V pražských Modřanech nejezdily tramvaje. Kvůli vykolejení byly tři linky zkráceny do Braníka
Nová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPP![Nová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPP](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/05/Foto_3_26_05_2023.jpg)
![Nová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPP](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/05/Foto_3_26_05_2023.jpg)
V uzavřeném úseku uvázla řada tramvají, linky ve městě měly zpoždění.
Alespoň o jeden šrot míň.
V Brně jich už 5 sešrotovali, tak možná mají nějaký podvozek navíc.
Tak KT8 podruhé – upadlo kolo. Snad to nebude na stažení celé řady..
Povolila středová matice, nebo se únavou materiálu ulomilo celé kolo?
Tak kolo samotné se válelo v trati o zastávku výše (Levského), nemyslím že má jednu středovou matici, ale dvanáct matic v jednotném odstupu od středového otvoru. V některých otvorech jako by byly zbytky upevňujících šroubů (podložek / prstýnků ? – nejsem expert). A cca po 30 minutách od kolize bylo stále velmi horké – to k tomu ale možná patří.
A vzal sis ho nakonec?
To by bylo dost blbý, jsou místa, která nejde obsloužit ničím jiným.
Když vynecháme T3 PX (prdelema k sobě), tak by si Praha musela nakoupit nové obousměrné vozy, vyrábějí se.
Tak když se nestahovala řada 15T ani po sérii spadlých kol…
Myslím, že v tomto úseku to vykolejení je v krátké době už po druhé.
Jak se to dotklo linky 2? Ta končí v Braníku normálně…
Leda snad, že jí ostatní linky překážejí.
Snad to nebylo kvůli obruči 15T.
KT8D5