Nehavaroval letoun Sila Avia, ale společnosti Aeroservis.
axon
3 let
Skvělé – nadpis už změněn, už je to tak jak to má být, díky redakce.
Pája
3 let
Několikrát jsem byl svědkem zkoušky L410 přímo v Kunovicích. Fascinovaly mně simulovaná vysazení jednoho motoru během startu, i akrobacie (pochopitelně bez cestujících). Nehoda je smutná, bohužel se nehody stále stávají.
Ala
3 let
Tohle je další vážná nehoda L410. Nabízí se otázky bezpečnosti těchto strojů.
Vzhledem k informacím že se pokoušeli přistát v mlze a při druhém pokusu došlo k nehodě, tak to vypadá na opakování scénáře Smolensk, tedy CFIT. Samozřejmě se jedna o spekulaci otázky zodpoví až vyšetřování.
A že se spousta nehod v letectví odehrává v Ruské federaci?
Že by šlo o případ přistání za každou cenu? Mistři světa za kniplem a disciplínovanost 0,000 nic…
České? Čeká společnout ? NE ! Vyrobenu – už ne, možná tak vyvynuté v Českoslovenku. Fima je už Ruská a myslím i část produkce montují už i v Rusku. Opět zaváděnící titulek.
Nevím na tom zavádějícího. Když se na to budeme dívat Vaším pohledem, tak dneska nic jako český výrobek neexistuje. Kolik je tady výrobků vyvinutých a vyrobených od A do Z čistě českou firmou bez zahraničího kapitálu?? Celá výroba na našem území?
Ještě můžeme být rádi, že aspoň na tom L-410 máme nějaký podíl.
Titulek evokuje přinejmenším že se to stalo nedejbože české letecké společnosti v druhé případě pak znalým – bývalému českoslovenkému výrobku. Jinak to česká firma již není ani trochu, možná tak na českém území, patří již na 100% ruské společnosti UGMK.
Je to česka firma s ruskými vlastníky. Vaše tvrzení je zavádějící. Vyrábí se i v Rusku nikoliv opačně. Sám používáte velmi zavádějící tvrzení a to opakovaně…
pane, objasněte změnu? takže novináři píšlou bláboly?
článek bussinesinfo – 03.08.2021 / Generální konzulát České republiky:
Den před vlastním zahájením výstavy proběhla celodenní konference českých
firem Aircraft Industries, jejího ruského majitele UGMK/UZGA a GE Aviation Czech (výrobce leteckých motorů – bývalý Walter) s uživateli letadel L-410. Za ty bylo přítomno celkem 31 zástupců leteckých společností provozujících tato letadla, servisních a opravářských firem a logistických firem.
V tomto případě to lehce zavádějící je. Také bych dle titulku usuzoval, že to byl letoun české společnost resp. na české registraci. Tenhle konkrétní kus byl vyroben a zalétán v Kunovicích v r. 2014.
Vyrábí se tu spousta českých věcí s českým kapitálem, například Czechoslovak Group (Tatra, DAKO-CZ, Job Air, Eldis, Retia…) je 100% vlastněna rodinou Strnadů.
Nicméně to není pointou té kritiky. To, kde se něco vyrábí, je trochu podružné v situaci, kdy se informuje o osudu té věci. Dám příklad – Ázerbájdžán použil ve válce v Karabachu houfnice Dana M2 vyrobené v ČR CSG. Také by ale asi bylo zavádějící psát „české houfnice útočí na Stěpanakert“. Nebo je celkem rozdíl si přečíst, že Indie sestřelila americkou F-16 (tedy vyráběnou v USA) nebo pákistánskou F-16 (tedy používanou PAF).
Našly by se, ale bohužel v tom nesmí být ani měď, ani hliník, ani železo. Tyhle rudy se v ČR netěží.
Pokud ovšem berete software jako samostatný produkt, tak pak by se toho našlo docela dost. Avast antivirus je čistě česká záležitost.
PS: NOD32 zase čistě slovenská, ale to slovenským nacionalistům nevadilo. A jali se hejtovat je v televizi a spílat jim do roztahovačných američanů, co vyžírají slovenskou zemi. Pak se jim ozval majitel firmy…
Nehavaroval letoun Sila Avia, ale společnosti Aeroservis.
Skvělé – nadpis už změněn, už je to tak jak to má být, díky redakce.
Několikrát jsem byl svědkem zkoušky L410 přímo v Kunovicích. Fascinovaly mně simulovaná vysazení jednoho motoru během startu, i akrobacie (pochopitelně bez cestujících). Nehoda je smutná, bohužel se nehody stále stávají.
Tohle je další vážná nehoda L410. Nabízí se otázky bezpečnosti těchto strojů.
Vskutku. Jiné stroje totiž vážné nehody nemají. A už vůbec nemají lidskou osádku.
Chápu, že to je narážka na MAXe, ale sorry, poněkud nemístná.
