Paráda , na dvou místech z Plzně na Šumavu se bude stavět současně…
Akorát železnice by pak měla vymyslet jak neztratit dech – pomalá jednokolejka a přestup v Klatovech nebudou konkurenceschopné, když autem to bude z Plzně na Špičák nebo Rudu za hodinu…
tak přemýšlejte, jak zařídit aby to auto neztrácelo dech, tj. bylo kde zaparkovat a kolik to parkování bude stát,
navíc vlak Vás odveze přímo ke třem sjezdovkám, parkování přímo u sjezdovek je pro „pár“ aut
No, vzhledem k tomu že ani z Plzně do Domažlic nebudou dvě koleje v kuse, tak Plzeň – Janovice bude pořád součáští objízdné trasy do Domažlic pro výluky … Taky radost…
V územním nějaká trasa je, ale určitě to není priorita. Spíš mi přijde, že je snaha nepodporovat tranzit z jižních Čech do Německa po I/22. Nakonec to v Klatovech bude podobně jak ve Strakonicích – cesta se lehce prodlouží a jako bonus spousta kruháčů.
Pavel Mauric
3 let
Obchvat je dobrý, ale je škoda, že tam místo těch OK nebudou MÚK.
Bohužel v době, kdy byl Bárta ministrem dopravy se projekt z MÚK změnil na úrovňové kruhovatky…., ale třeba to bude stačit; stejně jako lepší by byl čtyřpruh jak dvojpruh, nicméně po těch mnoha desítkách let zatím aspoň ten stav, co se nyní realizuje.
Paráda , na dvou místech z Plzně na Šumavu se bude stavět současně…
Akorát železnice by pak měla vymyslet jak neztratit dech – pomalá jednokolejka a přestup v Klatovech nebudou konkurenceschopné, když autem to bude z Plzně na Špičák nebo Rudu za hodinu…
tak přemýšlejte, jak zařídit aby to auto neztrácelo dech, tj. bylo kde zaparkovat a kolik to parkování bude stát,
navíc vlak Vás odveze přímo ke třem sjezdovkám, parkování přímo u sjezdovek je pro „pár“ aut
ŽESNAD něco takového prosazuje. Ikdyž ne kvůli lyžovačce na Šumavě.
No, vzhledem k tomu že ani z Plzně do Domažlic nebudou dvě koleje v kuse, tak Plzeň – Janovice bude pořád součáští objízdné trasy do Domažlic pro výluky … Taky radost…
Je v plánu i nějaká jižní přeložka I22?
V územním nějaká trasa je, ale určitě to není priorita. Spíš mi přijde, že je snaha nepodporovat tranzit z jižních Čech do Německa po I/22. Nakonec to v Klatovech bude podobně jak ve Strakonicích – cesta se lehce prodlouží a jako bonus spousta kruháčů.
Obchvat je dobrý, ale je škoda, že tam místo těch OK nebudou MÚK.
OK je poměrně jednoduché řešení, které je méně náročné co se týká údržby a rekonstrukce…
ale také méně kapacitní a více otravné
Bohužel v době, kdy byl Bárta ministrem dopravy se projekt z MÚK změnil na úrovňové kruhovatky…., ale třeba to bude stačit; stejně jako lepší by byl čtyřpruh jak dvojpruh, nicméně po těch mnoha desítkách let zatím aspoň ten stav, co se nyní realizuje.
Mel to byt ctyrpruh!
Dvanáctipruh minimálně….