V pražských Modřanech nejezdily tramvaje. Kvůli vykolejení byly tři linky zkráceny do Braníka
Nová tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš. Foto: Petr Hejna / DPP
V uzavřeném úseku uvázla řada tramvají, linky ve městě měly zpoždění.
Asi je na čase vyhlásit výběrko na oboustranné tramvaje.
Město nechce.
Alespoň o jeden šrot míň.
V Brně jich už 5 sešrotovali, tak možná mají nějaký podvozek navíc.
Nemyslím to zle, ale vždy mě překvapuje, jaké oblibě se tyhle vozy těší mezi šoto. Přitom je v tom silný hluk od podvozků, vypružení proti T3 mizerné, každý rozjezd či brzdění doprovází škubnutí, tzn. nemá plynulý náběh.
Možná je v tom nějaký sentiment, protože jezdí už opravdu dlouho. Když jede za sebou KT8D5 a cokoliv jiného a zrovna si v daném úseku můžu vybrat, tuhle hlučnou hrůzu, kde není slyšet slova opravdu né.
Náběh má plynulý (má to ostatně stejnou regulaci jako T3R.P), dokonce plynulou a ne jen několik stupňů, ale brzdy jsou na pytel, jak se to z nich utrhne.
Tak KT8 podruhé – upadlo kolo. Snad to nebude na stažení celé řady..
Povolila středová matice, nebo se únavou materiálu ulomilo celé kolo?
Tak kolo samotné se válelo v trati o zastávku výše (Levského), nemyslím že má jednu středovou matici, ale dvanáct matic v jednotném odstupu od středového otvoru. V některých otvorech jako by byly zbytky upevňujících šroubů (podložek / prstýnků ? – nejsem expert). A cca po 30 minutách od kolize bylo stále velmi horké – to k tomu ale možná patří.
A vzal sis ho nakonec?
Opravdu má jednu středovou matici !
To by bylo dost blbý, jsou místa, která nejde obsloužit ničím jiným.
Když vynecháme T3 PX (prdelema k sobě), tak by si Praha musela nakoupit nové obousměrné vozy, vyrábějí se.
pssst dvere 🙂
Samozřejmě vyrábějí a normálně se do evropských měst i nakupují
Lepší je kupovat oboustranné vozy, kdyby někde bylo nástupiště vlevo. Pojednom a pak je řadit PX, jako to dělá DPMO.
No prave, v te Ostrave to jezdilo z naproste nouze, vzdy pouze jeden vuz byl pro cestujici.
Ten druhý by ještě mohl být z výchozí na konečnou.
Tak když se nestahovala řada 15T ani po sérii spadlých kol…
Myslím, že v tomto úseku to vykolejení je v krátké době už po druhé.
Jak se to dotklo linky 2? Ta končí v Braníku normálně…
Leda snad, že jí ostatní linky překážejí.
Snad to nebylo kvůli obruči 15T.
KT8D5