V Polsku vykolejil nákladní vlak, narazil do něj další. Nehoda se dotkla i dálkových spojů do Česka

Nehoda u stanice Kuźnia Raciborska. Foto: Daniel KuczobNehoda u stanice Kuźnia Raciborska. Foto: Daniel Kuczob

PKP PLK chce dnes obnovit provoz po jedné koleji.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chleba Nakup

Ale urwał!

vladki

Ma šanci strojvedoucí poznat že mu vykolejil vagón? Třeba že to najednou nějak netáhne nebo něco? Nebo to mašina utáhne v pohodě?Jasně když se utrhne úplně tak vypustí vzduch, ale poslední náprava asi může skákat po pražcích dost dlouho?

JanO

Záleží také na tom, co táhne. Třeba prázdné autovozy dokážou skákat po štěrku dost dlouho.

Lukáš

Taky záleží, jaký odborník na mašině sedí. Někteří by klidně ztratili půlku vlaku a nevšimli si toho, kdyby je vzduch v trubkách nezastavil.

Dusanh

Oceňuji, že návěstidlo hrdinně návěstí stůj 🙂

Jarda

Jmenuju se Vrabec!

HanusovickaKolejova

Přeji strojvedoucím brzké uzdravení.

182-097

Zrovna tady se tomu ani nedivím. Při jízdě přes jižní zhlaví v té stanici s nákladním vlakem má člověk pocit jako by nejel po kolejích ale rovnou po štěrku…

Igor

To ciekawa informacja. Napiszę pan więcej odnośnie swoich doświadczeń z jazdą po stacji w Kuźni Raciborskiej?

182-097

To nie tylko Kuźnia, gdzie faktycznie podczas jazdy właśnie po tej głowicy gdzie doszło do wypadku, to od dlugiego czasu nie było można się czuć zbyt bezpiecznie, to również rozjazdy w Raciborzu Markowicach, Raciborzu RB na glowicy od Krzyzanowic, Bierawa, Stare Koźle, most przez kanal miedzy RA i Markowicami. Cała ta linia to jest jeden opłakany koszmar, jak stanem technicznym, tak prowadzeniem ruchu i jego płynnością. Tam to najlepiej zrobić jakąś obwodnicę od Kędzierzyna i pominąć to całe, razem z Chalupkami, bo to jest największy korek w ruchu międzynarodowym.