V Praze kvůli sesuvu zeminy na trať nejezdily vlaky mezi Dejvicemi a Veleslavínem
Sesuv zeminy a zdi na trať Praha - Kladno v Praze 6 u ulice U Dráhy. Foto: Správa železnic
Do zeminy narazil vlak bez cestujících.
Do zeminy narazil vlak bez cestujících.
Vlak byl prázdný? Trať zrušit! Autobusy jsou levnější.
Metro taky? Všechny tratě tam totiž ráno projedou prázdné vlaky.
Vida, ideální okamžik pro položení otázky ministrovi, proč nejel předmětným vlakem do zaměstnání.
Proč DPP v metru při každé výluce uznává modrogumí jízdenky?
Normální cestující jede na PID. A jestli ČD někomu vnutily něco jiného(aby zakázaly jízdu konkurenčním metrem či Kladenským busem), tak ať si těm cestujícím zařídí vlastní NAD.
Je to zřejmě kvůli tomu, že DPP a PID se nechová stejně jako ČD. Ale už se to postupně zlepšuje. Koupíte PID ve vlaku ale mají problém s automaty v 814, které to neumí, jak tvrdí.
No ČD za to normálně platili , to není novinka, tak 10 let…co se to různě přestavuje na rychlodráhu. Vystavil se náhradní lístek bez ceny a úředníci se pak na něčem dohodli. Pokud to teď nebylo, tak to někdo z předpisů a stroječku vyndal, za Štěpána by se to nestalo.(:-…(toho drážního)
Protože DPP vozí lidi a ne spoje. A tak ty lidi pobere, když už spoj jezdí. Osazenstvo Regionovy jezdící á 30 minut bude v autobusech DPP sotva poznat. A v Metru se ztratí v davu. Doslova.
Jj, zrušme tu trať. Autobusy a metro to odveze.
Můžeme přidat Semmering, Rudnou a Neratovice.
Autobusy všecko v pohodě zvládnou, buspruhy se vlezou všude a přes Prahu nikdo nejezdí.
Zrušit ne.
Ale mohli by jsme udělat celoroční výluku a trať trochu narovnat (kde to jde i bez mostů a tunelů) a při té příležitosti ji elektrifikovat a osadit balízami pro ETCS.
Tak ji udělejte.
Kdysi (ke konci komunistů) se o zrušení té tratě opravdu vážně uvažovalo. (Z Kladna do Prahy nejezdilo tolik lidí, aby busy měly problém je pobrat, a na letiště mělo vést metro).
Zas další argument pro šetřily. Regionova bez cestujících, proč vůbec jela? atd. Už se těším na odbornou diskuzi…
nejlepší obrana je útok že
Počátek mimořádnosti je 4:40, tak proto.
Jen ho nechte. Podle nicku si umí představit traktor s pluhem, ale ten taky neorá hned při jízdě na pole. I když, znal jsem jednoho, co přeoral cestu 🙂
Protože na první ranní spoj se nějak musí dostat? Ono takový trolejbus taky nevyjíždí přecpaný hned z vozovny, vlak ze strojové stanice nebo depa má výjimku?
Os 9839, obratový vlak z Prahy 9802 ….