Zbytečný obchvat,co stejně městu neulevi….chtěli by to spojku Kustobva ulice směr kasárna,Kněževes…prostě aby tranzit z průmyslové zóny nemusel vůbec projíždět centrem…to by se lidem panečku ulevilo…
Tam jsou zdroje pitné vody pro Rakovník. To by kamiony do Rakony měly zákaz.
Patrik
8 dny
Obchvat ničemu neuleví, akorát problém přesunou o pár metrů vedle a ještě za drahé peníze vybetonují kus pole. To je asi jako léčit rakovinu plic rakovinou prsu. Uleví jedině brutální zákaz tranzitu, nebo mýtné za průjezd Rakovníkem.
JIM
8 dny
Stavět obchvat podél železniční trati chce fakt pořádnýho fištróna. Kdyby si Rakovník vymohl průjezd tranzitu výhradně po kolejích ještě by ušetřili. Nojono, dokud daňový poplatník sype, ŘSD má příležitost budovat ptákoviny.
Jako že by se tranzit z přetížené silnice II. třídy přesunul na železnici? Ideologicky to zmáknuté máte, ale jak byste si to představovat provést technicky?
Petarda
8 dny
Nejzbytečnější úsek, který zdvojuje už existující silnici…
Přesně, příští rok vypíší výběrové řízení na silnici mezi tím, za pět let to vylejou asfaltem celý a udělaj tam parkoviště pro kamiony. A obilí pěstujte třeba v lese, nebo na střechách.
A co teprve železnice v té oblasti, že… Zatím akorát přesouváme kamiony za humna, kde vadí jen o něco méně. Žádné dlouhodobé řešení. Ale to je jak s tou krajinou a „řešením“ pouze přehradami s tím, že kdo je proti, toho málem lynčujeme…
Mezi Řevničovem a Lužnou je cca 70 výškových metrů (na 4,5 km vzdušnou čarou). Do Rakovníka padáte o dalších cca 75 metrů. Narovnávejte 🙂
Řešení samozřejmě je zasypat 19. století a vymyslet a realizovat zcela novou rychlejší stopu. Dřív, než začnete hledat na to peníze (obrovské, protože tunelová řešení, náspy, mosty), uslyšíte hlasitý řev všech, kterým by nová železnice pro Rakovnicko vedla půl km od baráku.
Bohužel v této oblasti je železnice fakt nekonkurenceschopná, i když budete flikovat a rekonstruovat, co se dá. Navíc je to jednokolejka, které limituje grafikonisty.
Jak dlouho byste si představoval, že mají zemní práce v klimatických podmínkách ČR trvat? Vždycky tam jsou nejméně dvě zimní sezóny, ať se staví 2 nebo 20 km.
Je říjen a ještě ani nezačal archeologický průzkum.
Zbytečný obchvat,co stejně městu neulevi….chtěli by to spojku Kustobva ulice směr kasárna,Kněževes…prostě aby tranzit z průmyslové zóny nemusel vůbec projíždět centrem…to by se lidem panečku ulevilo…
Tam jsou zdroje pitné vody pro Rakovník. To by kamiony do Rakony měly zákaz.
Obchvat ničemu neuleví, akorát problém přesunou o pár metrů vedle a ještě za drahé peníze vybetonují kus pole. To je asi jako léčit rakovinu plic rakovinou prsu. Uleví jedině brutální zákaz tranzitu, nebo mýtné za průjezd Rakovníkem.
Stavět obchvat podél železniční trati chce fakt pořádnýho fištróna. Kdyby si Rakovník vymohl průjezd tranzitu výhradně po kolejích ještě by ušetřili. Nojono, dokud daňový poplatník sype, ŘSD má příležitost budovat ptákoviny.
Jako že by se tranzit z přetížené silnice II. třídy přesunul na železnici? Ideologicky to zmáknuté máte, ale jak byste si to představovat provést technicky?
Nejzbytečnější úsek, který zdvojuje už existující silnici…
Přesně, navíc která nebývá kapacitně přetížená….
Myslíte Luženskou ulici, na kterou vedou každých dvacet metrů přímé výjezdy od asi třiceti baráků?
Stačí naivním vesničanům slíbit chiméry a autodopravci vesele mohou pokračovat v ničení Rakovníka.
Hrůza. Naprosto zbytečná stavba, nic neřešící. Navíc obchvat obchvatu. A jako třešnička chybí napojení na obchodní zónu.
Obchvat obchvatu podobně jako severní část obchvatu v Lánech. Akorát tam tehdy bydlel krajský hejtman.
No zvláště Na Spravedlnosti to bude spíše průchvat, vzhledem k tomu jak se osídlení rozrostlo…
Daňového poplatníka z toho ovšem chytá záchvat.
Co je podle vás tím prvním obchvatem, jeho ta nové silnice bude dalším obchvatem?
Přesně, příští rok vypíší výběrové řízení na silnici mezi tím, za pět let to vylejou asfaltem celý a udělaj tam parkoviště pro kamiony. A obilí pěstujte třeba v lese, nebo na střechách.
Potřeba používat hned ad absurdum značí, že tam nic lepšího k argumentaci nemáte.
Jako vážně necelé 2km a 3 roky realizace – to je neskutečný masakr !
A co teprve železnice v té oblasti, že… Zatím akorát přesouváme kamiony za humna, kde vadí jen o něco méně. Žádné dlouhodobé řešení. Ale to je jak s tou krajinou a „řešením“ pouze přehradami s tím, že kdo je proti, toho málem lynčujeme…
Železnice v té oblasti je málo konkurenceschopna vzhledem k dálnici D6. To by se musela napřimit a modernizovat.
A proč se nemodernizuje a nenapřímí? Na drahé silniční novostavby peníze jsou, ale na rekonstrukci a napřímení tratí nejsou?
Mezi Řevničovem a Lužnou je cca 70 výškových metrů (na 4,5 km vzdušnou čarou). Do Rakovníka padáte o dalších cca 75 metrů. Narovnávejte 🙂
Řešení samozřejmě je zasypat 19. století a vymyslet a realizovat zcela novou rychlejší stopu. Dřív, než začnete hledat na to peníze (obrovské, protože tunelová řešení, náspy, mosty), uslyšíte hlasitý řev všech, kterým by nová železnice pro Rakovnicko vedla půl km od baráku.
Bohužel v této oblasti je železnice fakt nekonkurenceschopná, i když budete flikovat a rekonstruovat, co se dá. Navíc je to jednokolejka, které limituje grafikonisty.
Ovšem řev protestujících proti Okruhu a dalším dálnicím je arogantně zadupáván do země.
Mno příklad můžeme vidět u přípravy VRT na sever od Prahy, na trase do Ústí.
„ale na rekonstrukci a napřímení tratí nejsou“
Neběží náhodou příprava VRT a stavba Praha-Kladno?
Tam se ale nic nenapřimuje (resp. jen hodně kosmeticky) a s úsekem do Rakovníka se nic neděje a ani dít nebude.
Co Praha-Kladno? Je se pochlub, co chceš v Praze udělat.
A město a místní média prezentují asi přejatou informací UŽ v roce 2027 😁
Jak dlouho byste si představoval, že mají zemní práce v klimatických podmínkách ČR trvat? Vždycky tam jsou nejméně dvě zimní sezóny, ať se staví 2 nebo 20 km.
Je říjen a ještě ani nezačal archeologický průzkum.