
v 5 ráno čekáte na lokální trati velkou obsazenost? Zkuste se zamyslet v kolik, kam a jak velké tam budou přepravní proudy a jestli náhodou neobjednává kraj zbytečně souběžný autobus jako je tomu poslední dobou zvykem
Na šestou do práce jezdí poměrně dost lidí takže po páté ráno by to s obsazeností nemělo být tak špatné.
Otázka je, kolik zaměstnavatelů tam je. Jinak je to veřejná služba
Přesně tohle není veřejná služba, ale peníze z okna.
K veřejné službě v pravidelné dopravě patří i málo obsazené spoje. Bez pravidelné a celkem časté dopravy by daleko víc lidí muselo spoléhat na vlastní auto.
Tady spíš kraj zbytečně objednává vlak.
Myslím, že je to věc kraje a ne náhodných kolemjdoucích.
rozhazování veřejných peněz omylem v plánování by vám být jedno nemělo, takže to je v dobrém zájmu i náhodných kolemjdoucích
I když je tím náhodným kolemjdoucím člověk, který má bydliště 3 km od místa události, veřejnou dopravu využívá každý den, dopravní technologii vystudoval a v oboru pracuje roky?
ano,dřív chodili pochůzkáři a přejezdy čistili,pořád se šetří,kde nemá…
Ona škoda při občasném vykolejení může být menší než cena pochůzkáře. Zvlášť někde kde jezdí 810 a 3 lidi
Chodí stále ale když pracují od 6 tak těžko v 5 něco vyčistí že? Stačí i když tam utrousil auta štěrk nebo kámen, to by tam musel být denně ale chodí jednou týdně.
To jim mohlo zavolat taxika? Vyšlo by to levněji 😁
Jako z Decina, ze by jel taxik? A mohlo ho zavolat co? Kolo od vozu?
To už jeden pán nabízel a pak místo taxíku šlapou lidi na autobus dva kilometry.
Až traja cestujúci v tom išli? O tom čase asi nič neobvyklé, ako vyťažené to jazdí medzi siedmou a deviatou?
Mezi 7 a 9 tam nic nejezdí. 😁 Vlaky jedou v pracovní dny z Rybniště v 6.38, 12.38, 14.38 a 16.38. O víkendu je trať bez dopravy.
Jazdí ten šukafon v nejakom úseku vôbec plný?
Normálně tam jezdí desiro. Děčín – Kamenice tam frekvence je, 26053 jezdí cca v čase někdejšího školáku 6673 a ten jezdíval slušně obsazený. Ale těžko říct, jestli se cestující vrátili, když jim ho kraj na půl roku zrušil. Jinak ten Varnsdorf je se současným jízdním řádem mrtvej… Na dojížďku do Děčína je to nepoužitené, první vlak přijíždí do děčína v 8.19. Navíc přímý bus Vd-DC jede každou hodinu a staví v centru. Jezdilo pár lidí na přestup z/do Liberce ve Varnsdorfu, ale letos se ještě vylepšil jízdní řád zrušením skupiny ve 13:00, takže je tam přestup jenom 3 krát denně;… Číst vice »
V dobe letniho casu se jezdi i o vikendech
Chlastzug do pivovaru nepočítá. 😁 Ale jo, tim docela lidi jezdili, teda než začla výluka, pak už nejezdil nikdo.
Když tak Saufzug 🙂 Vzpomeňte na Českou sodu a Alles Gute.
Já tam jel v létě o víkendu.
Tři lidi evakuováni do autobusu, by se vešli do osobáku 😀
Furt to na čhmú píšou: starší a hůře pohybliví mají při pohybu na ledu dbát zvýšené opatrnosti, případně odložit cestu. A je to tu! Motoráček se vykotil.
No tak já si jen barvitě představuju, jak vedle motoráku najíždí autobus aby evakuoval lidi v počtu 3 ks. Spíš se mělo napsat cestující byli přesazeni do autobusu.
44 let starý motorák místo nízkopodlažního mravence? Nevěřím…
Mravence jsou v zimě zalezlí.
Stejně jako motýle.
a Monike?
Ta odletěla na zimu do teplých krajin 😀
Ta lítá do letních krajin do Dubáje ….
Ten vtip je hloupý, protože na této lince je řada 810 zasmluvněná jako řádné vozidlo (na rozdíl od linky PID S34), a také zde na rozdíl od Prahy kapacitně stačí. Další věcí je fakt, a to snad nebudete rozporovat, že 810 ČD jsou snad již skoro všechny po různých formách rekonstrukcí, zatímco 810 KŽC, to je poctivá nostalgie, která v pravidelném provozu nemá co dělat.
a taky se zde narozdíl od prahy neplatí taková pálka za kilometr
Na tomto vlaku je řádně zasmluvněno desiro.
A je to i s nostalgickým příplatkem? 🙂
Příplatek se účtuje spravedlivě všem daňovým poplatníkům.
Je to namísto Desira nebo RS1 od Trilexu – změna už od 12/2020.
Varnsdorf – Decin uz par let jezdi CD. Nasazeny maji byt 642, pokud zrovna jsou :-)))
Nevim proc zde uvadite nesmysl
To bylo myšleno tak, že předtím bylo objednávané Desiro/RS1 od Trilexu (téměř každou hodinu a často přímé do Liberce), ale pak se to změnilo na 810 od ČD, a to s mnohem nižším počtem spojů.
Mluvime o Dch – Vdf, kde kraj objednal ve vsedni dny opravdu par spoju…
A ano Trilex vystridala 810 od CD v useku Vdf – Rybniste. Kazdy si umi spocitat, co vyjde pro nekolik malo cestujicich levneji. Takze tenkrat bohuzel 810
Z hlediska nacenění dopravcem to samo o sobě nemusí vyjít levněji – myšleno RS1 od Trilexu vs. 810 od ČD.
Ostatně už v tom roce 2010 to nevypadalo nijak cenově špatně pro Trilex, když na lince Liberec – Rybniště získal kontrakt s (tehdy výhradně) Desiry, oproti dosavadní ceně ČD s 810 + přípojnými vozy.
Hm, skutečně jsem si nevšiml té změny s (turnusově) Desiry namísto 810, ale pravdu taky nemáte úplně tak vy, protože 810 ČD namísto RS1/Desir Trilexu tam od 12/2020 skutečně vyjely.
Ale O. K., neuvědomil jsem si, že (po osekání spojů Rybniště – Varnsdorf) toto není pendl do Rybniště, ale „přímý vlak do Děčína“.