Vzhledem k informacím že se pokoušeli přistát v mlze a při druhém pokusu došlo k nehodě, tak to vypadá na opakování scénáře Smolensk, tedy CFIT. Samozřejmě se jedna o spekulaci otázky zodpoví až vyšetřování.
A že se spousta nehod v letectví odehrává v Ruské federaci?
Že by šlo o případ přistání za každou cenu? Mistři světa za kniplem a disciplínovanost 0,000 nic…
To aby se sportovní parašutisté v Příbrami začali bát…..
Tak čí to bylo letadlo? České ? Podobný případ z dopravy se stal u Prahy. Havarovalo tam japonské auto.
České? Čeká společnout ? NE ! Vyrobenu – už ne, možná tak vyvynuté v Českoslovenku. Fima je už Ruská a myslím i část produkce montují už i v Rusku. Opět zaváděnící titulek.
Nevím na tom zavádějícího. Když se na to budeme dívat Vaším pohledem, tak dneska nic jako český výrobek neexistuje. Kolik je tady výrobků vyvinutých a vyrobených od A do Z čistě českou firmou bez zahraničího kapitálu?? Celá výroba na našem území?
Ještě můžeme být rádi, že aspoň na tom L-410 máme nějaký podíl.
Titulek evokuje přinejmenším že se to stalo nedejbože české letecké společnosti v druhé případě pak znalým – bývalému českoslovenkému výrobku. Jinak to česká firma již není ani trochu, možná tak na českém území, patří již na 100% ruské společnosti UGMK.
O to jde… aby bylo víc kliků
Je to česka firma s ruskými vlastníky. Vaše tvrzení je zavádějící. Vyrábí se i v Rusku nikoliv opačně. Sám používáte velmi zavádějící tvrzení a to opakovaně…
To je třeba JetBrains taky. Papíry směřují na Kavčí Hory, ale autoři jsou Rusové.
Pane axon, fabrika v Kunovicích patří firmě s jiným názvem než je UGMK… UGMK je bývalý vlastník
pane, objasněte změnu? takže novináři píšlou bláboly?
článek bussinesinfo – 03.08.2021 / Generální konzulát České republiky:
Den před vlastním zahájením výstavy proběhla celodenní konference českých
firem Aircraft Industries, jejího ruského majitele UGMK/UZGA a GE Aviation Czech (výrobce leteckých motorů – bývalý Walter) s uživateli letadel L-410. Za ty bylo přítomno celkem 31 zástupců leteckých společností provozujících tato letadla, servisních a opravářských firem a logistických firem.
Obchodní rejstřík ČR
„Společnost s ručením omezeným OSTOV, Verkhnaya Pyshma, Michurina 10B, Ruská federace“
A výroční zpráva k 31.12.2020
Po tomto datu nevím.
V tomto případě to lehce zavádějící je. Také bych dle titulku usuzoval, že to byl letoun české společnost resp. na české registraci. Tenhle konkrétní kus byl vyroben a zalétán v Kunovicích v r. 2014.
Správný nebulvární titulek by měl znít: V Rusku havarovalo v mlze letadlo L-410 vyráběné i v česku, čtyři mrtví.
Vaše verze je zavádějící, je montované i v Rusku, vyrabi se zde.
Vyrábí se tu spousta českých věcí s českým kapitálem, například Czechoslovak Group (Tatra, DAKO-CZ, Job Air, Eldis, Retia…) je 100% vlastněna rodinou Strnadů.
Nicméně to není pointou té kritiky. To, kde se něco vyrábí, je trochu podružné v situaci, kdy se informuje o osudu té věci. Dám příklad – Ázerbájdžán použil ve válce v Karabachu houfnice Dana M2 vyrobené v ČR CSG. Také by ale asi bylo zavádějící psát „české houfnice útočí na Stěpanakert“. Nebo je celkem rozdíl si přečíst, že Indie sestřelila americkou F-16 (tedy vyráběnou v USA) nebo pákistánskou F-16 (tedy používanou PAF).
Podstatou té kritiky jsou zavádějící tvrzení nicku axon.
Našly by se, ale bohužel v tom nesmí být ani měď, ani hliník, ani železo. Tyhle rudy se v ČR netěží.
Pokud ovšem berete software jako samostatný produkt, tak pak by se toho našlo docela dost. Avast antivirus je čistě česká záležitost.
PS: NOD32 zase čistě slovenská, ale to slovenským nacionalistům nevadilo. A jali se hejtovat je v televizi a spílat jim do roztahovačných američanů, co vyžírají slovenskou zemi. Pak se jim ozval majitel firmy…
Avast uz má americké vlastniky.
Tam šlo o ESET.
Mýlíte se. https://www.lidovky.cz/byznys/obchod-za-skoro-190-miliard-korun-americky-nortonlifelock-se-dohodl-s-avastem-na-jeho-prevzeti.A210811_070220_ln_ekonomika_rkj