A co teprve železnice v té oblasti, že… Zatím akorát přesouváme kamiony za humna, kde vadí jen o něco méně. Žádné dlouhodobé řešení. Ale to je jak s tou krajinou a „řešením“ pouze přehradami s tím, že kdo je proti, toho málem lynčujeme…
Mezi Řevničovem a Lužnou je cca 70 výškových metrů (na 4,5 km vzdušnou čarou). Do Rakovníka padáte o dalších cca 75 metrů. Narovnávejte 🙂
Řešení samozřejmě je zasypat 19. století a vymyslet a realizovat zcela novou rychlejší stopu. Dřív, než začnete hledat na to peníze (obrovské, protože tunelová řešení, náspy, mosty), uslyšíte hlasitý řev všech, kterým by nová železnice pro Rakovnicko vedla půl km od baráku.
Bohužel v této oblasti je železnice fakt nekonkurenceschopná, i když budete flikovat a rekonstruovat, co se dá. Navíc je to jednokolejka, které limituje grafikonisty.
Nejzbytečnější úsek, který zdvojuje už existující silnici…
Přesně, navíc která nebývá kapacitně přetížená….
Stačí naivním vesničanům slíbit chiméry a autodopravci vesele mohou pokračovat v ničení Rakovníka.
Hrůza. Naprosto zbytečná stavba, nic neřešící. Navíc obchvat obchvatu. A jako třešnička chybí napojení na obchodní zónu.
Obchvat obchvatu podobně jako severní část obchvatu v Lánech. Akorát tam tehdy bydlel krajský hejtman.
No zvláště Na Spravedlnosti to bude spíše průchvat, vzhledem k tomu jak se osídlení rozrostlo…
Jako vážně necelé 2km a 3 roky realizace – to je neskutečný masakr !
A co teprve železnice v té oblasti, že… Zatím akorát přesouváme kamiony za humna, kde vadí jen o něco méně. Žádné dlouhodobé řešení. Ale to je jak s tou krajinou a „řešením“ pouze přehradami s tím, že kdo je proti, toho málem lynčujeme…
Železnice v té oblasti je málo konkurenceschopna vzhledem k dálnici D6. To by se musela napřimit a modernizovat.
A proč se nemodernizuje a nenapřímí? Na drahé silniční novostavby peníze jsou, ale na rekonstrukci a napřímení tratí nejsou?
Mezi Řevničovem a Lužnou je cca 70 výškových metrů (na 4,5 km vzdušnou čarou). Do Rakovníka padáte o dalších cca 75 metrů. Narovnávejte 🙂
Řešení samozřejmě je zasypat 19. století a vymyslet a realizovat zcela novou rychlejší stopu. Dřív, než začnete hledat na to peníze (obrovské, protože tunelová řešení, náspy, mosty), uslyšíte hlasitý řev všech, kterým by nová železnice pro Rakovnicko vedla půl km od baráku.
Bohužel v této oblasti je železnice fakt nekonkurenceschopná, i když budete flikovat a rekonstruovat, co se dá. Navíc je to jednokolejka, které limituje grafikonisty.
Ovšem řev protestujících proti Okruhu a dalším dálnicím je arogantně zadupáván do země.
Mno příklad můžeme vidět u přípravy VRT na sever od Prahy, na trase do Ústí.
A město a místní média prezentují asi přejatou informací UŽ v roce 2027 😁