V Praze stály vlaky mezi hlavním nádražím a Smíchovem, trať do Berouna kolabovala
Nádraží Praha-Smíchov. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Provoz je zcela zastaven. Dálkové vlaky mimořádně zastavují v Radotíně.
Provoz je zcela zastaven. Dálkové vlaky mimořádně zastavují v Radotíně.
Samé megalomanské rekonstrukce za plného provozu na všech tratích okolo Prahy a cestující trpí.
Co si představujete pod pojmem „megalomanské“? Zde jde o relativně malou opravu, kde jen přibudou 2 spojky na Závodišti, které při výlukách nepomohou vůbec, při běžném provozu mírně. Pokud by byly 4 koleje ze severního zhlaví Smíchova přes Radotín na kraj Prahy se zachovalou odb.Barandov a plnohodnotnou odbočkou Závodiště (spojky 1/2 kolej) a s obratovou kolejí na Ra-sídliště tak bych řekl, jde o rozumný pokrok. Za megalomanské bych označil jen pokud by z Libně do Běchovic bylo 6 kolejí, dále 2 na VRT a 4 alespoň do Č.Brodu. Na Lysou je to také jen větší oprava, doplnění výhybek na Skalách… Číst vice »
Jako pravidelný cestující 2x denně ráno do práce a odpoledne z práce již 15 let na této trati souhlasím a bohužel všem je to jedno, jak ROPIDU, vedení kraje i starostům jednotlivých obcí. Můžeme být přece rádi, že se rekonstruuje a potom tady jednou tady povede slavný tunel a to pak bude fičák. Bohužel toho se většina cestujicích na této trati nedožije.
A jak byste si to prosím představoval jinak?
Nijak, jen hloupě pindá. Tady takových odborníků na dobravu a umí jen kritizovat 🙂
Nejsem odborník na dopravu, vyjádřila jsem se z pohledu občana, který pravidelně používá tuto rozpadající trať dvakrát denně k cestě do práce a stráví zde místo 35 minut dle jízdního řádu nejméně 50 v rozpadajícím se přecpaném vlaku.
Že se postaví přeložky celých úseků, a pak se v období červenec – srpen napojí, a to všechny naráz.
1) přesný výlukový gvd bez kolizí. V den, kdy není MU, není plánovaná výluka duvodem zpoždění. S tím souvisí i bez výluky mít reálný gvd, pobyt v některých stanicích nejde stihnout. (Pokud cestující o holi nepoleze do kolejiště před zastavením,…) 2) Dodržování plánů. Rekonstrukce 171 se odkladala s výmluvou na tunel. Tunel není a stejně se rekonstruuje. 3) Nedělat závody. XS7 a 244 ze Smícháče na Radotín můžou mít stejné nástupiště. (Jenže to by kaštani nevěděli, že nejedou běžnou linkou, ale speciální modrogumí náhradou) 4) Nelhat. Pokud má vlak A zpoždění delší než čas na obrat a hlásí se, že… Číst vice »
Mimochodem, SŽ loni garantovala, že žst. Radotín bude letos hotová. Když jsem to tam však před týdnem viděl, tak nejspíš nebude 🙂
ona mela byt hotova do prazdnin a misto toho bude do vanoc.
Nezoufejte…je teprve polovina května…
Proste je jedno z rocnich obdobi, kdy se tyhle problemy na nasi zeleznici vyskytuji…
Jaro, léto, podzim, zima. Hlavní nepřátelé SŽ.
Napište, jestli bude jediný den v roce, kdy v Praze pojede vše, tak jak má. Myslím, že za posledních 90 let takový den nenastal.
Tak si to dnes fakt užívám. Po letech jedu vlakem do Prahy a klasika, vlak zastavil z důvodů stavebních prací na trati. Na trati samozřejmě nikdo nic nedělal, protože byla ještě tma. Zpět jsem čekal na hlaváku dvě hodiny kvůli „mimořádné události na trati“ Proč mám pocit, že se cestujícím České dráhy vysmívají???
Byl to problém na trati, tj. SŽ a ne ČD.
Tak to za to může zmrvená liberalizace, měli zůstat unitární ČD a každý by hned vědél, kdo za to může.
To by bylo super, železnice by byla horší než dnes, lidi pořád ubývali (což byl trend do příchodu konkurence a obratu v úrovni služeb), ale věděli bychom kdo za to může.
No…ale zase by se vrátili po vhodném aktu omisivního jednání.
