V Plzni začíná tříměsíční oprava tramvajové trati na Koterovské
Tramvaj na Koterovské ulici. Foto: M. Pecuch / Plzen.eu
Úsekem musí projíždět tramvaje kvůli špatnému stavu trati jen rychlostí 10 km/h.
Úsekem musí projíždět tramvaje kvůli špatnému stavu trati jen rychlostí 10 km/h.
Mě tedy spíš zaujala pasáž o zpomalovacích pruzích u Galerie… když je před lety udělali a řidiči si stěžovali že jsou moc vysoké – na což doplatila řada aut proraženou olejovou vanou nebo palivovou nádrží (zejména u nákl. aut) i když najížděla opatrně,byly prahy prý podle normy. A najednou nejsou – že by se změnily parametry?
Jinak používá se Koterovská třída, ne ulice 🙂
a co tam bude po novu, zase bkv, nebo neco civilizovanejsiho?
A co si přečíst článek?
Korektura v druhém dostavci, mezera navíc: „Důvodem oprav y je…
Jinak ten popis BKV panelu pro ty, co by to případně neznali, vynechává důležitý detail a to že se do něj upevňují (obvykle pásy pryže) blokové kolejnice, tedy jen hlava se žlábkem s osazením pro fixaci tou pryží. Tramvajová kolejnice je i stojinová a i pro ty existují panely (místo pražců), nikoliv však BKV.
Trochu nechápu, proč se to nedělá rovnou celé k Duze, když je ta trať rozdrbaná už od Duhy. Asi protože by mohlo tamní „obyvatelstvo“ u barevné Duhy znárodnit kovové koleje ještě během výměny?
mínusáci se tam můžou jít (raději ve dne) podívat, od bazénu se 50 nejezdí ani zdaleka, a od Duhy nahoru se bimbajka bimbá na všechny strany kdykoli trochu šlápne na zrychlovač.
V Plzni se tramvaje se urychlovačem nepoužívají. A na zrychlovač se nedá šlápnout, jedině že byste se propadl podlahou.
To by neprošlo bez NAD, a městu se asi nechce platit za autobusy… Ale souhlas, tenhle styl kdy se každé léto zruší půlka jedné tramvajové linky aby se opravil úsek dlouhý pár set metrů už mně také nebaví. Buď město prostě nemá peníze na opravu delšího úseku, nebo naše koleje jsou v takovém stavu, že nejde opravit celá linka (resp. půlka linky od centra na jednu konečnou) aby pak 20 let jezdila bez výluk, protože by se mezitím rozpadly ty nejhorší místa na ostatních linkách… tak se opravují jenom ty nejhorší úseky, klidně na všech linkách během jednoho roku. Takže… Číst vice »
Už v 70. a 80. letech byla Plzeň i na poměry RVHP nechvalně proslulá „kvalitou“ tramvajového svršku. Jak někde na Ukrajině, asi aby se tu Ukrajinci, kterých je město taky plný, cítili jako doma.
Před konfliktem rekonstruované tratě v UA mají až na město Konotop úroveň EU,takže těžce říct k čemu to přirovnat.
V Charkově bylo vykolejení i dvakrát do týdne
Já chápu…100 m koleje aktuálně dle dodavatele i 250 000 Kč,další materiál hledáš i po krabičkách.Pán Bůh to nezaplatí a rozpočet nenafoukneš…
No to nenafouknete, když se utrácí za nesmysly…
Textová: druhý odstavec třetí věta smazat „na“….
Diky