V pražských Modřanech nejezdily tramvaje. Kvůli vykolejení byly tři linky zkráceny do Braníka

Nová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPPNová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPP

V uzavřeném úseku uvázla řada tramvají, linky ve městě měly zpoždění.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal82

Asi je na čase vyhlásit výběrko na oboustranné tramvaje.

Bobik

Město nechce.

Petr Vašek

Alespoň o jeden šrot míň.

MKzB

V Brně jich už 5 sešrotovali, tak možná mají nějaký podvozek navíc.

Tomáš V.

Nemyslím to zle, ale vždy mě překvapuje, jaké oblibě se tyhle vozy těší mezi šoto. Přitom je v tom silný hluk od podvozků, vypružení proti T3 mizerné, každý rozjezd či brzdění doprovází škubnutí, tzn. nemá plynulý náběh.

Možná je v tom nějaký sentiment, protože jezdí už opravdu dlouho. Když jede za sebou KT8D5 a cokoliv jiného a zrovna si v daném úseku můžu vybrat, tuhle hlučnou hrůzu, kde není slyšet slova opravdu né.

Y.K.

Náběh má plynulý (má to ostatně stejnou regulaci jako T3R.P), dokonce plynulou a ne jen několik stupňů, ale brzdy jsou na pytel, jak se to z nich utrhne.

David Měska

Tak KT8 podruhé – upadlo kolo. Snad to nebude na stažení celé řady..

MKzB

Povolila středová matice, nebo se únavou materiálu ulomilo celé kolo?

David Měska

Tak kolo samotné se válelo v trati o zastávku výše (Levského), nemyslím že má jednu středovou matici, ale dvanáct matic v jednotném odstupu od středového otvoru. V některých otvorech jako by byly zbytky upevňujících šroubů (podložek / prstýnků ? – nejsem expert). A cca po 30 minutách od kolize bylo stále velmi horké – to k tomu ale možná patří.

none

A vzal sis ho nakonec?

O. M.

To by bylo dost blbý, jsou místa, která nejde obsloužit ničím jiným.

Jiří Kocurek

Když vynecháme T3 PX (prdelema k sobě), tak by si Praha musela nakoupit nové obousměrné vozy, vyrábějí se.

MrMarkus

pssst dvere 🙂

Gajda

Samozřejmě vyrábějí a normálně se do evropských měst i nakupují

Leinad

Lepší je kupovat oboustranné vozy, kdyby někde bylo nástupiště vlevo. Pojednom a pak je řadit PX, jako to dělá DPMO.

MrMarkus

No prave, v te Ostrave to jezdilo z naproste nouze, vzdy pouze jeden vuz byl pro cestujici.

Frantík

Ten druhý by ještě mohl být z výchozí na konečnou.

Radek

Tak když se nestahovala řada 15T ani po sérii spadlých kol…

Jiří Schenk

Myslím, že v tomto úseku to vykolejení je v krátké době už po druhé.

Rabín

Jak se to dotklo linky 2? Ta končí v Braníku normálně…
Leda snad, že jí ostatní linky překážejí.

Jan T.

Snad to nebylo kvůli obruči 15T.

JardaP

KT8D5