Zvlášť na trati 171…
Takových příběhů se děje: ve středu jsme jeli na Slovensko přímym lůžkovym vozem Praha – N. Zámky – Prešov. U našeho vlaku klasika: naskakování zpoždění po deseti minutách až do hodiny a půl. Pak přijel lůžkový vůz, který stál na sluníčku na odstavném nádraží celý den. A něm nefunkční klima a kupé bez větraček. Takže celou noc 40 -30 ° C a nedýchatelno. Nikdo nic neřešil. Zpět Metropolitan z Blavy, v celém vlaku nefunkční nebo nestíhací klima. V kupé kolaboval asi desetiletej kluk. Nikdo nic neřešil. Zpoždění na Slovensku půl hodiny a v Blavě přípoj nečeká, v Praze na dojezdu… Číst vice »
§8 Zpoždění k cestování prostě patří
Dnes o půlnoci lze jet podat stížnost do Zababova ….
Stránčická výhybka do veledlouhé vlečky na V. Popovice, potažmo do staré Ringhofferky, má stále č. 13, nebo už ji přečíslovali?
Od koridorizace je to ve Strančicích výhybka číslo 9. Zrovna před pár dny po vlečce půl dne pendloval motorák 810.449, jak po pořádné lokálce.
My ( SŽ) nic! To fírové !
Dneska o půlnoci si můžete jet stěžovat k panu Zababovi …
Proč dnes?
Zítra něco má?
To se mohla SprZel blýsknout, jak vlak pomůže při opravě silničního mostu, ale ona si řekla „ne“.
Jak často dochází k výlukám kvůli ZabZar nebo poruše trakčního vedení? Kolik let jsou ty problémy skoro pravidelností? Nechtěla by to Správná Železnice i nějak systematicky řešit? Jsou třeba jejich manažeři ohodnocování i dle počtu mimořádností?
Na co si stěžuje, vždyť tohle se stává každoročně. Že jste to nečekali dneska? To my taky ne, tak vidíte.
Manažeři SŽ jsou oceňování dle toho, jak čerpají dotace …
Oni to maji v poradku. Za tohle muzou vlaky. Porad jim tam couraji a poskozuji trat, vyhybky, troleje..
Ne…ale do budoucna budou…za každou MV prémie fuč…
Neví někdo, proč SC 515 jede z Radotína na hlavní odklonem přes Malešice a Libeň (místo klasicky přes Vršovice).
OMG, vždyť je to napsané v to článku, který komentujete.
Provoz je zastaven, osobáky jsou zrušeny a penďák si dává okružní cestu Prahou. Jak romantické, kdybych v něm zrovna neseděl 😀
jako vtip dobry … 🙂
Třeba ho potřebovali otočit jedničkou na správný konec.
Tedy z Plzně odjel otočený blbě a v Praze potřebovali úvrať navíc, možná by jel talhle i kdyby elektřina šla?
Protože mezi Krči a Vrsovicemi je planovana výluka. Nějak se na to hlavní musel dostat
Představte si tu nudu, kdyby všechno jezdilo včas 😆
To je podobná nuda, jako hodinu či den anebo nedej Bože celý měsíc před odjezdem vlaku vědět, z jakého nástupiště pojede? 🙂 Vám by nechyběl ten adrenalin a trénování fyzické kondice při dobíhání na peron či na navazny spoj? 😋🙂
Já spíš dobíhání na tramvaj. Na vlak také občas. Nemám rád čekání a jako státní ouřada potřebuji také trochu pohybu 😆
Na tramvaj se neběhá na tramvaj se čeká!
Prokletá oprava Barrandovského mostu! 🤬
Parodie na pokračování. Zavřete ten skanzen, objednejte OBB Infra a za 5 let můžeme aspoň na koridorech jezdit jako lidi. Příčetný jedinec už se snad v tuzemských vlacích nemůže vyskytovat v počtu větším než malém.
No…a kolik by ÖBB Infra chtěly za km tratě?
Auta stojí, vlaky jedou!
Zpoždění k cestování prostě patří
K čemu jinému je jízdní řád, než k určení zpoždění vlaku?🙂
Tak tak. Bez jízdního řádu bys nevěděl, že vlak má zpoždění
Aspoň, že to ETCS na prakticky vlečce do Temelína bude fungovat!
A bude, nebo se tam bude jezdit na rozkaz kolem neobsluhovaneho návěstidla?