V Rumunsku havarovaly nákladní vlaky, strojvedoucí zahynul. Loterie se životy, říká sdružení
Nehoda nákladních vlaků v Rumunsku. Foto: ISU Teolorman

Jeden z nákladních vlaků narazil do vykolejených vozů protijedoucí soupravy.
Docela by mě zajímala příčina smrti. Vectron se obecně prezentuje jako “bezpečné stanoviště” a podle fotky to vypadá, že ke kolizi došlo s prázdným autovozem, což by ta mašina měla jasně vyhrát…
Opravdu se v Rumunsku běžně jezdí na 100 let starých pražcích a kolejích? Tak staré kolejnice se u nás dají najít jen ve stanicích na pár lokálkách.
Ještě že to nebyly osobáky. No ale takto to začínalo i u nás, začínali jsme nehodama nákladních vlaků, přes prázdné osobáky a s velkou klikou (třeba ten v Čerčanech (zemřel „jen“ strojvedoucí panťáku) nebo ten rozpáraný posun o most u Bulhara, kde se zapomenul (zaspal) jen jeden cestující a nikomu se nic nestalo) a došli jsme k plným osobákům (jako třeba nedávno v Pardubicích mezinárodní dálkový rychlík do Užhorodu). Vývoj to byl dlouhý, to se musí uznat.
Příště do vykolejených vozů klidně může najet rychlík plný lidí.
I to tu bylo – Řikonín
Řikonín byl o to smutnější, že to začalo dvěma opozdilci, co ukecali hláskařku aby jim zastavila lokomotivu, na které se svezou… V pozdější době se docela „proslavila“ nehoda v Dánsku na mostě přes Velký Belt, kde vítr posunul kamionové návěsy tak, že byly vláčeny prostorem druhé koleje. A do toho potmě naletělo protijedoucí IC4.
„…některé tratě neprošly od dob Rakouska-Uherska zásadnější údržbou a modernizací.“ A co teprve na území, které Rakousku nikdy nepatřilo! (Nepočítáme-li okupaci v průběhu první světové války)
Není to Rail Cargo Romania, ale Rail Cargo Carrier Romania.
Nezahynul strojvedúci ale pomocník strojvedúceho. Oni Rumuni jazdia vo dvojici.
A Bulhaři také? Já jenom že v článku se píše, že ta lokomotiva byla právě Bulharská…
Oprava: bulharská.
PIMK má celkem pech, před 3 týdny se jim srazil v Bulharsku Smartron a Ragulin s vlakem BDŽ.
Drobné upřesnění k té „drážní inspekce ISU Teolorman“.
Nejedná se přímo o Drážní inspekci, ale o „Inspectoratul pentru situatii urgenta“, takže něco jako „Úřad pro mimořádné události“ a Teleorman je název župy, jejíž úřad to řeší.
Jaký cyp může dát mínus za objektivní informaci???
Třeba se cítí o to víc cypem 🙂
To je zde úplně běžné. Neumí dát dohromady větu, tak dávají mínusy na vše.
Dostal možnost se vyjadřovat, tak si jí užívá. Ještě se ale nedopracoval k zodpovědnosti.
1. Prostě Vám nevěří (srovnejte jiná „fakta“ – očkování je nebezpečné, Rusko nezačalo válku na Ukrajině, klimatická změna je podvod, Země je placatá…).
2. Domnívají se, že by to přeložili lépe.
3. Pro zábavu.
4. Uklikli se.
Slušný člověk u 2. a 4. napíše omluvný komentář.
Tady lze ukliknutí se snadno napravit. Znaménko není definitivní. Stačí klepnout na opačné a je to. Což považuji za skvělé.
Ještě bych měl za 5. děláte z nich blbce, že víte víc než oni a to se nelíbí.
Klajmitcejndz zpusobena clovekem je podvod az to boli. Ukazkova ucena lez.
Diky oteplovani před necelými dvema staletimi skoncila mala doba ledova a trend zustava. Jdeme teprve do dalsiho teplotniho optima podobného tomu stredovekemu.
Na mínusy polointeligentů nemá smysl reagovat, jsou bezvýznamné.