V Plzni začala tři měsíce dlouhá tramvajová výluka, trať do Bolevce bude tišší a zelená
Tramvaje na Plaské ulici. Foto: PMDP
Uložení kolejnic s novými komponenty z recyklované pryže ztlumí hluk a vibrace kolejnic.
Uložení kolejnic s novými komponenty z recyklované pryže ztlumí hluk a vibrace kolejnic.
49E1 budou v Plzni použity poprvé?
Co to je ta frontu tramvají na té fotce? To je montáž?
rekonstruuje se vozovna, tak to tam možná mají takhle odstavené….
elektrovod 🙂 (obdoba ropovodu :))
Jojo jsou tam odstaveny. Původně byly odstaveny na té tocne kde nyní konci zkrácená linka.
Nové odvodnění a vodozádržný zákryt … .
A budou po ní i nadále jezdit auta 🤔?
Po pražcích? Nebo po trávníku? 🙄
Sem tam nějaký se najde. A pak si policajti najdou jeho, takže cáluje náhradu škody.
Jinak každá strana má dvě mince, že… dojděte se zeptat řidičů IZS, co si o té zeleni a pražcích myslí.
Jak kde. Ocaď nahoru jim to nic nezhorší. https://mapy.cz/s/receracaro
A jak to IZS řeší v místech, kde tramvaje nejezdí? Stěžují si i na to, že ani železniční tratě nejsou zakryté, aby po nich mohli v případě potřeby jet?
Ne že by si přímo stěžovali… Např. u tunelů se vyjadřují hasiči a někdy vznášejí požadavky ke stavebnímu povolení.
Takže se jim staví nástupní plocha: https://mapy.cz/s/mosodupubu
U tunelů ano. Bude to i u tramvajového tunelu u kampusu v Brně. Jenže ten bude sloužit opravdu jen výjimečným případům, které se v tunelu odehrají. Tunel nebude sloužit jako náhradní trasa pro sanitky ani hasiče, když v tunelu nebudou zasahovat.
Pokud si tramvaje přisvojí část ulice, po které se před tím jezdilo a na které mohlo IZS předjet ostatní vozidla, pak je to jednoznačně zhoršení situace.
Předtím se po ní nejezdilo, byla tam jenom tráva.
Humbuk…
Anděl, Palackého náměstí, křižovatka před Národním divadlem…budou místa s povoleným vjezdem pouze pro IZS…(jinak pouze doprava, tedy např. z Nádražní do Lidické…)
– škoda jde z povinného ručení, leda že by se povedlo prokázat úmysl
– tohle se většinou stávalo u Výstaviště, ne?
nejčastěji v sadech 35 při odbočení směr výstaviště (Palackého), ale prakticky všude, kde je oddělené tramvajové těleso, hodně také v Bolevci a i na Košutce
v Plzni se bohužel najde cca každý měsíc alespoň jeden, jezdí úplně po všem, i po pražcích, vjedou na trať a jedou dál, doku se nezaseknou nebo nepoškodí auto
https://www.krimi-plzen.cz/a/temer-tricet-aut-rocne-skonci-v-kolejisti/